Aihe: Kertokaa! Mikä biisi?
1 2
stratocaster
02.05.2006 19:13:54
Ylex:ltä kuulin tossa maanantaina sellasen mättöbiisin jossa laulaja huusi koko biisin suunnilleen yhdellä äänellä täysiä. Oli siel ehkä joku pari puhdastakin kohtaa laulun osalta. Tietäisikö joku biisin esittäjän? Kiitos!
Miten tää nyt sitte liitty pesäpalloon?
carnation
02.05.2006 19:16:59
http://muusikoiden.net/keskustelu/p … sts.php?c=44&t=121749&co=30

Ois voinu EHKÄ olla Stam1nan Merestä maalle.
"Pick a box. Its contents will help you on your way."

Osta levy
Twist
02.05.2006 19:19:04 (muokattu 02.05.2006 19:19:24)
Ylex:ltä kuulin tossa maanantaina sellasen mättöbiisin jossa laulaja huusi koko biisin suunnilleen yhdellä äänellä täysiä.

Vai että oikeen yhdellä äänellä?

Sori, oli pakko laittaa =/
Oops, I twisted again...
stratocaster
02.05.2006 19:25:25 (muokattu 02.05.2006 19:25:44)
Vai että oikeen yhdellä äänellä?

Sori, oli pakko laittaa =/

no eiku viidellä. no sävelellä sit. ja biisi oli muuten englannin kielinen! suomalaisesta biisistä ei siis kyse!

edit: laulu ei siis ollut karjuntaa/örinää vaan huutoa.
carnation
02.05.2006 19:26:48
No emmä sit tiiä.
"Pick a box. Its contents will help you on your way."

Osta levy
Antti1
02.05.2006 19:47:05
Ha! Mä tiedän tän, tai siis en vastausta, mutta kuulin biisin. Oli sellasta ihan hiukan punkahtavaa menoa ja laulaja oli Alex jotain muistaakseni. Mikä hitto se oli... No sellasella säröttömällä ja monotonisella äänellä se huusi tasan samalta sävelkorkeudelta koko biisin. Ei siis taidonpuutteesta, kuulosti tyylikeinolta.

Joku saa kertoa mulle kans.
The dreams in which I'm dying are the best I've ever had.
Sutela
02.05.2006 20:56:49
Alex jotain muistaakseni. Mikä hitto se oli... No sellasella säröttömällä ja monotonisella äänellä se huusi tasan samalta sävelkorkeudelta koko biisin. Ei siis taidonpuutteesta, kuulosti tyylikeinolta.

Oisko Alexi Laiho?
Bacchus
02.05.2006 20:58:06
Ha! Mä tiedän tän, tai siis en vastausta, mutta kuulin biisin. Oli sellasta ihan hiukan punkahtavaa menoa ja laulaja oli Alex jotain muistaakseni. Mikä hitto se oli... No sellasella säröttömällä ja monotonisella äänellä se huusi tasan samalta sävelkorkeudelta koko biisin. Ei siis taidonpuutteesta, kuulosti tyylikeinolta.

Joku saa kertoa mulle kans.

Voisi olla Divine Decay.

www.divinedecay.tk

Kotisivu taitaa tosin olla alhaalla juuri nyt.
thrashmetallisti
02.05.2006 21:15:04

Voisi olla Divine Decay.

www.divinedecay.tk

Noissa biiseissähän on paljonkin melodioita laulussa.
Thrash till death! Thrashia Porista www.mikseri.net/polluted
stratocaster
02.05.2006 21:45:58
Voisi olla Divine Decay.

www.divinedecay.tk

Tuohan on löysää puhumista verrattuna siihen mitä se oli. :D Ja se oli ihan iltapäivä ohjelmassa, että voi olla jopa soittolistalla se biisi.
GhostOfTheSun
02.05.2006 21:48:23
Tekisi vittuillakseni mieli veikata Raised Fistin Sound of the republicia, koska kuulin jotain huhua, että olisi ollut YleX:n tehosoitossa jossain välissä...
"Sabotage will set us free. Throw a rock in the machine" - Refused are fucking dead
Toveri
02.05.2006 21:50:31

Tekisi vittuillakseni mieli veikata Raised Fistin Sound of the republicia, koska kuulin jotain huhua, että olisi ollut YleX:n tehosoitossa jossain välissä...

Oli viime viikolla tehobiisinä ja olin ehdottamassa itsekin tätä, mutta noista vinkeistä tulin siihen tulokseen, että nyt ei olekaan kyse tästä...
Romantikkoitkijät #2
100€ hetero -kerho
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta.
Pikkujättiläinen
02.05.2006 21:50:35 (muokattu 02.05.2006 21:51:20)

Raised Fist tuli ekana mieleen, laulajankin nimi täsmää. Meikäläistä hämää kyllä toi monotoninen huuto, mutta ihan ookoo mättöä.

http://www.myspace.com/raisedfist

e. myöhässä
Äpylöö.
Closure
02.05.2006 22:15:14
Mie veikkaisin raised fistiä.
" 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki. Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut." Naama-amis
elbowski
02.05.2006 22:18:38
Mie veikkaisin raised fistiä.

+ 1

Sana monotoninen huutolaulu ei voi tuoda mitään muuta mieleen. Hyvässä mielessä tietysti :)
Raivo määrää nuotin
stratocaster
02.05.2006 22:19:28
kyllä se on tämä! KIITOS!
Ben_D
02.05.2006 23:25:22

Voisi olla Divine Decay.

www.divinedecay.tk

Tuskin soi (ikäväkyllä) Divine Decay hirveesti Ylexilla.
Bacchus
03.05.2006 11:24:35
Tuskin soi (ikäväkyllä) Divine Decay hirveesti Ylexilla.

Ei taida tosiaan pahemmin soida. Muistelisin kyllä joskus jossain metalliohjelmassa kuulleeni, mutta tehosoittolistoilla ei taida pahemmin näkyä. Harmi sinänsä, kova bändi niinkuin joskus taisit hehkuttaakin.;)

Mitenköhän Raised Fist ei tullu mieleen, monotoninen huutolaulu tosiaan kuvaa bändiä melko tarkasti.
jonsku1
03.05.2006 19:08:12
Ei perkele!!!

Ihan tuntematon bändi mulle muuten kuin nimen kautta, mutta nyt kun kuuntelin noita biisejä MySpacesta niin täähän jumalauta potkii ,,/.... nyt on kyllä huima aukko sivistyksessä paikattavana.... ja voin vain kuvitella kuin orgastisia keikat ovat jos jo levyltä välittyy tuollainen agressio!!
Antti1
03.05.2006 19:47:31
Samaa bändiä haettiin Stratocasterin kanssa näköjään. Loistavuutta, tähän voisi vaikka tottua vastapainoksi Meshuggahille ja muulle häröilylle.

Kyllä toi laulu on monotonista mun mielestä. Eipä tuossa hirveän paljoa tarvitse suurimmaksi osakseen parista kolmesta nuotista poiketa. Kukin kuitenkin tavallaan, mainiota tää on.
The dreams in which I'm dying are the best I've ever had.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)