Sampo-Ukko 31.01.2007 16:21:47 | |
---|
Nyt kun on vuosi startannut, ajattelin, että olisi mukava pistää veikkauksia pystyyn, että mitä demottavia metallibändejä kaapataan tänä vuonna levy-yhtiöille.. Haluaisin huomauttaa, että tämä on väärä paikka promota omaa, tai tutun bändiä!! Omat veikkaukset: Antarktis Utopia! ( http://www.mikseri.net/artists/antarktisutopia.19414.php) Lensin perseelleni kun kuulin mikseristä heidän uutukaisen omakustanteen sample-biisit! Ei näin kovaa matskua tehdä demoilla! Käsittämättömän monivivahteista Deathmetallia! Suosittelen tutustumaan! Kerran olen livenä nähnyt mutta silloin ei vielä touhu auennut.Nyt odotan innolla että saisin revanssin.. Burden A.D. ( http://www.mikseri.net/artists/?id=33139) Tekee erittäin mallikasta göteborg-deathmetallia (vai metalcorea, ota näistä selvää). Salvation a.d.- demo oli jo pätevää jälkeä ja tämä uusi on jo ihan täysin "kaupallista"(en tarkoita pahalla) tasoa!Näin viime viikonloppuna kerpat livenä ja tuntui että paukut olisi riittänyt parempaankin, mutta kun yleisö oli kuin kyrvät häissä, silminnähden lavalla meininki lässähti. En ihmettele. Mitäs te veikkaatte? annetaan eniten oikein arvanneelle paljon plussia vuonna 2008.. jos muistetaan, tuskin kuitenkaan.. Joo kyl toi menee! Oota, mä lisään vähän säröä..... |
Spike 31.01.2007 17:56:30 | |
---|
Antarktis Utopia! (http://www.mikseri.net/artists/antarktisutopia.19414.php) Lensin perseelleni kun kuulin mikseristä heidän uutukaisen omakustanteen sample-biisit! Ei näin kovaa matskua tehdä demoilla! Käsittämättömän monivivahteista Deathmetallia! Suosittelen tutustumaan! Kerran olen livenä nähnyt mutta silloin ei vielä touhu auennut.Nyt odotan innolla että saisin revanssin.. Uutukaisella noi biisitkin toimii paremmin ku aikasemmilla mitä muistelisin. Ihan ok saunditki omakustanteeksi, vaikka ne vähän ontoilta jollain tapaa kuulostavatkin. Musa muuttunut enemmän mättöön päin ja norski-vaikutteista which is nice. Kerran livenä nähnyt ja ei kauheasti säväyttänyt vaikka ihan ok soittivatkin. Ei mikään showbändi. Olikohan noilla jotain levy-yhtiötä peräti jo kiikarissakin? Spinefarm vissiin passas, ei mikään spine-tyylinen bändi kyllä olekaan. Look! I can play E5! I must be a fucking Mozart! |
Exhausted 31.01.2007 18:17:49 (muokattu 31.01.2007 18:19:15) | |
---|
Minä löisin rahani Medeian puolesta. Bändi on keikkaillut mm. Rytmihäiriön kanssa, ja tulossa on Rotten Sound-lämppäyskeikat ensi viikolla. Omakustannedebyytti Quantum Holocaust World Domination julkaistiin viime vuonna. Kovia uusia biisejäkin on tulossa. www.quantumholocaust.com |
Sampo-Ukko 31.01.2007 18:19:33 | |
---|
Ihan ok saunditki omakustanteeksi, vaikka ne vähän ontoilta jollain tapaa kuulostavatkin. Ihmettelen että Onko liiallinen Black Metallin kuuntelu pilannut arvostelukykyni vai onko teillä ihmisillä erilliset silkkikorvat, millä kuuntelette musiikkia? minusta tuossa on tuotanto jo ihan pienemmän levy-yhtiön orkesterin tasoa, ellei jopa ylikin... joka tapauksessa yli demotason.... Joo kyl toi menee! Oota, mä lisään vähän säröä..... |
ballfish 31.01.2007 18:21:21 (muokattu 31.01.2007 18:21:32) | |
---|
