Aihe: Sentenced lopettaa
1 2 3 4 5
Bailey
04.02.2005 17:12:20

"I lead a reckless life and i don't need your advice!" -Guns N' Roses
Robert
04.02.2005 17:14:50
http://www.sentenced.org/

No prkl... Pakkohan se on uskoa.
Mä seuduilla näillä oon tunnettu... kalamies#4 >-)))>
Tympee Huttunen
04.02.2005 17:16:28 (muokattu 04.02.2005 17:17:11)
Harmi. Odotukset uuteen levyyn ovat melko korkealla.

Jotenkin tyylikäs tapa lopettaa.
Super-Jari
04.02.2005 17:17:10
En oikeastaan edes ylläty. Aika tarpomista on viimeiset levyt minusta ollut.

Noh, aikaisemmin oli tärkeimpiä bändejä minulle.
When all else fails, we can whip the horse's eyes and make them sleep, and cry.
Jokunen
04.02.2005 18:14:49
Hattua nostan bändille, vaikka en Frozenin jälkeisestä materiaalista jaksanut innostua.. Ensimmäisiä death-bändejä, mitä tuli joskus junnuna kuunneltua. Nyyh.
HA!
Deathrace King
04.02.2005 19:36:14

Jos heille tarjotaan kovaa levydiiliä Sentenced nimellä niin suostuukohan ne?

No eiköhän niillä kova levydiili ole tälläkin hetkellä. Et tainnut lukea tiedotetta. Se on loppu ny, ei mitään comebackejä.
Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr).
Dj P.
04.02.2005 20:00:22
Jostain syystä jää harmittamaan. Sentenced on kuitenkin jättänyt pysyvän jarrutusjäljen minun musiikinmakuun. No joo, viimeisimmät albumit on ehkä hieman tökännyt, mutta silti. Toisaalta olen odottanut uutta tuotantoa vielä (kenties) vuosiksi eteenpäin, mutta toisaalta on pelottanut ajatus tuosta 'siirapista'.

Enivei, varmaan tulee kuunneltua jo olemassa olevia levyjä. Se jälki, se jälki...
"Taas ne saatananpalvojat varastelevat makeisia" -Kassaneiti sokkarilla-
vexu
04.02.2005 22:24:22

Jos nyt skipataan aiheen offtopic-jutut niin harmillista kyllä. Sentenced oli Frozenin aikoihin itselle yksi niistä kovimmista aika pitkäänkin. Amok oli eka mikä tuli hommattuna sen ilmestyttyä ja kaikki bändin julkaisemat levyt kyllä uppoavat, vaikka tuo Frozen onkin se oma suurin suosikki. Livenäkin usemman kerran on tullut fiilistelyä aivan kympillä. Hyvä sentään, että ilman hillittömiä draamoja on ilmeisesti päätös tapahtunut. Eivätköhän nuo levyt tule aina tasaisin väliajoin soittimessa piipahtamaan.
On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero.
Lappis
04.02.2005 22:44:32 (muokattu 04.02.2005 22:45:58)

JAK:

Vastaheittosi eka sivulla oli vain jotenkin niin naseva, että se alkoi naurattamaan. Ja sen nasevan kommentin kohde ei sitä ole vieläkään tajunnut. Se naurattaa myös. Katsoin kyllä aluksi tämän heiton kohteen väärin. Äh, olkoot, jatkakaa. Mä repeilen taustalla

Ei sen suurempaa. Aikamoinen väsymys päällä, sorry epäselvä ilmaisuni
Lego
04.02.2005 22:49:00
JAK:

Vastaheittosi eka sivulla oli vain jotenkin niin naseva, että se alkoi naurattamaan. Ja sen nasevan kommentin kohde ei sitä ole vieläkään tajunnut. Se naurattaa myös. Katsoin kyllä aluksi tämän heiton kohteen väärin. Äh, olkoot, jatkakaa. Mä repeilen taustalla

