Aihe: Where Victims Lie
1 2
Ben_D
26.06.2004 21:11:03 (muokattu 26.06.2004 21:50:05)

Kaikki thrash diggarit. Käykää kuuntelemassa pari rivakkaa rallia osoitteesta -> http://www.wherevictimslie.com/. Tässähän soittaa Niskalaukauksen Ursin ja Petosalmi.
gheisari
26.06.2004 23:46:38
oho

keskinkertaisuuden ylistys

toivottavasti tuo oli huumorimusiikkia?
Ben_D
27.06.2004 02:12:29

oho

keskinkertaisuuden ylistys

toivottavasti tuo oli huumorimusiikkia?

No kuulostiko se joltain vitun huonolta vitsiltä?
Postmortem
27.06.2004 02:28:35
Ammattitaitoista mutta keskinkertaista ja melko tylsää.Kyllähän tuo nyt menee mutta näistä uusista rässipändeistä Nailgunner pieksee jonku Where Victims Lien 666-0.Höhöö.
gheisari
27.06.2004 04:26:37
No kuulostiko se joltain vitun huonolta vitsiltä?

huumorimusiikkia mielessä "haha! pistetäänkö pojat rässäten ja tehdään joku demo tai jotain? kyll kalja maistuu!"

vittu satan!
Ben_D
27.06.2004 04:41:53 (muokattu 27.06.2004 04:46:06)

huumorimusiikkia mielessä "haha! pistetäänkö pojat rässäten ja tehdään joku demo tai jotain? kyll kalja maistuu!"

vittu satan!

Just. Tossa nyt kuitenkin Inferno lehden arvostelu demosta:

"Demolta odotti korviin kantautuneiden huhujen perusteella paljon. Niinpä sen asetti soittimeen harvinaisen suurella hartaudella. Reilu vartti myöhemmin platta toistumaan toisen kerran ja kasvoille mairea hymy. Biisit ovat tiukasti soitettua, jyräävää thrashia hyvin aggressiivisella laululla. Soitanta on tiukkaa ja intensiivistä. No, mitä muuta voisi odottaakaan Jyväskylän superkokoonpanolta. Samasta syystä bändiltä odotetaan ja tullaan jatkossakin odottamaan paljon. Miinusmerkkisiä asioita etsiessä ensimmäisenä tökkää korvaan kitarasoundi. Se ei ole varsinaisesti huono, vaan pikemminkin hyvin erikoinen. Tosin korviani on hemmoteltu Mokoman täydellisellä soundilla. Kuitenkin kenties soundia viilaamalla löytyisi se viimeinen särö, se viiltävä roso, joka tekisi hyvistä biiseistä potentiaalisia kuolemattomia viisuja."
Weke
27.06.2004 10:47:55
Onko kellään tietoo mahtaako näiltä olla tulossa jotain uutta kamaa? Alkaa olla jo sivujen viime päivityksestäkin jokunen päivä. Ja kyllähän toi kova demo on.
musta pentagrammi!
Super-Jari
27.06.2004 11:10:34

vittu satan!

Tuota meininkiä on nykyään jo aika paljon. Tutut jätkät päättävät että nyt palataan juurille ja sitten tehdään jotain mitä ei välttämättä olisi tarvinnu tehdä. Vastaava bändi on Chaosbreed, jonka debyytti on kaikesta huolimatta mainio.
Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?

Ai sulla on 5150 nuppi? Myyt sen mulle NYT!
Jaqiwar
28.06.2004 17:49:40

Näin Where Victims Lien livenä Tampereella tuossa joskus keväällä ja hyvältä paukutukselta se kuullosti.
Koskaan ei ole liikaa säröä/phaseria/chorusta/delayta
mega
28.06.2004 18:38:19

Onko kellään tietoo mahtaako näiltä olla tulossa jotain uutta kamaa? Alkaa olla jo sivujen viime päivityksestäkin jokunen päivä. Ja kyllähän toi kova demo on.

Kitaristi Rahikaisen kanssa juttelin jokunen aika sitten ja kyllähän bändi elossa on. Jäsenten pääbändien kiireiden takia WVL on viettänyt hieman hiljaiseloa, mutta uuttakin materiaalia on joskus loppuvuodesta odotettavissa.
"I'm not as young as I used to be, but I'll still be thrashing at a hundred and three (you'll see!)" - Razor "Taste the Floor"
cfe
30.06.2004 08:18:48

Bändi josta ei olisi noussut nimeä ilman Trio Niskalaukaus-kytkentää.

Rumpali Häkkinen soittaa Funeris Nocturnumissa ja Sotajumalan Death Metal Finland levyllä + Nummen keikalla.

Vähän sama kuin To Separate Flesh From The Bones, siinäkin isojen bändien kytkentöjä ja kappas! Medianäkyvyys taattu...

Kun on kerran itsensä lyönyt läpi niin loppu onkin sitten heleppoa..
Cause For Effect http://www.saunalahti.fi/cfe basso pääosassa
Super-Jari
30.06.2004 09:26:37
Vähän sama kuin To Separate Flesh From The Bones, siinäkin isojen bändien kytkentöjä ja kappas! Medianäkyvyys taattu...

