U-rip 15.07.2004 21:27:39 | |
---|
aina en tiedä, mistä minä pidän
mutta taatusti tiedän, mitä minä vihaan |
Roku 15.07.2004 21:42:21 | |
---|
Kuullosti punkin ja rapin yhdistelmältä? Stay in tune..... |
Sgandalf 15.07.2004 22:07:16 | |
---|
Tylsää Göteborg-heviä ja ponnettominta räppiä, mitä olen pitkään aikaan kuullut. Molemmat elementit ovat huonoja, eivätkä edes sovi yhteen, joten kokonaisuus on todella huono. Bewahret einander vor der Zweisamkeit |
gheisari 15.07.2004 22:08:38 (muokattu 15.07.2004 22:09:18) | |
---|
Huonointa musiikki mitä olen hetkeen kuullut. Ennen pätkän kuuntelemista kuulin Nu Virgosin kappaleen Stop Stop Stop. Tämä sample oli huonompi. |
Ben_D 15.07.2004 22:09:52 | |
---|
Tylsää Göteborg-heviä ja ponnettominta räppiä, mitä olen pitkään aikaan kuullut. Molemmat elementit ovat huonoja, eivätkä edes sovi yhteen, joten kokonaisuus on todella huono. Toi ei ole Göteborg heviä nähnytkään. Kts. Soilwork, Haunted jne. Kait se ihan hyvä rypistys on tohon omaan kategoriaansa.. |
Sgandalf 15.07.2004 22:16:30 | |
---|
Toi ei ole Göteborg heviä nähnytkään. Noh, minusta kuulosti jonkin verran In Flamesilta. Vai eikö se olekaan jöötteporia? Bewahret einander vor der Zweisamkeit |
Ben_D 15.07.2004 22:31:42 | |
---|
Noh, minusta kuulosti jonkin verran In Flamesilta. Vai eikö se olekaan jöötteporia? Eiköhän se ole, mutta että In Flamesilta... |
dictatorsh*t 15.07.2004 22:33:15 | |
---|
Elikkäs kaipaisin hieman mielipiteitä seuraavasta biisistä "Ilkeät ihmiset, en minä halunnut kuulla totuuksia vaa mielipiteitä. Nähdään helvetissä mul*ut!!!" ;D Myrikles! |
Sgandalf 15.07.2004 22:36:01 | |
---|
Eiköhän se ole, mutta että In Flamesilta... Äh, helvetti. Mie en virka ennää mittää. Bewahret einander vor der Zweisamkeit |
trih 15.07.2004 22:37:47 | |
---|
Hmmm. Rap-laulanta vaatii mielestäni tiukat rytmit taustaksi. Tässä biisissä "scooped"-soundiset kitarat peittävät rumpuja joten vahvaa rytmikkyyttä ei mielestäni synny. "I remember when I told my parents that I was quitting my job to build a life-size Millenium Falcon. My parents were pissed and I remember my Dad saying, how are you going to build a falcon. You don't even know how to use any tools." - Dennis Ward |
Skinwalker 15.07.2004 22:59:11 (muokattu 15.07.2004 23:04:19) | |
---|
Demostudio on erikseen. Ei pahalla. Olihan tuo. Itsellenikin tuli ensimmäisenä mieleen, että räpitys kyllä kaipaisi selkeämpää (voimakkaampaa) rytmitystä taustalleen. Laulaja tuntui hieman pidättelevän ja ihmettelevän sitä mikkiä nenän edessä. Biisi oli minun makuuni tylsä. Itse haluan nauttia hevini voimakkailla sointuvaihdoksilla, mutta harvemmin niitä nykyhevissä muuallakaan kuulee. Ei muuta. EDIT: Etten anna turhan negatiivista kuvaa, niin lisätään nyt vielä senverran, että olihan tuo kaikinpuolin yksinkertaisesti melkoisen toimivaa tavaraa. Hiomista hiomista. Demosedän merkkiä ei tule, mutta kovalla työllä ja hiomisella sellainen on tulevaisuudessa täysin mahdollinen. It's funny because it's poisonous |
lxi 15.07.2004 23:09:32 | |
---|
Olihan melkoista ranskanleipää. Niin peruskamaa, että tällaisia biisejä on kolmetoista tusinassa. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. |
gheisari 15.07.2004 23:54:18 | |
---|
Olihan melkoista ranskanleipää. Niin peruskamaa, että tällaisia biisejä on kolmetoista tusinassa. Mielestäni ranskanleipä on hirvittävän aliarvostettua. Ehkä se johtuu siitä, että kotona ei ikinä sitä syöty, mutta esim. mummolassa tai kavereilla sitä monasti tarjoiltiin. Silti, ranskanleipä on hyvää ja sitä ei saisi verrata tällaiseen kakkamusiikkiin. |
Jormaz 15.07.2004 23:56:49 | |
---|
"Laulu" tai räppäys mikälie oli atonaalisempaa kuin Tom Arayan huuto. Mun mielestä tää oli kamalaa. So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov. |
Incarnation 15.07.2004 23:57:29 | |
---|
Miksi täytyy väkisin koittaa risteyttää aasi ja uljas hevonen? Eihän siitä tule tulokseksi kuin karmean näköinen otus. Sama pätee tässä. !!MYYNNISSÄ!! Ibanez GSR200 basso !!MYYNNISSÄ!! |
k1mm0 16.07.2004 00:03:38 (muokattu 16.07.2004 00:09:06) | |
---|
Miksi täytyy väkisin koittaa risteyttää aasi ja uljas hevonen? Eihän siitä tule tulokseksi kuin karmean näköinen otus. Itse asiassa, jos tarkkoja ollaan, siitä syntyy muuli. Olettaen, että aasi on ori ja hevonen tamma. Jos paska ei haise niin se on pilaantunutta.
Tabiteollisuus takoo laadukkaita tabulatuureja |
Incarnation 16.07.2004 00:38:34 | |
---|
Itse asiassa, jos tarkkoja ollaan, siitä syntyy muuli. Olettaen, että aasi on ori ja hevonen tamma. Onko muuli nätti? Ei. !!MYYNNISSÄ!! Ibanez GSR200 basso !!MYYNNISSÄ!! |
Aerodactev 16.07.2004 01:05:29 | |
---|
Onko muuli nätti? Ei. Ei, mutta ainakaan se ei pysty lisääntymään helposti/lainkaan.
Long = progressive = good
|
Unworthy Knight 16.07.2004 13:25:00 | |
---|
Ihan kelvollinen tästä saisi minusta jos miksaisi vähän agresiivisemmaksi tämän, kitaroihin kunnon kiukkua ja kuuluvuttaa ja rumpuun tehoa että pää nytkyy. Sanotuksista ei ainakaan tämän pätkän perustella saanut paljon ideaa kiinni. Räpääykset olisi voinut vettää tosiaan vähemmällä nenäilyllä ja paljon kuikkusemmin. Myös tuo "Fäfäfä" tyyli oli ärsyttävä, tuli sellanen "hei ota rennosti ei me tätä tosiaan, me vaan isotellaan vähän ja näytetään makeelta" vaikutelma. Jos tehdään raskaamman osaston musiikkia niin tehdään se kans raskaasti. Tällasta mieltä olen. Kehitys kelposta toimintaa silti. "Hail to eternal Troo Haapawater Frost-Metallism!! Total Musicism and lighting fast drummings. Mythical lyricalism!"
-leka
K100#3 |
Kassu 16.07.2004 14:17:33 | |
---|
Ihan kauheeta. Hoho ei tälläisiä olekkaan. |