Ei sen suurempaa. Aikamoinen väsymys päällä, sorry epäselvä ilmaisuni

Ah, selkeä väärinymmärrys. Aivan, jatkakoon, en minäkään jaksa tässä topicissa enempää paskaa jauhaa.
P = U * I
Neuvostoliitto
04.02.2005 23:01:42
Trooper ep oli vielä hyvää kamaa, mutta kaikki sen jälkeen ihan skeidaa. Onneksi tämäkin pökäle tajuaa jo lopettaa.
Phobophile
05.02.2005 01:27:38
Kyllähän tuo harmittaa. Onneksi kuitenkin lopettavat vielä ns. huipulla ettei käynyt niin että julkaisevat ensin muutaman aivan tyhjänpäiväisen paskalevyn ja sitten vaipuvat unholaan.
mustoo valloo
Super-Jari
05.02.2005 02:00:39 (muokattu 05.02.2005 02:00:54)
Trooper ep oli vielä hyvää kamaa, mutta kaikki sen jälkeen ihan skeidaa. Onneksi tämäkin pökäle tajuaa jo lopettaa.

Sinkku kai se on?
Joka tapauksessa levyllä oleva Yösyönti on ehkä parhaita biisejä ikinä.
When all else fails, we can whip the horse's eyes and make them sleep, and cry.
mathias
05.02.2005 04:16:18
Sentenced lopettaa

Uutinen on erittäin valitteva, muttei ennalta-arvaamaton.
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer. -Homer Simpson-
JM
05.02.2005 11:36:53
Tyylikäs tapa pojilta lyödä pillit pussiin.

Kuten Mathias tuossa yllä jo mainitsi, valitettavaa, mutta odotettavaa. Täytyy kyllä nostaa hattua Sentencedille, aivan mahtavia biisejä parhaina aikoina suoltivat toinen toisen perään. Henkilökohtainen suosikkini on aina ollut Amok, muttei uudemmissakaan mitään vikaa ole. Päinvastoin, yhtyeellä oli selkeä tyyli ja oma tekeminen, joka soundasi jokaisessa levyssä omalla tavallaan.

R.I.P.
Ihan tosi, luin netistäkin.
luopio
05.02.2005 11:41:38
Ei saatanan saatana. Tätä en ois halunnu vielä kuulla. SE, joka vei minut metallimusiikin pariin je se joka on selvästi eniten antanut vaikutteita soittamiseeni. Jos mä en nyt tässä vikalla kiertueella ehi näkee sitä livenä rupee paikat hajoamaa. Meinaa aina on onnistunu jotenki missaamaa. Tulisivat nyt ees tuskaan. Ja levyistä sen verran, että kaikki Downista lähtien on ollu ihan loistavia ja aikasemmatki kyl helvetin hyvii. R.I.P. Sentenced
itke vaan, kyllä minä kuuntelen.
Defrayer
05.02.2005 13:17:08
Harmittaa suuresti. Hyvä bändi, tuo hautajaislevy on kyllä pakko-ostos.

Toivottavasti eivät pidä kaikkia keikkoja aikavälillä heinäkuu 2005-heinäkuu 2006... juuri silloin kun en suomessa ole.
"This is gonna suck for sure, so don't stress over Pastilli?" -kuultu eräällä foorumilla. IMIK #15, IHKK #16.
Blasphemer
05.02.2005 15:28:46

=´(

Mitäpä tähän sanoisi.On aika mielen maahan vetävä uutinen. Tosin tämä oli kyllä odotettavissa, ennemmin tai myöhemmin, sellaiselta on tuo tilanne välillä vaikuttanut.
"The new world is here to wipe out our lives The new world we can't survive The new world left God in everything and everyone The new world does not include us" - Peter Tägtgren -
Zambe
05.02.2005 18:22:47

Ikävä juttu=( Sentenced oli ja tulee aina olemaan helvetin kova bändi.

R.I.P
Kiviniemi
05.02.2005 20:34:52
Levätköön rauhassa. En tarkoita muusikkoja.
Elämä on kurjaa ja juuri kun nostat päätäsi paskasta, vetää piru viikatteella
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)