Iscariah 04.09.2005 14:14:22 | |
---|
eli tässä on teille bm tietäjille (kaikille kolmelle heh) kovaa asiaa. mitä mieltä olette kyseisestä bläkkis aktista ja Maleficin soitto- ja sävellystaidoista? Maleficin työskentelyhän on pitkälti samanlaista kun esim. Burzumin Vargin eli Xasthur on yhdenmiehen ns. "olohuonebläkkiprojekti". kertokaa mielipiteenne rohkeasti |
Super-Jari 04.09.2005 15:07:29 | |
---|
|
McNulty 04.09.2005 16:24:08 | |
---|
eli tässä on teille bm tietäjille (kaikille kolmelle heh) kovaa asiaa. mitä mieltä olette kyseisestä bläkkis aktista ja Maleficin soitto- ja sävellystaidoista? Maleficin työskentelyhän on pitkälti samanlaista kun esim. Burzumin Vargin eli Xasthur on yhdenmiehen ns. "olohuonebläkkiprojekti". kertokaa mielipiteenne rohkeasti Vanhaa kauraa... Xasthur oli kova 5 vuotta sitten kun jenkeistä sattui tulemaan edes yksi hyvä bm-poppoo. Nykyäänhän tuo bändi on jokaisen "underground" metallistin suosikkilistalla. Ihan asiallisia burzum-henkisiä biisejähän tuo Scott Connor vääntää, vaikka enemmän pidän itse Wigridin tyylistä. To Violate the Oblivious on kaverin pitkäveteisin. Boring tekele. Blood Stained Mirrors, Nocturnal poisoning ja the funeral of being toimivat huomattavasti paremmin tuossa genressä. "Minds are like parachutes. They only function when they are open." -Sir James Dewar (1877-1925)
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa.) |
Iscariah 05.09.2005 20:42:07 | |
---|
olen positiivisesti yllättynyt että kukaan täällä tietää xasthurista mitään. parhaimpia bm yhtyeitä pitkään aikaan. mitä mieltä olette ´telepathic with the deceased´levystä? May your void become as deep as my hate!!!! ja abysmal depths are flooded ovat loistoraitoja mutta ei sen puoleen eipä löydy mitään valitettavaa ainakaan minulla koko levystä. kommentoikaa ihmiset kommentoikaa |
McNulty 05.09.2005 21:39:44 | |
---|
olen positiivisesti yllättynyt että kukaan täällä tietää xasthurista mitään. tämä onkin MUUSIKOIDEN.net :) Joku voisi jopa sanoa että tremolopikkauksella ja moribund recordsilla ei ole mitään tekemistä musiikin kanssa, mutta kaikillehan näille on oma paikkansa tällä pallolla. Ainakin minun mielestäni. parhaimpia bm yhtyeitä pitkään aikaan. No jaa... kuten totesin, tämä oli kova sana 5 vuotta sitten. Hyviä uusia bm-julkaisuja miettiessä pitää kuitenkin mainita Deathspell Omega. mitä mieltä olette ´telepathic with the deceased´levystä? May your void become as deep as my hate!!!! ja abysmal depths are flooded ovat loistoraitoja mutta ei sen puoleen eipä löydy mitään valitettavaa ainakaan minulla koko levystä. kommentoikaa ihmiset kommentoikaa Pari ylipitkää raitaa, levy menetti huomattavasti fiilistä ja kävi pitkäveteiseksi. Splittejä Xasthurilla ainakin on... Muutamia niistäkin kuulleina, joudun silti toteamaan että A Gate Through Bloodstained Mirrors on Maleficin parasta antia. "Minds are like parachutes. They only function when they are open." -Sir James Dewar (1877-1925)
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa.) |
Iscariah 06.09.2005 19:19:19 | |
---|
on deathspell omega myös tuttua tavaraa ja mikäs siinä hyvää musiikkia. taitaa lähteä koko xasthurin tuotanto joka tapauksessa netistä tilaukseen sen verran kovaa tavaraa on |
Iscariah 13.12.2005 08:46:43 | |
---|
ostin tuossas eilen xasthyyrin funeral of beingin ja tällä levyllähän setä näytti että osaa soittaa rumpuja. ne ekan kappaleen tulitukset on helvetin kovat. ja loistolevy muutenkin kaikin puolin |
lethus1 13.12.2005 09:25:54 | |
---|
olen positiivisesti yllättynyt että kukaan täällä tietää xasthurista mitään. Mitäs vittua sinä jaksat lässyttää jatkuvasti. Josa täällä ei ole BM tietäjiä mielestäsi tarpeeksi, eli ne kolme ei riitä, älä postaa. Seuraavaksi jauhetaan Deathspelll Omegasta tai jostain toisesta tosi UGsta mitä vain harvat ja valitut tietää. Sarkasmia. |
lethus1 13.12.2005 09:27:32 | |
---|
No jaa... kuten totesin, tämä oli kova sana 5 vuotta sitten. Hyviä uusia bm-julkaisuja miettiessä pitää kuitenkin mainita Deathspell Omega. Ed. viestiin viitaten: no, siinähän se tulikin jo:D |