Ihmettelen että Onko liiallinen Black Metallin kuuntelu pilannut arvostelukykyni vai onko teillä ihmisillä erilliset silkkikorvat, millä kuuntelette musiikkia? minusta tuossa on tuotanto jo ihan pienemmän levy-yhtiön orkesterin tasoa, ellei jopa ylikin... joka tapauksessa yli demotason.... Rumpusoundi oli kyllä minun makuuni järkyttävän huono. Mutta minä kuuntelenkin vain kasariheviä. ;) |
Sampo-Ukko 31.01.2007 18:26:26 | |
---|
Rumpusoundi oli kyllä minun makuuni järkyttävän huono. Mutta minä kuuntelenkin vain kasariheviä. ;) jep, nyt koira nuolee muniaan, sillä minusta on hyvä että 80-luku on jo historiaa vaikka välillä se trendeissä nykyihmistä kiusaakin... Veli Paloheimot sun muut viritelmät on kamalinta rienausta, mitä tiedän.... Mutta mutta... mitenhän, Kivimetsän Druidi, Saavatkohan nimensä vihdoin jonkin lafkan listoille, vai onko aika ajanut jo auttamattomasti hilipati-hipasta ohi? Tästä pumpusta on hankala sanoa mitään... Joo kyl toi menee! Oota, mä lisään vähän säröä..... |
Spike 31.01.2007 18:27:06 | |
---|
Ihmettelen että Onko liiallinen Black Metallin kuuntelu pilannut arvostelukykyni vai onko teillä ihmisillä erilliset silkkikorvat, millä kuuntelette musiikkia? minusta tuossa on tuotanto jo ihan pienemmän levy-yhtiön orkesterin tasoa, ellei jopa ylikin... joka tapauksessa yli demotason.... Ihan hyvät saundit ne on, mutta ainakin kaverin laitteilla tuntui kuin jotain puuttuisi miksauksesta. Huomaa, että omakustanne. Noi rumpusaundit on kyllä vähän tollaset... mutta trigattu ne onkin 100%. Look! I can play E5! I must be a fucking Mozart! |
Shagrion 01.02.2007 14:19:21 | |
---|
kyllä kait Agonizer:lle olis jo kauan aikaa sitten suonnut sen levytyssopimuksen mutta minkäs teet jos ei ota vai ovatko hekään enää hengissä? Zombi on myös sellainen bändi jolta olisi mukavaa kuulla vähän enemmänki tavaraa mättöä ei oo tässä maassa ikinä liikaa. Ei oikeestaan oo nykyään muita kovia ootuksia ku Murena sai sopimuksen spineltä niin eiköhän niiltä ole loistava lätty tulossa! Siinä on kyllä bändi jonka debyytiltä odotan tosi paljon, toivottavasti Sipilä on potkinu poikia tarpeeksi perseelle. Christians to ashes, angels to dust |
Dominator 01.02.2007 20:46:10 | |
---|
Chaos Infinitum ois kyllä mun arvaukseni ( http://www.mikseri.net/artists/?id=36148) Pojat on vääntäny jo monta vuotta helvetin laadukasta mäiskettä ja äänessä ja vimmassakin päässyt finaaliin asti. Ei vaan voi käsittää miten joku ei ole jo näitä omaan talliinsa bongannut. Minä ainakin olisin :) OHO! |
Closure 01.02.2007 22:55:53 | |
---|
Miun veikkaukset on Zombi ja Devilhorn. Biisejä ja potentiaalia on. Kovasti. " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut."
Naama-amis |
Sampo-Ukko 01.02.2007 23:32:16 | |
---|
Miun veikkaukset on Zombi ja Devilhorn. Biisejä ja potentiaalia on. Kovasti. Itseasiassa tuo Zombi jäi listasta ihan sen takia, että luulin heillä olevan jo sopimusneuvottelut käynnissä/käyty.... Tosiaan sen lisäisin omalle listalle myös... Joo kyl toi menee! Oota, mä lisään vähän säröä..... |
Chieftain 01.02.2007 23:36:08 | |
---|
Mikähän mahtaa olla Celestyn tilanne tällä hetkellä? En ole kauheasti viime aikoina seurannut bändin touhuja. Tosin Antti on ainakin Idolsissa, ei vaan tainnut edetä finaaliin asti. Ite katoin eilen sitä ja siinä luki HZ joten repikää siitä!
