Sorrowind 12.09.2005 18:08:16 (muokattu 25.11.2005 19:18:06) | |
---|
Pain Confessor työstää parhaillaan toista pitkäsoittoaan Hämeenlinnan Sound Supreme-studiolla. 10 biisiä sisältävän albumin julkaisu ajoittunee alkuvuoteen 2006, vielä kuluvan syksyn aikana olisi tarkoitus julkaista single vielä määrittämättömässä muodossa. Materiaali on ainakin omaan korvaan paikoin parikin astetta rankempaa ja mukaan mahtuu myös vähän hitaampaa ja raskaampaa tavaraa, nopeista rykäisyistä tinkimättä. Biisilista epämääräisessä järjestyksessään näyttää tältä: Ruin Pathetic Little Soul Nemesis Feardom Life Keeps Bleeding Butterfly Powderburns Another Door Fall on Evil Days DNA of a God Kotisivuilla www.painconfessor.com löytyy päiväkirjaa ja muuta juttua bändiin liittyen. |
MV 12.09.2005 18:17:10 | |
---|
Pakkohankinta ehdottomasti turmoilin jälkeen...Jumalauta kun oli miellyttävä debyytiksi! "perkulees.- helkkari että tekkee miäli pilua" -ICE9 |
elbowski 12.09.2005 18:22:09 (muokattu 12.09.2005 18:22:15) | |
---|
Pakkohankinta ehdottomasti, oli meinaan tiukkaa vääntöä tuolla ekalla albumilla, mitä en ikävä kyllä omista. Näen sen silmistäsi,
nyt jokin on hullusti
Kuiskaat korvaan hiljaa kysyen:
Jaatko kanssani salaisuuden?
IMIK #25 | Kelpaisiko pastilli? | Bella Italia #2 | Jukka-Pekka #2 | THV-Klubi #45 |
Tora 12.09.2005 18:37:29 | |
---|
Suomen hevin eliittiä. Onhan se uusi ostettava! "Ohan meillä rokkia, metallii, stemmoi, huutoo, örinää,
pauketta, volvo-soolo, kissa, ja siisti päivä" -J.Hintikka |
elbowski 12.09.2005 18:54:21 | |
---|
Suomen uuden hevin eliittiä. Onhan se uusi ostettava! Näen sen silmistäsi,
nyt jokin on hullusti
Kuiskaat korvaan hiljaa kysyen:
Jaatko kanssani salaisuuden?
IMIK #25 | Kelpaisiko pastilli? | Bella Italia #2 | Jukka-Pekka #2 | THV-Klubi #45 |
jonsku1 12.09.2005 20:24:14 | |
---|
Kyllä vain! Ei mitään lisättävää. Heh. Saman niminen biisi kuin bändimme nimi : ) |
Leper Messiah 12.09.2005 20:46:50 | |
---|
on se saatana ostettava. ihan kiva tulossa tuosta ensi vuodestakin näin levyjen valossa... pain confessor, mokoma, diablo.... mitäs kaikkea. Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
Demonium 14.09.2005 14:59:52 | |
---|
oijoi. Helvetin hieno homma. oli pitkästä aikaa semmoinen levy tuo Turmoil että tuli "pakko kuunnella uudestaan" - fiilis. Mainiota -Rumpukuolema- |
Sorrowind 01.11.2005 22:30:40 | |
---|
Levy on nyt purkissa masterointia odottamassa. Julkaisu siis joskus alkuvuodesta 2006 (helmikuu, kaiketi) ja tämän vuoden puolella voi odotella vielä single-julkaisua. Videokin pitäisi pykätä kasaan ennen vuodenvaihdetta, asiasta lisää kun varmistuu. |
jonsku1 02.11.2005 22:07:53 | |
---|
on se saatana ostettava. ihan kiva tulossa tuosta ensi vuodestakin näin levyjen valossa... pain confessor, mokoma, diablo.... mitäs kaikkea. In Flames |
Ben_D 02.11.2005 22:08:48 | |
---|
on se saatana ostettava. ihan kiva tulossa tuosta ensi vuodestakin näin levyjen valossa... pain confessor, mokoma, diablo.... mitäs kaikkea. Testament with original line-up. |
Sorrowind 25.11.2005 19:06:37 (muokattu 25.11.2005 19:14:03) | |