salmivaara 13.12.2005 11:37:21 | |
---|
Mitäs vittua sinä jaksat lässyttää jatkuvasti. Josa täällä ei ole BM tietäjiä mielestäsi tarpeeksi, eli ne kolme ei riitä, älä postaa. Sen kyllä huomaa, kun tänne tulee tyyppejä pätemään olemattomalla scene-tietämyksellään. Jotenni lutusta kun ei vielä paukut riitä isojen poikien foorumeille mut pakko on jossain jauhaa helveti tärkeistä asioista ja siinä samalla olla niin ug, niin ug. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
lethus1 13.12.2005 11:43:56 | |
---|
Sen kyllä huomaa, kun tänne tulee tyyppejä pätemään olemattomalla scene-tietämyksellään. Jotenni lutusta kun ei vielä paukut riitä isojen poikien foorumeille mut pakko on jossain jauhaa helveti tärkeistä asioista ja siinä samalla olla niin ug, niin ug. Amen!:D |
MrHands 13.12.2005 12:20:02 | |
---|
Vanhaa kauraa... Xasthur oli kova 5 vuotta sitten kun jenkeistä sattui tulemaan edes yksi hyvä bm-poppoo. Nykyäänhän tuo bändi on jokaisen "underground" metallistin suosikkilistalla. eli nykyään ihan huono xasthur on ihan huono (10 vuotta sitten kova) Wylde you rock! Dime rest on peace! |
Iscariah 13.12.2005 16:00:32 | |
---|
öö tuo oli vaan vitsi en minä sitä tosissaan ole millonkaan tarkottanu |
McNulty 13.12.2005 16:07:29 (muokattu 13.12.2005 16:12:07) | |
---|
Sen kyllä huomaa, kun tänne tulee tyyppejä pätemään olemattomalla scene-tietämyksellään. Jotenni lutusta kun ei vielä paukut riitä isojen poikien foorumeille mut pakko on jossain jauhaa helveti tärkeistä asioista ja siinä samalla olla niin ug, niin ug. haha... okei :) Tämä on mielestäni sitä säälittävintä vuodatusta mitä voi messulaudoille postata, mutta ihan miten vaan. Se tuskin on minun ja Iscariahin vika että olemme sattuneet joitain sellaisia bändejä kuulemaan joita te ette ole. Jollei teillä ole mitään muuta annettavaa tälle threadille, niin teidän kannattaisi jättää postaamatta. Ihan aikuisten oikeasti! PS. en edes juurikaan enää kuuntele bm-osastoa, joten se siitä "niin ug, niin ug"-meiningistä. Tuomitse sitten vasta kun jotain tiedät, ok? Eye Of Horus - Official muusikoiden.net firestarter & instigator. Panzergeneral bonecrusher! |
McNulty 13.12.2005 16:10:54 | |
---|
eli nykyään ihan huono xasthur on ihan huono (10 vuotta sitten kova) Jos osaisit lukea, niin olisit jättänyt tämänkin kirjoittamatta. Katsos kun homma menee niin että Xasthur löytyi muutama vuosi sitten todella monen levylautaselta ja oli vielä sitä suosikkikamaa. Nyt kuitenkin se "buumi" on hieman laantunut ja Xasthurista on jäänyt pienemmän porukan suosikki. En ole missään vaiheessa sitä huonoksi sanonut, vaan vähemmän ajankohtaisemmaksi ja "tärkeäksi". Samalla matkalla kun opettelet lukemaan, niin kipase kaupasta miulle pari olutta! Eye Of Horus - Official muusikoiden.net firestarter & instigator. Panzergeneral bonecrusher! |
MrHands 13.12.2005 16:13:14 | |
---|
ns. "olohuonebläkkiprojekti" vai makuuhuone? Wylde you rock! Dime rest on peace! |
mikko1 13.12.2005 16:18:12 | |
---|
Eikös tää oo se jätkä, joka vierailee Sunn 0))):n uudeall levyllä? |
Iscariah 13.12.2005 16:19:02 | |
---|
Eikös tää oo se jätkä, joka vierailee Sunn 0))):n uudeall levyllä? on ollut sessio (vai live?) muusikkona kyseisessä bändissä aiemmin |
MrHands 13.12.2005 16:26:31 | |
---|
on ollut sessio (vai live?) muusikkona kyseisessä bändissä aiemmin jes. Black1 on kevyttä parasta sunnoa tähän mennessä. Vokaalit sopii kivasti kivaan tunnelmaan. Wylde you rock! Dime rest on peace! |
Iscariah 13.12.2005 16:27:57 | |
---|
Mitäs vittua sinä jaksat lässyttää jatkuvasti. Josa täällä ei ole BM tietäjiä mielestäsi tarpeeksi, eli ne kolme ei riitä, älä postaa. Seuraavaksi jauhetaan Deathspelll Omegasta tai jostain toisesta tosi UGsta mitä vain harvat ja valitut tietää. Sarkasmia. jos et tykkää samasta musiikista kun minä niin mikäs siinä. minun tarkoitukseni ei vaan ollut mitenkään leuhkia. minä vaan halusin kuulla mielipiteitä muilta samasta musiikista tykkääviltä ihmisiltä. että pura se angstisi johonkin muuhun |