Aihe: Katatonia studioon
1 2
Kapane
13.06.2005 12:20:51

Archetype H.D
In Goth We Trust! The 666 Club #555
la m quina
13.06.2005 12:58:43
sinne män!
Phobophile
13.06.2005 14:30:42
Odotellaan innostuksella.
Kauko Säädin yhtyeineen esittää kappaleen Remote Control
Turmis
22.08.2005 23:24:19

Mielenkiintoista kuulla, mitä tuolta tulee... loppujenlopuksi kun Viva Emptiness oli itselleni lievä pettymys. LFDGD:n hyvinkin suorat ja yksinkertaiset melankolisoinnit upposivat minuun huomattavasti paremmin kuin Vivan "progeilut".
En myös panisi pahakseni, jos Renkse vähän petraisi lauluaan; Black Sessions -DVD:llä laulu kun tuntui menevän välillä vähän niin ja näin.
Jos laulu on miksattu mielestäsi liian hiljaiselle, niin vaihda runonlausuntaan. musiikki on sinulle turhaa.
Phobophile
22.08.2005 23:34:11
Mielenkiintoista kuulla, mitä tuolta tulee... loppujenlopuksi kun Viva Emptiness oli itselleni lievä pettymys. LFDGD:n hyvinkin suorat ja yksinkertaiset melankolisoinnit upposivat minuun huomattavasti paremmin kuin Vivan "progeilut".

Minulla taas menee päinvastoin, LFDGD:a pidän bändin huonoimpana tuotoksena (tosin sekään ei meinaa että se huono olisi, muihin verrattuna vaan mielestäni kehnompi) ja Viva Emptinessia taas yhtenä parhaista, juurikin noitten progeilujen ja tahtikikkailujen takia joita mielellään enemmänkin kuuntelisi.
Kauko Säädin yhtyeineen esittää kappaleen Remote Control
Akiman
22.08.2005 23:56:53

Minulla taas menee päinvastoin, LFDGD:a pidän hyvänä tuotoksena ja Viva Emptinessia taas yhtenä parhaista, juurikin noitten progeilujen ja tahtikikkailujen takia joita mielellään enemmänkin kuuntelisi.
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET ::
slowdive
23.08.2005 08:37:48
Itse tykkään myös enemmän LFDGD:n "suoremmasta" materiaalista, bändin tappavan hyvä melodiantaju pääsee jotenkin paremmin oikeuksiinsa sellaisissa perusmittaisissa ja -rakenteellisessa biiseissä, kuin monimutkaisemmissa outoiluissa.

Tosin uskoisin kyllä että Viva Emptinessin linjoilla jatketaan. Eikä tuo nyt haittaa, ainahan tuota olen levyistään tykännyt.
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley)
Exhausted
24.08.2005 11:00:47

Last Fair Dealilla on paremmat biisit mutta Emptinessillä parempi yleismeininki. Emptinessillä erityisesti lauluosuudet ja sanat särkevät korvaan, mutta tykkäsin että siellä oli vähän hevijuttuakin mukana. On muuten sinänsä outoa että Katatonia on pysynyt edelleen hevi-ihmisten suosikkibändinä vaikkei bändissä enää ole juurikaan metallivaikutteita mukana.
Closure
23.12.2005 15:03:45 (muokattu 23.12.2005 15:05:18)
Jatketahan tästä!

Minulla onkin tämä uusin levy kuuntelussa ja tämä kuulostaa vähintää yhtä hyvältä kuin Viva Emptiness.

Info: THE GREAT COLD DISTANCE
1. LEADERS
2. DELIBERATION
3. SOIL'S SONG
4. MY TWIN
5. CONSTERNATION
6. FOLLOWER
7. RUSTED
8. INCREASE
9. JULY
10. IN THE WHITE
11. THE ITCH
12.JOURNEY THROUGH PRESSURE

Kuuntele: http://www.katatonia.com/audio/mytwin.mp3

Tällä hetkellä on varmaankin jo 8. kuuntelukierros kahden päivän sisään ja hyvältä kuulostaa. Sopivan hitaasti aukeava ainakin minun makuuni. Viva Emptiness:istä ei olla kovin paljoa menty eteenpäin soundillisesti, vaikka särökitarat miun korviini kuulostavatkin paljon raskaammilta. Tunnelmallisesti mennään ihan asteen verran tummempaan ja "Omertan" kaltaiset lallattelut jäävät vähemmälle. Minä pidän.
" 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki. Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut." Naama-amis
Exhausted
25.12.2005 12:32:14