-M4ss3 m/ |
saastara 02.02.2007 00:42:22 | |
---|
Itseltänikin veikkaus Chaos Infinitumin suuntaan.. Tuommoiselle rapsakalle melkein-teknistelylle tuntuu nykyään varausta olevan, ja pojat ovat jo pidemmän aikaa hyvin juttuansa vääntäneet. Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
emp 02.02.2007 10:01:33 | |
---|
|
Johannes_t 02.02.2007 22:12:56 (muokattu 02.02.2007 22:23:13) | |
---|
Oma veikkaus: SONICMIND Mahtava orkesteri. On selkeästi oma visio ja livena loistavaa!! www.sonicmind.info www.myspace.com/sonicmind Kiitosta! Teille, jotka ette vielä Sonicia tunne, tämmönen pikku tiiseri Vertigon arvostelun muodossa: "Jumalauta! Nyt vetää kyllä hiljaiseksi. Jossain In Flamesin tuoreimpien levyjen, System Of A Downin ja Devin Townsendin soolotuotannon virtaviivaisessa välimaastossa seikkaileva Sonicmind osasi kyllä yllättää arvostelijaparan pahanpäiväisesti. Orkesteri pujottelee sujuvasti eri musiikkityylien lomassa, pitäen pääpainon kuitenkin metallissa. Hyvää on myös se että Sonicmindin musiikilliseen monipuolisuuteen ei sisälly mitään ironian tai väkinäisen parodian elementtejä, vaan biisit ovat oikeasti toimivia. Varsinkin Face Off on niin järkyttävän hyvä biisi, että sille uskaltaisi jopa povata kohtuullista radiosoittoa. Neljä vuotta kasassa ollut yhtye nautti pienoisia menestyksen hedelmiä jo viime demollaan, mutta nyt viimeistään pitäisi jo napsahtaa. Hyvää: Kaikki. Yhtyeellä on selkeästi oma identiteettinsä ja visio siitä mihin suuntaan se musiikkiaan kuljettaa. Sävellykset ovat omaperäisiä ja ne pitävät ottessaan loppuun asti. Kehitettävää: Todennäköisesti sitä on, mutta nyt ei tule mitään mieleen. No,ehkä äärimetallipainotuksia voisi vähentää kevyemmän grooven hyväksi. -Mikko Malm" Helpoiten voi kuunnella tuolta: www.myspace.com/sonicmind |
Räbbänä 02.02.2007 22:19:00 | |
---|
Mahtaakohan Sakaratalliin liittyä tänä vuonna uusia pumppuja? "KET TAUN!" |
JohnJ 02.02.2007 23:35:20 (muokattu 02.02.2007 23:41:30) | |
---|
kyllä kait Agonizer:lle olis jo kauan aikaa sitten suonnut sen levytyssopimuksen mutta minkäs teet jos ei ota vai ovatko hekään enää hengissä? Kyllähän Agonizer kokopitkää on ollu työstämässä ja taitaa olla jo voiton puolella. Omakustanteena edelleen tosin. Niin ja diiliä veikkaisin ainakin nyt Pofonylle. Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1 |
Johannes_t 03.02.2007 12:51:18 | |
---|
Jep, Pofony ja Medeia saisivat julkaista tulevat lättynsä muuten kuin omasta pussista kustannettuna. |
DieGr 03.02.2007 13:14:17 | |
---|
Chaos infinitum tulee tässä kastissa vahvoille. Toki edellämainittu Tampereen mäiskemetallikaksikko on myös varteenotettava sijoitusmahdollisuus lafkalle kun lafkalle. http://www.myspace.com/fobiayhtye |
Ze Kink 03.02.2007 14:19:56 | |
---|
Chaos Infinitumia veikkaisin minäkin. |