Juuri näin, juuri näin. Vaikka kaikki vastaavat bändit tekeekin hyvin sen mitä on tekemässä niin ei noista superpumpuista silti mitään uutta saa irti. Where victims lie, Chaosbreed, To separate flesh from bones.
Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?
Ben_D
30.06.2004 09:41:45

Where victims lie, Chaosbreed, To separate flesh from bones.

Pidän kaikkia erittäin hyvinä bändeinä isoista nimistä huolimatta. Varsinkin Chaosbreedin old-school death metal iskee kovasti.
Super-Jari
30.06.2004 10:24:20
Pidän kaikkia erittäin hyvinä bändeinä isoista nimistä huolimatta. Varsinkin Chaosbreedin old-school death metal iskee kovasti.

Totta. Hyvinhän ne tekee hommansa vaikkakin samat jutut on kuultu jo tuhansia kertoja. Tosin, miksi aina pitäisikään uudistua ja yrittää jotain mitä ei ole ennen tehty? Kaikki jutut on jo keksitty.
Ben_D
30.06.2004 10:28:58

Kaikki jutut on jo keksitty.

Totta. Aina kun saa riffejä tai biisejä valmiiksi niin johan ne alkaa hetken päästä kuulostaan omaan korvaan millon Stonelta, Slayerilta, Testamentilta tai millon miltäkin, mutta so what. Pääasia, että viihtyy. Meikäläinen on ainakin tyytyväinen lähes jokaisesta bändistä, joka jaksaa vielä esim. Thrashia soittaa.
kuhta52
30.06.2004 16:24:21 (muokattu 30.06.2004 16:33:44)

Niin, jaksaa innostua bändistä joka jaksaa vielä rässiä soittaa. Minun mielestäni sitä taas soittaa nykyään aika moni. Mutta tosiaan, eipä tehnyt suurta vaikutusta WVL:n nettibiisit. Ehkä se fakta, että on joskus nuoruudessakin jo kuullut kyseistä musiikin tyyliä niin paljon, tekee vaikeaksi innostumisen bändistä, jossa ei ole oikein mitään tärppiä. En voi väittää, että biisit varsinaisesti huonoja olivat mutta hieman mitäänsanomattomia kylläkin. Jonkinlainen persoonallinen vivahde olisi tämän tyylisillä bändeillä aina tervetullutta.
Bonegrinderin "No more wasting time" MCD ulkona! www.bonegrinder.com
kuhta52
30.06.2004 16:41:49

Ja vielä niistä nimisoittajista ja arvosteluista. Ensinnäkin: Mielestäni tuo nimisoittajahomma on vähän kaksipiippuinen juttu. Toisaalta ymmärtää, että annetaan armoa pitkän päivätyön tehneille soittajille, joilla on niin sanotusti "duesit" maksettu. Ei varmaan paljoa lähemmäs kolmekymppistä rässäriä, joka on jo 15v. bändeissä tahkonnut lämmitä, jos se sama teinibändirumba pitää tehdä joka kerta uudestaan. Toisaalta: Varsinkin arvosteluissa, ei pitäisi ottaa mitään ulkomusiikillisia asioita huomioon. Mielestäni tämä olisi täysin bändin ja muidenkin etu. Noh, kaikkihan tietävät ettei näin ole mutta ihanne se olisi silti. Mutta kaikesta huolimatta, onnea ja menestystä kyseiselle orkesterille.
Bonegrinderin "No more wasting time" MCD ulkona! www.bonegrinder.com
Ben_D
30.06.2004 18:23:05

Niin, jaksaa innostua bändistä joka jaksaa vielä rässiä soittaa. Minun mielestäni sitä taas soittaa nykyään aika moni. Mutta tosiaan, eipä tehnyt suurta vaikutusta WVL:n nettibiisit. Ehkä se fakta, että on joskus nuoruudessakin jo kuullut kyseistä musiikin tyyliä niin paljon, tekee vaikeaksi innostumisen bändistä, jossa ei ole oikein mitään tärppiä.

Nykyään rässiä tehdään vaan vähän eri konseptilla kun 15-20 vuotta sitten nojautuen death metal vokaaleihin. Vielä enemmän jaksas innostua kun joku tekis rässiä puhtaammilla vokaaleilla. Näitä valonpisteitä viimesen parin vuoden aikana ovat olleet mm. Kreator - Violent Revolution, Tankard - Beast Of Bourbon, B-Day, Exodus - Tempo Of The Damned...
Super-Jari
30.06.2004 18:33:44
Tempo Of The Damnedillä ei mun mielestä ole kovinkaan puhtaat vokaalit. Enemmän tulee mieleen perkeleen vihainen kärpänen. Tosin semmonen hyvän kuuloinen perkeleen vihainen kärpänen, mutta kärpänen yhtäkaikki.
Ben_D
30.06.2004 18:48:24 (muokattu 30.06.2004 19:02:57)

Tempo Of The Damnedillä ei mun mielestä ole kovinkaan puhtaat vokaalit. Enemmän tulee mieleen perkeleen vihainen kärpänen. Tosin semmonen hyvän kuuloinen perkeleen vihainen kärpänen, mutta kärpänen yhtäkaikki.

No puhtaat ja puhtaat. Jos verrataan esim. Tempo Of The Damnedia ja vaikka Hauntedin vokalisointeja niin onhan siinä vissi ero; vanha thrash vs. uusi. Exodushan sano, että käännetään kellot takasin vuoteen -89. Steve "Zetro" Souza on vanha vihanen äijä perkele ;)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)