---|
Video tulevasta sinkkubiisistä Fall on evil days kuvataan huomispäivän aikana, eli lauantaina 25. marraskuuta. Single julkaistaan tässä sopivasti jouluhässäköiden aikaan ihan vaan rahastusmielessä. Levyn julkaisu on tällä hetkellä kaavailtu tuonne maaliskuun alkupäähän, tästä on hyvä muuttaa suunnitelmia tai toivottavasti suunnitelman mukaisesti. Levylle tulee siis muhkeat 10 biisiä jotka ovat järjestyksessä: Ruin Nemesis Fall on evil days Feardom Life keeps bleeding Another door Pathetic little soul Butterfly Powderburns DNA of a god Kesto ympäripyöreät 44 minuuttia. |
bassetti 25.11.2005 20:22:25 | |
---|
ois kyllä oottanut hieman tasokkaampaa materiaalia A.RG.- taustaiselta mieheltä.Toivottavasti uusi levytodistaa epäilyjeni olevan vääriä. |
Sorrowind 25.11.2005 20:29:41 | |
---|
ois kyllä oottanut hieman tasokkaampaa materiaalia A.RG.- taustaiselta mieheltä.Toivottavasti uusi levytodistaa epäilyjeni olevan vääriä. Jos odotit A.R.G. kakkosta, niin väärässä olit alkujaankin. |
dictatorsh*t 26.11.2005 12:19:10 | |
---|
Hoho alkanu oksettaa se bändi tuskasession jälkeen. Vittu minkä näkönen se kitaristi :D Näytti iha meijän talkkarilta. Repeiltii koko keikka vedetsilmissä ku se kitaristi teki sellasii gorilla juttuja et hakkas rintaansa nyrkeillä :D Oijoi ei sitä voi kuunnella repeilemättä hohoo. EI artistien solvaamista. Ensinnäkin se loukkaa artistia ja toiseksi se loukkaa kaikkia kyseisen artistin faneja. Muusikoiden.net:issä jokainen artisti on yhtä arvokas ja artistin solvaaminen johtaa pahimmillaan väliaikaiseen tai pysyvään kirjoituskieltoon. Perustellun mielipiteensä musiikista voi sanoa, mutta hyökkäykset artisteja kohtaan ovat kokonaan kiellettyjä. |
Closure 26.11.2005 13:57:47 (muokattu 26.11.2005 13:58:04) | |
---|
EI artistien solvaamista. Ensinnäkin se loukkaa artistia ja toiseksi se loukkaa kaikkia kyseisen artistin faneja. Muusikoiden.net:issä jokainen artisti on yhtä arvokas ja artistin solvaaminen johtaa pahimmillaan väliaikaiseen tai pysyvään kirjoituskieltoon. Perustellun mielipiteensä musiikista voi sanoa, mutta hyökkäykset artisteja kohtaan ovat kokonaan kiellettyjä. aivan oikein. Plussaa siulle. Varoitusta wickermanille " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut."
Naama-amis |
TheWickerMan 26.11.2005 14:32:49 | |
---|
aivan oikein. Plussaa siulle. Varoitusta wickermanille Hmph. Drink, Drank, Punk |
Ben_D 26.11.2005 17:11:18 | |
---|
Hmph. Mä vähän luulen, että sulla ja hönökavereillas ei ole hirveesti varaa naureskella. Jätkät soittaa Tuskassa ja tekee helvetin hyvää musiikkia. Pyrkikää itse samaan. |
MV 26.11.2005 17:56:54 | |
---|
Mä vähän luulen, että sulla ja hönökavereillas ei ole hirveesti varaa naureskella. Jätkät soittaa Tuskassa ja tekee helvetin hyvää musiikkia. Pyrkikää itse samaan. Ei ole ei...Turmoilin tasoiseen DEBYYTTIIN ei moni bändi pysty.. wätless |
aku.miettinen 26.11.2005 17:59:00 | |
---|
Ja ennen kuin nauraa toisten ulkonäölle niin voisi sitä omaa kuvaa pistää näytille jos näyttää niin skarpilta? Pain Confessorin uusin menee varmasti kuunteluun. |