Aihe: Psycho Motel
1
author
15.08.2004 22:37:42
Onko joku kuullut bändin tuotantoa tai nähnyt bändin levyjä jossain levyliikkeen hyllyissä. Jos oikein olen ymmärtänyt niin eikö Adrian Smith soittanut kyseisessä bändissä jossain vaiheessa ?
Bugger.
Ze Kink
15.08.2004 23:26:07
Olen bändistä kuullut, mutten mitään biisejä kylläkään (paitsi jossain Adrian Smithin opetusvideossa mikä mulla on koneella soittaa jotain riffejä). Eikös se nimi sitäpaitsi ole Psycho Hotel?
"No vittu ku vittu!" -Simon Garfunkel metroasemalla
Safaweb
15.08.2004 23:36:33
Murraykin on kuulemma soittanut siinä jonkun soolon.
Euroword 2004 osaa asiansa: Muusikoiden.net is my fucking life! on muka suomeksi: Musa. Haavia on minun vittuilla ainais!
Jankku
16.08.2004 18:15:37
Jos nyt oikein muistan Smith laulaa ja soittaa kitaraa ko. orkesterissa, ja minusta ainakin todella tyylikästä heavy rockia...
Ylös, ulos ja lenkille!
Inomuz
17.08.2004 22:10:25 (muokattu 17.08.2004 22:11:47)

Jos nyt oikein muistan Smith laulaa ja soittaa kitaraa ko. orkesterissa, ja minusta ainakin todella tyylikästä heavy rockia...
Smith soittaa muttei laula. Psycho Motel teki pari levyä, kummallakin laulaa eri laulaja. Uudempi levy
Welcome To The World on mielestäni ihan jees hardrockia, levy täynnä on Smithin hienoja kitara sooloja.
Mörkö päässäni!
Bantuteurastaja
19.08.2004 12:47:56
Murray vetäsi ihan kohtuunohevahkon - lyhyen mutta ytimekkään - soolon akustispainotteiseen pilluballadiin With You Again, joka tosiaan löytyy Welcome to the Worldilta. Mitä lie mietin kun ostin molemmat levyt vuosia sitten, mutta on kai niitä paskempiakin lättyjä hyllyssä.

Molemmilla albumeilla kieltämättä hetkensä, ja henk. koht. pidän WttW'llä vokalisoivaa Andy Makin -setää ihan miellyttävä-äänisenä rokkiperseenä, joka sopii orkesteriin kuin nyrkki goatsen perseeseen. (Tosin eipä se State of Mindin norjalaissyntyinen yksiniminen äijäkään varsinaisesti ihan täyspaska ollut, vaikka kuulostikin amikselta.)
Shields
21.08.2004 22:00:15
Jeps! Niinkuin Adrian itse tuossa opetusvideossaan sanoo:
"It´s more... it´s more guitar... heavy..."

Eipä tuo Motelli kyllä meikäläisen mieltä juurikaan lämmitä. Se on jotenkin tylsää ja mielenkiinnotonta...
"Ain't it funny how it is, you never miss it til it's gone away"
lord of this world
26.01.2007 22:41:57

Nostan tämän topicin koska, vihdoin sain ostettua itselle molemmat Psycho motellin levyt, niitä aiemmin diggailtuani mm. kavereiden lainaamina.
Kummatkin on julkaistu uudelleen 2006, Sanctuaryn toimesta ja kolahtaa edelleen, vaikka riffejä ja melodioita muistaa ulkoa, mutta tulee sellaisia ahaa-elämyksiä tyliin, "oliko tämäkin juttu näiltä" (joka on soinu päässä vuosia). Melkein sanoisin että klassikkoja ovat, siinä missä jokin ysäri Grunge- levy tai Dickinsonin lätyt... ei ainakaan laatua puutu, ehkä tosin hieman kypsempää osittain kuin edellä mainitut. Välillä tulee Pearl Jam mieleen mielestäni.
Suosittelen ostoa ihan kaikille melodisen modernin hard rockin ystäville =D
Ystävä hyvä ÄLÄ LYÖ!!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)