Aihe: Bodomilta uus levy 29.08.2005
1 2 3 4 5
Prog
02.01.2005 14:02:40
http://www.scythes-of-bodom.com/site.php?lang=en
Ja tulee vinyyleinä aiemmat levyt myös
basistivol666
02.01.2005 14:28:38
ai saatana! mutta eikös hate crew deathroll ole jo vinyylinä ilmestynyt?
Ja Metalli Virtaa!
Goodfellas
02.01.2005 14:32:05
AIka helmi! Varsinkin keikalle tekis jo mieli päästä, kun jäi noi Suomen viime elokuun keikat näkemät. Viimeks Bodomi livenä Tampereen Pakkahuoneella 29.12.2001...
MV
02.01.2005 15:23:21
No voe helvetti, kylläpäs se nyt aika pitkälle venyi...AArg eihän täsä enää jaksa ootella perkele.

Uusia biisejäkin ois ollu kiva kuulla livenä jos festareita kiertävät. Nooh kyllä sieltä varmaan jotain tulee jo siinä vaiheessa.

Alunperinhän sen piti ilmestyä jo 2005 keväällä.
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
Ben_D
02.01.2005 16:26:05

ai saatana! mutta eikös hate crew deathroll ole jo vinyylinä ilmestynyt?

On. Samaan aikaan kun cd.
Leper Messiah
02.01.2005 17:06:46
toivottavasti palailevat enemmän something wildin ja hatebreederin tyylisiin kappaleisiin. ikävä kyllä trashed lost & strungout ja knuckleduster vesittävät tätä toivetta.
Hyvää uuttavuotta!! Mä rakastan teitä!! Elämä on ihanaa! Ja humala on hieno asia. M-net on mahtava asia! Kiitos teille kaikile. Mä rakastan teita. - jussiohman
Deathrace King
02.01.2005 17:09:42

Yllättävää tässä on minusta se, että levyä ei nauhoitetakaan perinteisesti Astia-studiolla Anssi Kipon kanssa, vaan äänittäjänä toimiikin Karmila ja levy tehdään Helsingissä. Outo juttu.
Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr).
luopio
02.01.2005 17:12:20
vittu ett kestää!!!!!!!!!! noh onhan se muutenki jo myöhästyny ku sen piti jo kevääl ilmestyy...
räppärit vituttaa
Skebaholikko
02.01.2005 18:11:30

toivottavasti palailevat enemmän something wildin ja hatebreederin tyylisiin kappaleisiin. ikävä kyllä trashed lost & strungout ja knuckleduster vesittävät tätä toivetta.

I beg to differ, itse olen nimenomaisesti tyytyväinen TL&SO:tin linjanvetoon. Elkää saako miuta väärin, SW ja etenkin Hatebreeder on upeita levyjä, mutta kuten yksi ystäväni totes uudesta sinkusta:

"No helvetti, täähä on aika jees. Ne äijäthän on alkanu keskittyä vihdoin siihe biisien tekemiseen eikä järjestelemään sooloja toinen toisensa perään."

Miuhun on nääs viime aikoina iskeny hitosti paljo simppelimpi, riffivetoine hevimatsku. Mie oon iteki järkyttyny, vanhana Malmsteen/DreamTheater-uskovaisena, että mieletön tiluttelu ja vartin pituiset kikkailut on alkanu menettää viehätystään ja simppelimpi jyystö on ottanu jalansijaa. Siis herran jumala, mie oon alkanu digata punkkia ja hc:ta, jotai mitä en 2 vuotta sitten ois koskaan uskonu!

Kova levy siält tule, uskon pois!
- Darrell Lance Abbott, a.k.a. Dimebag Darrell August 20, 1966 - December 8, 2004 - R.I.P. Riffmeister!
Pettersson
02.01.2005 18:31:31
Kerkee koko pändi unohtumaan ennen kun se levy ilmestyy...perhana!
Goodfellas
02.01.2005 20:39:16
Mielenkiinnolla odotan Roope Latvalan osuutta uudella levyllä. Taitojahan riittää vaikka mihin, mutta silti Sinergyn tyylistä teknistä tuplasooloilua ilman sen kummempia en jaksaisi kuunnella...Slayer-vaikutteet tekevät luultavasti hyvän säväyksen levyllä. Ja kun muistetaan mistä Roope onkaan tullut tunnetulksi (rässiähän se!) niin voi olla, että meininki on helvetin kovaa! Uskon näin.
MV
02.01.2005 22:09:28
Niinkuin skebaholikkokin sanoi niin nythän sitä nyplimistä on vähemmän mistä myös minä pidän...Vähän sama asia uuden nightwishin kanssa. Paljon muhkeampaa kamaa kuin aikaisemmin...

