Tohtori Mustajärvi 29.01.2007 07:22:54 | |
---|
Käykää ihmiset kuuntelemassa Mikserissä Melanholic-nimistä bändiä. Olin lauantaina levynjulkaisukeikalla Petäjävedellä ja voin sanoa, että tästä kuullaan vielä! Toimii myös livenä! "MIkä sua vaivaa, onko kipuja? Ottaako päähän onko krapula?"
"Tohtori touhukas tohtoroi, lauteet paukkuu ja laulusoi" |
Tohtori Mustajärvi 02.02.2007 09:00:23 | |
---|
Onko kukaan käynyt noilla Mikserin sivuilla Melanholicia kuuntelemassa? Mitäs piditte? Tietääkö joku jotain ao. bändistä? "MIkä sua vaivaa, onko kipuja? Ottaako päähän onko krapula?"
brn2sk8 02.02.2007 11:29:59 | |
---|
Melanholic? En oo ihan varma, mutta on ehkä kuullut tosta bändistä... Ainakin joskus aikoinaan oli semmonen bändi jonka nimi muistutti tota, mutta se on kai nykysin pelkkä Mel... Sen kitaristi on luokkalaisen isoveli niin siltä kuulin siitä, mutta en oo ihan sale tosta :) Voisin käydä mikserissäkin tsekkaan ton... Ei kiitos, ei enää viinaa minulle... |
Tohtori Mustajärvi 07.02.2007 07:10:23 | |
---|
Hyvä juttu! Tämä on kyllä eri bändi. Julkaisivat silloin Petäjäveden keikalla levynkin ja se on kyllä nimella MELANHOLIC. Jätkillä on mun mielestä just semmonen oikea asenne, mikä vaaditaan bändiltä joka tulee Kehä III:en tältä puolelta. "MIkä sua vaivaa, onko kipuja? Ottaako päähän onko krapula?"