suolintu 15.11.2006 13:34:36 | |
---|
Eli tänään pitäis löytyä kyseinen sinkku kauppojen hyllyiltä. Onko kukaan jo hakenu omaansa? Kommentoikaa miltä kuulostaa. Täytyyhän se käydä itsekin ostamassa kunhan ehtii. |
Thanatopsis 15.11.2006 15:08:18 | |
---|
Lähden tässä puolen tunnin päästä hakemaan omaani. Farewell happy fields.
Where joy forever dwells. |
Thanatopsis 15.11.2006 19:27:31 | |
---|
Ja eihän siellä kaupassa vielä sitä läpyskää ollut edes. Farewell happy fields.
Iscariah 15.11.2006 19:39:18 | |
---|
arvotaankohan siellä taas joku Pasi Koskisen nussima kinkku. eikös siinä toissa vuonna ollut joku kinkunarvontakuponki mukana vai oliko se joku toinen levy? entiä |
Thanatopsis 15.11.2006 23:12:50 | |
---|
^Kolme 'teurasta' arvotaan tänä vuonna. Farewell happy fields.
jannu 16.11.2006 03:24:57 | |
---|
Haa! Meitsi voitti viime vuonna. "Smoking makes it easier to disappear in a puff of smoke.
Start smoking today, be a ninja tomorrow!"
-Tompsi |
edha 16.11.2006 06:41:08 | |
---|
Haa! Meitsi voitti viime vuonna. Moni kiloinen oli?
Siirtykö tuo julkaisupäivä myöhemmälle tätä kuuta? Kekkonen |
Thanatopsis 16.11.2006 10:13:21 (muokattu 16.11.2006 10:14:01) | |
---|
Ei kai. Eikä kenenkään tarvitse paljoa sössiä mitään, jotta levy ei saavukaan julkaisupäiväksi yhteen liikkeeseen. Epäselvästä viestistä syytän aamua. Farewell happy fields.
suolintu 22.11.2006 11:48:48 | |
---|
Nyt se löytyy kaupoista. Kävin jo omani hakemassa ja hyvältähän tuo kuulostaa. Tahdon biisistä tuli jotenkin turmion kätilöt mieleen ja se aiheuttaa vähän ristiriitaisia tunteita.. |
Jetku 22.11.2006 18:13:02 | |
---|
Eipä se mikään kauhea taideteos ollut. Viimevuotinen joulusingle kicks still ass. Ihan hauskankuuloista silti. Vähän epäajattaramainen tahdon-kappale. |
Thanatopsis 22.11.2006 20:01:01 | |
---|
Minä tykkään. Farewell happy fields.
jannu 22.11.2006 22:03:38 (muokattu 22.11.2006 22:05:34) | |
---|
Moni kiloinen oli?
10kg Chef Wotkin's. Aika miehekäs köntsä lihaa singlen hinnalla. "Smoking makes it easier to disappear in a puff of smoke.
-Tompsi |
suolintu 08.02.2007 20:22:26 | |
---|
" Ajattaran tähänastinen kokoonpano hajosi vuonna 2006 lopussa. Yhtyeen hajoamiseen liittynee vahvasti yhtyeen viimeisin esiintyminen Helsingin Virgin Oil Company:ssa 17.11.2006, milloin yhtyeen johtohahmo Pasi Koskinen teki muun muassa uusnatsillisia tervehdyksiä esiintymisen aikana. " Tuollaista tietoa wikipediassa. Onko kukaan ollut kyseisellä keikalle ja oliko siinä nyt mitään erityisen ihmeellistä? Natsi tervehdyksiä on ollu muillakin keikoilla, mutta meininki on aina ollut hyvä, ainakin niillä keikoilla jotka itse olen nänhy. Kiinnostaisi tietää onko mitä bändille kuuluu ja onko uutta materiaalia tulossa. |
saastara 08.02.2007 20:29:19 | |
---|
Sivut ainakin ovat näemmä alhaalla.. Spinen sivuilla ei tosin ole asiasta mitään mainintaa. Hämmentävä juttu tosiaan. Lisää middleä ja vähemmän volumea.
