Aihe: Poisonblackilta uutta levyä 28.8.2006
1 2 3
Blasphemer
13.07.2006 11:29:51 (muokattu 13.07.2006 11:30:32)

Poisonblack forthcoming album name is "Lust Stained Despair" and it will contain 11 songs. Song names are "Nothing Else Remains", "Hollow Be My Name", "The Darkest Lie", "Rush", "Nail", "Raivotar", "Soul In Flames", "Pain Becomes Me", "Never Enough", "Love Controlled Despair" and "The Living Dead".

"Lust Stained Despair" will be released through Century Media Records on 28.08. in Europe.

Poisonblack will play album release gig at Tavastia, Helsinki on 30.08!

Rush -> http://mp3.centurymedia.com/Poisonb … StainedDespair/Poisonblack_Rush.mp3

Tätä onkin hieman odoteltu, varsinkin nyt kun Sentenced meni döden. Rush kuulostaa ihan hyvältä, mukavan paljon Sentencedistä poikkeavaa riffittelyä. On muuten hauskaa huomata, kuinka enemmän ja enemmän Laihiala ja Nygård muistuttavat toisiaan lauluääneltään.
"The new world is here to wipe out our lives
The new world we can't survive
The new world left God in everything and everyone
The new world does not include us"
-Peter Tägtgren-
Sorrow
13.07.2006 15:00:22
Hieno homma... Kylläpäs on kestänytkin tuon levyn tekeminen...
Jake.e
13.07.2006 15:40:07
Ihan jees kamaa ovat tähän asti soittaneet. Toivottavasti ei ole pettymys tuo.
Jerk.
Marshallga
13.07.2006 16:51:21
Escapexstacy oli ainakin ihan mainiota kuunneltavaa.
Hevi on paskimmillaankin parasta.
cadabra
13.07.2006 16:57:56
Ihan kyllä on menevän kuulonen mut ei välttämättä kovin hirveenä yllätä. Toivottavasti toiset piisit saa letin heilumaan :)
Meehän kämpille.
Moratoria
13.07.2006 18:16:29
Mun mielestä se edellinen levy oli aika kuraa...
Tympee Huttunen
13.07.2006 18:49:42
Mun mielestä se edellinen levy oli aika kuraa...

Ei kyllä minuakaan napannut. Eikö tämän uuden pitänyt olla jotain thrash-henkistä? Latailen juuri uutta kappaletta...
Minä Rakenna itse pedaalisi Hyvää kesää!
simperi
13.07.2006 19:58:38
Ei kyllä minuakaan napannut. Eikö tämän uuden pitänyt olla jotain thrash-henkistä? Latailen juuri uutta kappaletta...

No thrash tuosta on aika kaukana, enkä kyllä jaksa uskoa että sitä levylläkään paljoa nähdään.
"Do you want to be touched by the hands of god, or do you want to be who you are?" (Lex Icon)
mongoloidi
14.07.2006 10:39:24
Muistan Poisonblackista sen kun olivat lämppäämässä Maidenia jouluna 2003. Sillon olin sitä mieltä, että aivan kauheeta paskaa. Eipä tuo mieli oo sen jälkeen muuttunu.
Another Perfect Day ?
jonsku1
14.07.2006 14:45:34 (muokattu 14.07.2006 15:22:59)
Mä kyllä tykkään tästä uudesta biisistä. Onhan tää toki suht "perinteinen".

Itse diggaan Laihialan äänestä enemmän kuin edellisen levyn vokalistin (se Charonin jäbä jonka nimen tiedän, mutta en nyt vain saa mieleeni).

EDIT: Leppäluoto
Basil79
14.07.2006 15:39:28
Kyllähän tämä taitaa ostoon mennä. Edellinen oli ihan kuunneltavaa musiikkia.

valitusJännä homma, miten ihmisillä on tarve käydä ilmoittamassa eri threadeissa, että mun mielestä tää bändi on ihan kuraa. Jätetään sen bändin keskustelu niille jotka tykkää. /valitus
Moratoria
14.07.2006 17:44:30 (muokattu 14.07.2006 17:49:02)
Kyllähän tämä taitaa ostoon mennä. Edellinen oli ihan kuunneltavaa musiikkia.

