Kapane 31.10.2004 22:43:07 | |
---|
|
Torniojaws 31.10.2004 23:56:01 | |
---|
Albumille on tyrkyllä 14 uutta kappaletta. Toivottavasti he karsivat reippaasti heikompia. Ei se määrä, vaan laatu. CWL:llä oli muutamia tusinabiisejä, joita ilman levy olisi ollut huomattavasti tiukempi kokonaisuus. "No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies"
- Charles Baudelaire |
Bacchus 01.11.2004 10:54:23 | |
---|
Toivottavasti he karsivat reippaasti heikompia. Ei se määrä, vaan laatu. CWL:llä oli muutamia tusinabiisejä, joita ilman levy olisi ollut huomattavasti tiukempi kokonaisuus. Niinpä, muutama hyvä biisi, muutama keskinkertainen ja loput melkeinpä huonoja. Mutta, toiveikkaana odottelemaan uutta! pain (is irrelevant) pain, pain, pain, pain (pain) |
Milkop 01.11.2004 11:45:33 | |
---|
Niinpä, muutama hyvä biisi, muutama keskinkertainen ja loput melkeinpä huonoja. Mitäs ihmettä, itse en huomannut heikkoa biisiä levyllä ollenkaan. Downin ja Frozenin ohella yksi Sentencedin parhaista levyistä. Todellista syysmusiikkia. "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush |
Super-Jari 01.11.2004 11:50:39 | |
---|
Mitäs ihmettä, itse en huomannut heikkoa biisiä levyllä ollenkaan. Downin ja Frozenin ohella yksi Sentencedin parhaista levyistä. Todellista syysmusiikkia. Ohoh. Olet ensimmäinen jonka kuulen ohittavan Amokin ja North from heren täysin. |
bedlam 01.11.2004 11:55:33 | |
---|
Ohoh. Olet ensimmäinen jonka kuulen ohittavan Amokin ja North from heren täysin. Niinpä. Itselle nämä kaksi ovat nimenomaan ne rakkaimmat. Downin kuuntelin pari kertaa läpi ja loppuja en ole sinkkubiisejä lukuunottamatta kuunnellut. Bändin paras viisu on tosin ehkä kuitenkin Trooper-EP:ltä löytyvä Desert by Night. http://www.mikseri.net/kiasma |
Super-Jari 01.11.2004 11:58:25 | |
---|
Niinpä. Itselle nämä kaksi ovat nimenomaan ne rakkaimmat. Downin kuuntelin pari kertaa läpi ja loppuja en ole sinkkubiisejä lukuunottamatta kuunnellut. Bändin paras viisu on tosin ehkä kuitenkin Trooper-EP:ltä löytyvä Desert by Night. Todellakkin. Mahtava biisi. Koko Amok on silkkaa parhautta ja samoin NFH. Myös Love & Death pääsee parhauslistalle. Ensimmäinen Shadows of the past on kuunneltava ja Down menee myös mutta sen jälkeen lähti mun mielestä paha alamäki joka on tähän asti jatkunut. Viime kesänä heittivät Qstockissa keikan ja Nepethen alkuun lavalle asteli Jarva ja vetäisi biisin. Sen jälkeen en ole ollut oma itseni. Ynh. |
Milkop 01.11.2004 12:20:31 (muokattu 01.11.2004 12:24:50) | |
---|
Ohoh. Olet ensimmäinen jonka kuulen ohittavan Amokin ja North from heren täysin. En mä niitä nyt täysin ohittaisikaan, Nepenthe on helvetin kova biisi, mutta itsellä alkoi Senareiden kuuntelu juuri Downista, joten se on rakkain. Alkupään tuotantoon tuli tutustuttua vasta vähän aikaa sitten. Toisaalta Sentencediltä on vaikea nostaa yhtä levyä toisen edelle, kun koko tuotanto on niin tasavahvaa. "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush |
Tympee Huttunen 01.11.2004 12:26:59 | |
---|
Toisaalta Sentencediltä on vaikea nostaa yhtä levyä toisen edelle, kun koko tuotanto on niin tasavahvaa. Tai pikemminkin niin erilaista. Kyllä minullekin uppoaa paremmin tämä Downista eteenpäin. |
Waryo 01.11.2004 12:37:02 | |
---|
Toivottavasti uudelle lätylle ei enää tulisi "huumorisanoituksia", kuten esim. Excuse Me While I Kill Myself. Hyvä biisi muuten, mutta sanoitukset laskee tunnelmaa rankasti. Se parhaiten nauraa kuka kuoppaa kaivaa. |
Milkop 01.11.2004 12:45:03 | |
---|
Tai pikemminkin niin erilaista. Kyllä minullekin uppoaa paremmin tämä Downista eteenpäin. Erilaista ehkä mutta hyvää silti. Minäkin pidän enemmän Downin aikaisesta ja jälkeisestä matskusta, mutta Crimson on pienoinen notkahdus. "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush |
Tympee Huttunen 01.11.2004 12:45:37 | |
---|
Toivottavasti uudelle lätylle ei enää tulisi "huumorisanoituksia", kuten esim. Excuse Me While I Kill Myself. Hyvä biisi muuten, mutta sanoitukset laskee tunnelmaa rankasti. Parodioi minusta melko hyvin itse yhtyettä. Onhan se hyvä, että itselleen nauravat:) Minua ei muutenkaan haittaisi jos tuota viina/kuolema-lyriikoita hieman alleviivattaisiin vähemmän. |