Täytynee lohduttautua sillä että hyvää kannattaa odottaa. Eihän sieltä kerta kaikkiaan voi tullaa paskaa musaa. Nyt on bändi mielestäni oikealla tiellä kaikilla tavoin. Uusin platta on lähes täydellinen eikä yhtään paskaa biisiä löydy, enkä usko että uudeltakaan.

Enkä pistäisi ollenkaan pahakseni jos tulisi ennen uutta levyä joku dvd-namupala faneille slayerin still reigning-tyyliin.
Phobophile
02.01.2005 22:24:24
Onhan se jännää kuulla mitä uutta Laihon poika on keksinyt vai onko mitään. Joka tapauksessa luulen ettei sieltä mitään huttua kuitenkaan ole tulossa vaikka sitä monet varmasti jo pelkäävätkin.
I've been so bored since the string on my yo-yo broke.
basistivol666
02.01.2005 22:46:30

Mutta mitäs siinä sitten jos ne tekisivät samalla linjalla musaa kuin hatebreeder ja SW?? eikö parempi olisi jos uusi matsku on vitun tiukkaa(niinkuin tuo biisikaksikko osoittaa) eikä kuullosta siltä vanhalta vaan tosiaan kuulostaa uudelta children of bodomilta.

ei jäädä paikalleen polkemaan vaan tehdään parempaa materiaalia vuodesta vuotee...
Ja Metalli Virtaa!
overtake
03.01.2005 06:29:21
Odotukset on korkealla... lähinnä Latvalan takia, että kuulee äijän panostuksen levylle. Onhan kyseessä sentään suosikki metallikepittäjäni. Kitaraharmoniat luultavasti nousee toiseen potenssiin Latvalan tyylin tuntien.
Leper Messiah
03.01.2005 12:48:15
Mutta mitäs siinä sitten jos ne tekisivät samalla linjalla musaa kuin hatebreeder ja SW?? eikö parempi olisi jos uusi matsku on vitun tiukkaa(niinkuin tuo biisikaksikko osoittaa) eikä kuullosta siltä vanhalta vaan tosiaan kuulostaa uudelta children of bodomilta.

ei jäädä paikalleen polkemaan vaan tehdään parempaa materiaalia vuodesta vuotee...

eiei, enkä tarkoita, että se olisi huonoa musiikkia myöskään uusimmat biisit. itse vain henk. koht tykkään enemmän noista vanhemmista sanoisinko death-vaikutteisimmista levyistä
Hyvää uuttavuotta!! Mä rakastan teitä!! Elämä on ihanaa! Ja humala on hieno asia. M-net on mahtava asia! Kiitos teille kaikile. Mä rakastan teita. - jussiohman
luopio
03.01.2005 22:59:06

Samaa mieltä, kaikki levyt hyviä tähän mennessä, mutta tässsä vaiheessa hieman radikaalimpikaan linjanvaihdos ei olisi pahitteeksi, päinvastoin pitäisi mielenkiinnon yllä.
räppärit vituttaa
MV
04.01.2005 10:15:10
Nyt on myös jännä huomata miten levy tällä kertaa menestyy...Mediassahan bändi on ollut just mm. Kovin puhuttaneessa buusterissa.
luopio
06.01.2005 22:49:52
Nyt on myös jännä huomata miten levy tällä kertaa menestyy...Mediassahan bändi on ollut just mm. Kovin puhuttaneessa buusterissa.

:) totta, mut eiköhän tuo osittain näitten tempauksien ansiosta tuonne listojen kärkeen eksy...
räppärit vituttaa
dictatorsh*t
06.01.2005 23:03:11
Samaa mieltä, kaikki levyt hyviä tähän mennessä, mutta tässsä vaiheessa hieman radikaalimpikaan linjanvaihdos ei olisi pahitteeksi, päinvastoin pitäisi mielenkiinnon yllä.

Näinhän tuo on. Kyllä voisivat keksiä jotain uutta, viimeksi tais olla se "Jau-jau" (tm). Hymiö.

Ei pahalla, hyvä bändi on.
Hello to all of your swinging parts!
Melankolik
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)