Kuulin kaverilla taustamusiikkina tuota netistä ladattua promoversiota jossa vähän väliä sanotaan että "you're listening to the new Katatonia album...". Lähinnä jäi mieleen että kyllä aika lailla edellisen levyn tunnelmissa jatketaan.
Cathi777
26.12.2005 13:26:09

On muuten sinänsä outoa että Katatonia on pysynyt edelleen hevi-ihmisten suosikkibändinä vaikkei bändissä enää ole juurikaan metallivaikutteita mukana.

Mitähän bändiä sä oot oikein kuunnellut jos väität, että ei ole hevivaikutteita? Okei, on niillä noita kevyempiä levyjä, mutta esim. juuri Viva Emptiness on aika hevipainoitteista, samoin kuin tuleva levykin.
Only pop music can break my heart...
Exhausted
26.12.2005 13:42:40

Mitähän bändiä sä oot oikein kuunnellut jos väität, että ei ole hevivaikutteita? Okei, on niillä noita kevyempiä levyjä, mutta esim. juuri Viva Emptiness on aika hevipainoitteista, samoin kuin tuleva levykin.

Last Fair Deal Gone Downia tarkoitin tuota kommenttia kirjottaessani. Mutta on Viva Emptinesskin aika kevyttä kuitenkin...
Cathi777
26.12.2005 13:52:14

Last Fair Deal Gone Downia tarkoitin tuota kommenttia kirjottaessani. Mutta on Viva Emptinesskin aika kevyttä kuitenkin...

No eihän se nyt mitään älytöntä mättöä ole, mutta kyllä se nyt kevyesti metalliksi lasketaan. Mutta joo, turha väittelyn aihe, mutta ei vaan voinut olla tarttumatta.
Only pop music can break my heart...
carnation
26.12.2005 14:24:56

Onhan Opethin Damnationkin aika kevyttä, mutta silti hevi-ihmiset tykkää. Kai näissä on sitten se melankolia joka ihmisiin vetoaa, niin Opethissa kuin Katatoniassakin.
How bizarre.
OSTAKAA LEVYJÄ!
Exhausted
26.12.2005 15:14:24 (muokattu 26.12.2005 15:15:51)

Onhan Opethin Damnationkin aika kevyttä, mutta silti hevi-ihmiset tykkää. Kai näissä on sitten se melankolia joka ihmisiin vetoaa, niin Opethissa kuin Katatoniassakin.

näin. onhan se toki hienoa että hevipiireissä riittää avarakatseisia ihmisiä. Vaikka varmaan jotkut ovat tuominneet nämäkin bändit näistä valinnoistaan.
LexaR
28.12.2005 19:11:19
Damnation on hiton hyvä lätty, sano joku hevimörkö mitä tähänsä :) Ittelläki kuuntelus toi Katatonian uusin, nappaa todella hyvin
You live and you learn. At any rate, you live.
LNA
29.12.2005 00:56:50

Vivan jälkeen on hankala odottaa parempaa.
Tacere: Eras - Reveries kaupan enää mp3-formaatissa levyvirastossa.
Life's a beach and then you dive.
fmcruelty
29.12.2005 09:08:06 (muokattu 29.12.2005 09:08:35)

Mielenkiinnolla odottelen, mitä tuleman pitää. Viel ei oo saanu kuunteluun, ku vasta ton "My Twin" -samplen. Perussettiä se lupaili. Last Fair Deal Gone Down iskee toistaseks koviten.
Hevi - Elämä
Late-89
10.01.2006 21:32:20
Sen voin sanoa, että loistava levy tulossa, useampaan kertaan tullut kuunneltua, kun promon sai "hiukan etuajassa"..
LNA
10.01.2006 21:51:10

Sen voin sanoa, että loistava levy tulossa, useampaan kertaan tullut kuunneltua, kun promon sai "hiukan etuajassa"..

Spoiler.. noo - hyvää on hyvä odottaa.
Monet saatanapalvontaan liittyvät rikokset ovat raskaan heavy- musiikin ja okkultististen harrastusten ympärille muodostuneiden jengien aikaansaannosta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)