Aihe: Opeth, Ruisrock 2006
1 2
kingofpain
15.07.2006 18:16:39

Kyseinen keikka oli pirun mahtava ja sai oman opeth kärpäseni palamaan 110 prosenttisesti!

Kymysys kuuluukin:
Jäikö kenellekkään mieleen settilistaa? Tai löytääkö joku ystävällinen sellaista jostain. Oma kuuklaaminen ei tuottanut tulosta.

Kiitos vastanneille!
Hiku
15.07.2006 18:29:23
Itekääsn en muista kuin ekan biisin, joten lisäilkää tähän:

1) The grand conjuration
"Mun mielestä(kokemuksella) teoriakitaristit keulii tietäväisyydellään, mut sit he ovat kuitenkin ihan paskoja kitaransoittajia." -Friedman V.U.K #24
hirvma-6
15.07.2006 18:31:34
Ainakin jäi mieleen, että kyseisellä keikalla oli ihan totaalisen paskat soundit. En kuullut Peter Lindgrenin kitaraa varmaan kertaakaan. Näki, että siellä se soittaa sooloa, muttei mitään kuulu. Olin miksauskopin ja lavan välissä keskellä. En tiedä sitten mitä ne on muualla ollut. Häiritsi kovasti, vaikka hyvin ne näytti taas vetävän. Tuskassa oli parempi. Tuskassa oli myös mielestäni parempi settilista. En kyllä muista tarkalleen kumpaakaan, eikä sillä kai niin väliäkään?
hirvma-6
15.07.2006 18:32:19
Itekääsn en muista kuin ekan biisin, joten lisäilkää tähän:

1) The grand conjuration

2)
3)
4)
5) Deliverance
Kanjonit
15.07.2006 18:35:01

The Grand Conjuration
The Amen Corner
Leper Affinity
Closure
Deliverance
Liippa - Drapery Falls
Röytäen olisit jo perillä.
Demostudio: .:Silhuetin uusi Välähdyksiä-ep:.
FatSam
15.07.2006 18:55:40

Ainakin jäi mieleen, että kyseisellä keikalla oli ihan totaalisen paskat soundit. En kuullut Peter Lindgrenin kitaraa varmaan kertaakaan. Näki, että siellä se soittaa sooloa, muttei mitään kuulu. Olin miksauskopin ja lavan välissä keskellä. En tiedä sitten mitä ne on muualla ollut.

Olin suht edessä, ehkä 5. rivissä ja huonot olivat. tai soundit oli hyvät, mutta miksaus arsesta. Bassorumpu oli aivan liian isollaan ja se peitti kitarat aika tehokkaasti.

Setti oli myös ankean lyhyt, mutta sen nyt tiesi etukäteen. 1,5 tuntia olisi minimi Opethin soittoajaksi. Olin toiveikas, että Ghost Of Perdition olisi tullut vielä, mutta sitten joku näytti minulle kelloa ja samassa Nikula asteli lavalle.
kingofpain
15.07.2006 19:06:01

Itse olin kalja-alueen ja mikserin välissä. Soundeista ei jäänyt moitittavaa, olin tosin pikku tumut. Mutta mutta, setti putosi kuitenkin kuin alasin päähän.

Jees, hyvin lähtenyt settilistan metsästys käyntiin, keep going'!!
Kanjonit
15.07.2006 19:13:52

Jees, hyvin lähtenyt settilistan metsästys käyntiin, keep going'!!

Tuossa se tuli jo kokonaisuudessaan.
Liippa - Drapery Falls
Röytäen olisit jo perillä.
Demostudio: .:Silhuetin uusi Välähdyksiä-ep:.
**Bexar**
15.07.2006 22:12:38

Sain plektran! Muuta ei voi muistaa.
Joo.. on se rumpali.
lapio
15.07.2006 22:22:16

Minulla on tuolta keikalta jotain huonoja kuviakin. Tuskassa sain räpsittyä paremmin. Voin pistää nettiin jos jotakuta kiinnostaa.
Kiveo! Kiviä on vaarallista ottaa!
Jubeh
15.07.2006 23:59:28
Sain plektran! Muuta ei voi muistaa.

Minkälainen?+
Seuraavaksi haluat kai yhden Rieseneistäni?
gorgonoidi
16.07.2006 00:05:57

Minkälainen?+

Dunlop tortex. 88 millinen.
Rallakka
16.07.2006 00:09:02

Heh, äijät ampuu aina 88:lla :)
"I'm only wearing black until they invent something darker"
gorgonoidi
16.07.2006 00:10:30

Heh, äijät ampuu aina 88:lla :)

No ei se pakosti ole se, mutta kunhan pistin.
Rallakka
16.07.2006 00:13:26

No ei se pakosti ole se, mutta kunhan pistin.

oli tai ei, silti äijät ampuu 88:lla
"I'm only wearing black until they invent something darker"
kingnothing
16.07.2006 00:29:29
Eturivistä katselin, ei kyllä oikein sytyttänyt vaikka Opethin musakista tykkäänkin. Tuo on tosiaan liian lyhyt aika kyseiselle bändille, ja keskellä päivää, eeii. Vähän väsynyt ja vaisu oli veto IMO.
Don't fall asleep or we'll mutilate your genitals... romantikkoitkijät #10
Pedroz
16.07.2006 18:59:37

Aika paha pettymys oli. Kitarat kuului tosi huonosti, ja aina tuplabasarien jytistessä mistään muusta ei ollut toivoakaan saada mitään selvää. Näin onnistuttiin esim Closuren loppu latistamaan ihan täysin. Deliverance pelasti paljon.
*Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta
aarghto
16.07.2006 22:46:46

Olin aika kaukana lavasta, joten se söi aika paljon keikkafiilistä. Soundit olivat hyvät ainakin minun korviini, tosin kaveri valitti että edessä ei kuulunut kunnolla.

Lisää keikkafiilistä söi se että biisivalinnat eivät oikeen miellyttäneet, missään vaiheessa ei tullut mitään älytöntä fiilistä. "Ihan hyvä" keikka yhtäkaikki.
saisinko olla ritarillinen?
Disposal
10.01.2007 12:48:41
Olin aivan eturivissa ja empä kyllä oikein tiedä kovempaa keikkaa kuin se! Ehkä se johtui osaltaa siitä, että tämä mun Opeth-vaihe oli varmaan pahimmilaan sillon... Mutta kun Grand Conjuration pärähti, niin kyllä mentiin aivan päästämme sekasisin kaverimme kanssa... Settilista olisi mustaki voinut olla vähän parempi, olisivat saaneet soittaa Ghost of Perditionin ja Blackwater Parkin ja ja ja ja ja ... Mutta tuo festarien keikka aikahan on kyllä aivan onnettoman lyhyt Opethille ja ylipäätään kyllä muutenkin... Ja taisi olla vielä niin että Åkerfeltillä oli ollut flunssaa..?
DethBanger
10.01.2007 13:04:30
Olin taustalla kaukana seuraamassa tappelua The Grand Conjurationin tahdissa >:D
kuunnelkaas meidän thrash metalliamme osoitteessa www.mikseri.net/rayha , toivottavasti petytte!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)