Minä soitan A-vireestä koska minulla ei kasva parta vielä ja kikkelini on kovin pieni. Sitten kun tuo partaongelma ratkeaa, voin virittää kitarani takaisin E:hen ja ryhtyä soittamaan oikeaa musiikkia. |
Jetku 08.02.2007 22:00:13 | |
---|
" Ajattaran tähänastinen kokoonpano hajosi vuonna 2006 lopussa. Yhtyeen hajoamiseen liittynee vahvasti yhtyeen viimeisin esiintyminen Helsingin Virgin Oil Company:ssa 17.11.2006, milloin yhtyeen johtohahmo Pasi Koskinen teki muun muassa uusnatsillisia tervehdyksiä esiintymisen aikana. " Tuollaista tietoa wikipediassa. Onko kukaan ollut kyseisellä keikalle ja oliko siinä nyt mitään erityisen ihmeellistä? Natsi tervehdyksiä on ollu muillakin keikoilla, mutta meininki on aina ollut hyvä, ainakin niillä keikoilla jotka itse olen nänhy. Kiinnostaisi tietää onko mitä bändille kuuluu ja onko uutta materiaalia tulossa. Lue imperiumia. Uusi kokoonpano kasataan lähitulevaisuudessa. Ei se Ajattara tähän kuole. |
Thanatopsis 08.02.2007 22:33:19 (muokattu 08.02.2007 22:33:54) | |
---|
Ajattara on aina ollut Pasin sooloprojekti, jossa muut jäsenet ovat olleet vain soittimiaan hakkaamassa. Harmi siltikin, Atonia tulee ikävä =( Kertokaapas tarkasti ja yksityiskohtaisesti minulle noista natsitervehdyksistä. Farewell happy fields.
jannu 08.02.2007 22:36:05 | |
---|
Kukahan ton Wikipedian tekstin on rustannut? Tyyli viittaa joko yläasteikäiseen hevariin tai myöhäiskeski-ikäiseen hihhuliin. Melkoista tuubaa siis. "Smoking makes it easier to disappear in a puff of smoke.
-Tompsi |
Thanatopsis 08.02.2007 22:52:11 | |
---|
Tarkoitatko koko tekstiä vai tuota Virgin Oil-pätkää? Tuolla Ajattaran wikisivuilla oli hauska juttu jokunen kuukausi sitten. "Musiikissaan Ajattara käyttää raskaita kitarasoundeja, kosketinsoittimia sekä kopiosuojausta luomaan synkkää tunnelmaa." Kutakuinkin noin. Farewell happy fields.
saastara 08.02.2007 23:43:26 | |
---|
Ajattara on aina ollut Pasin sooloprojekti, jossa muut jäsenet ovat olleet vain soittimiaan hakkaamassa. Tämä on kyllä totta hyvin pitkälti. Harmi siltikin, Atonia tulee ikävä =( Eikös kolmas Atoni lähtenyt nyt..? :D Ketä niistä eniten kaipaat? Lisää middleä ja vähemmän volumea.
Minä soitan A-vireestä koska minulla ei kasva parta vielä ja kikkelini on kovin pieni. Sitten kun tuo partaongelma ratkeaa, voin virittää kitarani takaisin E:hen ja ryhtyä soittamaan oikeaa musiikkia. |
Keppis 09.02.2007 09:00:19 | |
---|
Tämä on kyllä totta hyvin pitkälti.
Eikös kolmas Atoni lähtenyt nyt..? :D Ketä niistä eniten kaipaat? Atoni oli kai yks ja sama. Malakiaksia(rumpali) oli useampi versio. Luppoaika pidentää elämää.
http://www.myspace.com/fobiayhtye |