spitaalinen 14.12.2006 18:39:23 | |
---|
Ihan kartoittelu mielessä ajattelin kysellä, löytyykö Suomesta ketään muuta joka diggailisi virolaista pitkän linjan rockryhmää Terminaatoria? Bändihän on Virossa varsin suosittu ja uraakin ko. porukalle on kertynyt jo 20 vuoden ajan. Levyjä bändi on julkaissut kaikkiaan kymmenkunta. Tyylisuunta tollasta perusrokkia hardrock-ja punk-vaikuttein. Bändin kotisivu: www.terminaator.ee Jos faneja löytyy niin mukaan Terminaator finnish supportiin ja suunnittelemaan vaikka yhteistä konserttimatkaa.. |
Late_ 14.12.2006 22:48:04 (muokattu 15.12.2006 17:36:22) | |
---|
Ei kyllä ole oikea aluevalinta sitten alkuunkaan. Taannoin yläasteen äikäntunnilla opettaja tätä meillä kuuntelutti. On se hankalaa kuulla laulettavan kieltä, jota ei ymmärrä, mutta kuitenkin melkein ymmärtää, ja koittaa sitten ottaa se vakavasti. -We dreamed of a world in peace, but killed for a life of ease- |
Minä! 15.12.2006 13:03:50 (muokattu 09.01.2007 15:41:40) | |
---|
Ihan kartoittelu mielessä ajattelin kysellä, löytyykö Suomesta ketään muuta joka diggailisi virolaista pitkän linjan rockryhmää Terminaatoria? Kyllä. Minä tykkään. Ihan tutustumisen arvonen orkesteri. |
spitaalinen 16.12.2006 12:12:23 | |
---|
Ei kyllä ole oikea aluevalinta sitten alkuunkaan. Niin, aprikoin itsekkin, että olisiko pop/rock-alue parempi, mutta bändin energinen lavaesiintyminen (ehkä paras livebändi mikä nykyään vaikuttaa, mielestäni) ratkaisi aluevalinnan. |
spitaalinen 16.12.2006 12:20:30 | |
---|
Kyllä. Minä tykkään. Ihan tutustumisen arvonen orkesteri. Hienoa!! Mitenkäs olet bändiin tutustunut? Itse kuulin bändiä jo vuonna -95 ja siitä saakka olen ollut viehättynyt orkesterin rehdistä asenteesta ja väliin ilkeästäkin rock´n´rollista! Keikkoja käyn tsekkaamassa muutaman kertaa vuodessa, jotka yleensä Tallinnan yökerhoissa eli ympäristöt on rokulle painajaisia, mutta maksaa vaivan! |
vespukki 16.12.2006 20:03:00 | |
---|
juu, helkutin hyvä bändi! pari vuotta sitten näin ekaa kertaa ja sit tullu kuunneltua enemmän tai vähemmän.. ... |
spitaalinen 19.12.2006 14:45:10 | |
---|
Jeejee! Mikäli bändiin haluaa tutustua levyjen kautta, niin Tallinnasta löytyy esim. Kaubamajasta joitain Bändin levyjä. Valitettavasti suurin osa bändin levyistä on ollut jo kauan loppuunmyyty. Itse suosittelen eniten levyä nimeltä "Kuutöbine" (suom. unissakävelijä), myös uusin " Nagu esimene kord"(suom. Kuin ensimmäinen kerta) on ihan hyvä, mutta ei kuitenkaan bändin ihan parhaita!!!!! |
Minä! 19.12.2006 14:47:27 | |
---|
Ei taida nuo Kaubamajassa myytävät levyt olla aitoja. |
spinningthingintheceiling 19.12.2006 15:12:49 | |
---|
jätkät vetäny peltirummunkin...sielun veljiä viroksi right on! |
spitaalinen 21.12.2006 09:29:29 | |
---|
Ei taida nuo Kaubamajassa myytävät levyt olla aitoja. Aika asenteellista! Kaubamajan levyt on kyllä 100 % aitoja! Eikä virolaisesta musiikista muutenkaan juuri tehdä piraatteja, niitä tehdään vain suomalaisista levyistä, jota kansamme kantaa kirkkain otsin kotosuomeen. |
spitaalinen 21.12.2006 09:34:33 | |
---|
jätkät vetäny peltirummunkin...sielun veljiä viroksi right on! Näin on, Sielun veljet on muuten vetänyt itsekkin Sielun veljiä viroksi nimellä " Hingevennad". |
spitaalinen 07.01.2007 15:22:12 | |
---|
Olen pidemmän aikaa suunnitellut Terminaatorin järkkäämistä myös Suomeen keikalle. Tämän keskustelun perusteella tosin taitaisin tehdä aika valtavasti persnettoa. Mitä arvelette? Saisinko parin tuhannen euron sijoituksestani mitään takaisin? Tulisiko paikalle riittävästi kansaa? |