Aihe: God Forbid
1
Migo
29.01.2007 20:32:46
Mikäs tämä tämmöinen bändi on? Satuin pyörimään ESP:n sivuilla ja sieltä bongasin ko. bändin.

Muutaman biisin olen kuunnellut ja vaikuttaa todella menevältä kamalta.
Mitä ajatuksia herättää teissä?

Keskustelu jatkukoon.

Linkki bändin sivuille, josta voi kuunnella muutaman biisin: http://www.godforbid1.com/site.php
Niinpä..
Skebaholikko
29.01.2007 20:49:36

Gone Forever todella mallikas lätty ja IV:Constitution Of Treason on yksi parhaita vuoden '05 metallilalbumeita. Melodiaa, mättöä ja hooceen karheutta on juuri sopivissa suhteissa, etenkin tämän uusimman hyvin metallinen ote ja kirskuvat soolot pistävät päätä liikkeelle ankarasti.

'04 ollessaan lämppäröimässä Machine Headia pisti pystyyn komiat pitit ja nyrkkirivistön. Edelleen kovin lämppärikeikka, jota olen todistanut. Hitto, kun viime kiekalla pääsivät Ruotsiin asti, muttei tänne. This is an ode to the fallen hero! UUDESTAAN!
M.A.C.H.O. # 1 Don't break radio silence until they see this strike force. "Wimpy, non-strike force person: How will I know?" Because all fucking hell is going to break loose.
Migo
29.01.2007 21:17:28
Gone Forever todella mallikas lätty ja IV:Constitution Of Treason on yksi parhaita vuoden '05 metallilalbumeita. Melodiaa, mättöä ja hooceen karheutta on juuri sopivissa suhteissa, etenkin tämän uusimman hyvin metallinen ote ja kirskuvat soolot pistävät päätä liikkeelle ankarasti.

'04 ollessaan lämppäröimässä Machine Headia pisti pystyyn komiat pitit ja nyrkkirivistön. Edelleen kovin lämppärikeikka, jota olen todistanut. Hitto, kun viime kiekalla pääsivät Ruotsiin asti, muttei tänne. This is an ode to the fallen hero! UUDESTAAN!

Taisi pyöriä sivuilla juurikin nuo uuden plätyn biisit. Todella hyvänkuuloista mättöä. Joutuu kyllä hankkimaan levyn ja alkaa tutustua vielä paremmin tähän bändiin.
Toivottavasti myös joskus näkisi tuon livenäkin täällä suomessa.
Niinpä..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)