Super-Jari 01.11.2004 12:49:52 | |
---|
Toisaalta Sentencediltä on vaikea nostaa yhtä levyä toisen edelle, kun koko tuotanto on niin tasavahvaa. Makukysymyksiähän ovat pitkälti, mutta minulle ei tee mitään vaikeutta nostaa Amokkia muiden yläpuolelle. Siinä on vielä yksi Suomen parhaista vokalisteista mukana. Mahtava ääni. Hyvä ääni on kyllä Laihialallakin, mutta oli se silloin Downin ilmestymisen aikaan pieni pettymys kun odotti jotain Jarvan tyylistä röhisijää. En tosin missään nimessä haluaisi kuulla Downista eteenpäin levyjä Jarvan laulamana kun biisit muuttui niin kovasti tuossa vaiheessa. Kait Jarvan lähtö vaikutti silti bändiin ja biisin tekoon paljon vaikka Laihiala ei biisien teon aikaan ollut vielä mukana bändissä. |
bedlam 01.11.2004 12:56:12 | |
---|
Hyvä ääni on kyllä Laihialallakin, mutta oli se silloin Downin ilmestymisen aikaan pieni pettymys kun odotti jotain Jarvan tyylistä röhisijää. Sama täällä. Eihän Laihiala mikään huono laulaja missään nimessä ole, mutta kun Jarvan ääni oli Amokilla niin käsittämättömän ylitsepursuavan maskuliininen ja voimakas, että Laihialan äänen ensikertaa kuullessani en voinut kuin pettyä. http://www.mikseri.net/kiasma |
Deeku 01.11.2004 16:36:13 (muokattu 01.11.2004 16:40:10) | |
---|
Amok on minulle yksi tärkeimmistä levyistä. Kyllä Jarva on ihan ykkösvokalisti. Laihiala on kyllä varsin hyvä ja pätevä vokalisti myös eikä laisin huono biisintekijäkään. Vaikeahan noita uusia biisejä olisi kuvitella Jarvan laulamana. Jarvan lähdön myötä myös sanoitusten taso lähti rajuun laskuun. Kaikkia levyjä tulee kuunneltua. Crimson on ehkä ainoa, joka ei kokonaisuutena ole kovinkaan vahva lätty. Toivottavasti tulee hyvä levy. Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here! |
Bacchus 01.11.2004 16:43:37 | |
---|
Sama täällä. Eihän Laihiala mikään huono laulaja missään nimessä ole, mutta kun Jarvan ääni oli Amokilla niin käsittämättömän ylitsepursuavan maskuliininen ja voimakas, että Laihialan äänen ensikertaa kuullessani en voinut kuin pettyä. Itse taas pidän Laihialaa yhtenä Suomen parhaista metallipuolen vokalisteista. Ei Jarvakaan huono ole, mutta kyllä se röhinä jää jälkeen Laihialan laulusta. Harvinaista on sekin, että näinä örinän päivinä voi jonkun metallibändin vokalistin synnyttämää ääntä kuvailla laulamisena. Laihialalta löytyy kuitenkin sopivasti säröä, ettei miltään Dickinsonilta kuulosta. Omalla kohdalla tärkeimmät Sentencedin levyt ovat Down ja Frozen, Amok tulee kolmantena. Amokia vanhemmat ei hirveästi uppoa. Crimsonkin on "ihan jees", mutta Cold White Light on aikalailla pettymys. Toivottavasti uutukaisesta tuleekin sitten vähintäänkin loistava.=) Höpöhöpöhöpöhöpöhöpöhöö |
k1mm0 01.11.2004 16:56:03 | |
---|
Nonni, johan tätä onkin odotettu. Taidan olla ainoa, jonka mielestä Crimson on Sentencedin paras lätty. TCWL kirii lähelle, vanhemmista en niin pidä. Se on kyllä ihan epistä, kun kaveri on ollut paljon enemmän humalassa kuin itse, mutta silti itselle tulee hirveä krapula ja sille kaverille ei ollenkaan.
Tabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja |
Phobophile 01.11.2004 16:58:29 | |
---|
Taidan olla ainoa, jonka mielestä Crimson on Sentencedin paras lätty. En tiedä parhaasta mutta yhtenä parhaimmista pidän. Paljon parempi kuin TCWL. Descanting the insalubrious |
Moratoria 01.11.2004 18:29:07 | |
---|
crimson on iha jees. tais olla ensimmäisiä metallilevyjä mulla mitkä eivät olleet metallicaa. |
bedlam 01.11.2004 19:17:36 | |
---|
Ei Jarvakaan huono ole, mutta kyllä se röhinä jää jälkeen Laihialan laulusta. En minä nyt miksikään röhinäksi miehen ääntä kuvailisi vain sen takia, että se menee oktaavia alempaa kuin Laihialan laulu. Ja siinä mielessä Jarvan ääni on myös mielenkiintoinen, että hän kahdella peräkkäisellä levyllä (North-Amok) muutti äänensä death/bläkkis-räksytyksestä melodiseen ja matalaan lauluun ja on vieläpä Suomen paras kummassakin kategoriassa. Siis mun miälestä. http://www.mikseri.net/kiasma |