Jännä homma, miten ihmisillä on tarve käydä ilmoittamassa eri threadeissa, että mun mielestä tää bändi on ihan kuraa. Jätetään sen bändin keskustelu niille jotka tykkää.

valitus#2Jännä homma, jos ei saa mielipiteitään ilmaista. Nää keskustelut kun tuppaavat yleensä olla mielipiteiden vaihtelua./valitus#2

Tosin olisin voinut perustella kurakantani. Perustelempa sen nyt. Se levy oli yksinkertaisesti niin keskinkertaista paskaa mielestäni se on kuraa. Yksi hyvä puoli siinä tosin löytyy, että siinä on Laihiala mukana.

Täytynee imppailla tuota uutta kunhan kerkiää että onko meininki yhtään muuttunut.
tuomo
15.07.2006 12:24:00

Jännä homma, jos ei saa mielipiteitään ilmaista. Nää keskustelut kun tuppaavat yleensä olla mielipiteiden vaihtelua.

Tosin olisin voinut perustella kurakantani. Perustelempa sen nyt. Se levy oli yksinkertaisesti niin keskinkertaista paskaa mielestäni se on kuraa. Yksi hyvä puoli siinä tosin löytyy, että siinä on Laihiala mukana.

Täytynee imppailla tuota uutta kunhan kerkiää että onko meininki yhtään muuttunut.

Oon jonkinverran voinu kuunnella viime kesänä tekovaiheessa ollutta matskua ja minusta muutos rankempaan suuntaan oli ainakin niissä versioissa erittäin suuri, saas nähä millanen levystä loppujen lopuksi tuli.
I can't believe what you say to me, You got some attitude
Torniojaws
15.07.2006 12:33:45

Jostain syystä tulee vähän uudempi In Flames mieleen riffeistä.
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
Rallakka
16.07.2006 00:05:56 (muokattu 16.07.2006 00:07:25)

Hieno levy se on, Jannelta oon kuunnellu sen masteri version jo lähes puhki. Villen laulutyyli vaihtelee levyllä. Minun mielestä loistava levy!

Edit: pari kirjotus virhettä kun tässä olutta siemailen... niin en tosin tiedä tuleeko kaikki nuo kuulemani tuolle levylle...
"I'm only wearing black until they invent something darker"
Skebameizi
18.07.2006 16:10:13

Ehdottomasti hankittava tämä levy.
www.neverend-hq.net
Räbbänä
31.07.2006 16:12:07
On kyllä todella hyvän kuulosta tavaraa. Pittää ostaa jos on muukin levy tuon tasoista. Hyvän keikan vetivät Qstockissa.
Öri Öri Öri kansalaiset. "Tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän... eikä lähde sieltä milloinkaan pois...
jonsku1
30.08.2006 16:27:19
Nostoa!

Tänään ilmestyi. Mitä mietteitä?
carnation
30.08.2006 16:35:54 (muokattu 30.08.2006 16:37:54)
On muuten hauskaa huomata, kuinka enemmän ja enemmän Laihiala ja Nygård muistuttavat toisiaan lauluääneltään.

Kieltämättä kyllä. Muuten en tykkää tuosta Laihialan äänestä, jotenkin sen hienous ei ole avautunut mulle. Noissa Sentenced-ketjuissakin aina hehkutetaan sitä kuinka hieno laulaja se on, mutta musta Laihialan vokalisointi on melkoisen ankeata kuunneltavaa. Kuuntelin mielenkiinnosta tuon uuden biisin, mutta ei nyt oikein nappaa. Plussaa tosin siitä, että biisin nimenä on erään erittäin loistavan bändin nimi ;)
Rallakka
07.09.2006 10:39:00

Poisonblackin uusin suoraan lista kakkoseksi

http://www.yle.fi/lista/
"I'm only wearing black until they invent something darker"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)