Aihe: Elend
1
marke-
12.05.2007 05:14:05
Bändistä en äkkiä katsomalla ketjua löytänyt; ajattelimpa sitten tehdä sen kun uusi levykin, A World in Their Screams, tuossa putkahti. Mitäs sakki on mieltä? Itsehän tykkäilen ihan helvetisti - Kyseessähän on siis ranskalainen avant-garde / mikälie orkesterisoittimilla ja muilla toteutettua apokalyptistä synkistelyä. Voisi tätä aika varovasti verrata vaikkapa uuteen Ulveriin, Puissanceen tai jopa GY!BE:n levyihin.

Olen kuullut kokonaisuudessaan vain Sunwar the Dead ja Winds Devouring Meniä jonkin verran, mites muut levyt toimii?

Elendin kaltaista meininkiä ois hauska löytää lisääkin jos joku tietää.

http://www.elend-music.org/
http://www.myspace.com/elendofficialpage
Seksi
slipkorn
12.05.2007 20:08:51
Ihan siistin kuuloista synkistelyä. Tykästyin joskus, kun tuli Last.fm -radiossa vastaan. Pitäisi tutustua tarkemminkin.
maelstorm
13.05.2007 02:01:27 (muokattu 13.05.2007 02:03:03)
About maailman paras bändi.

Vaikka olen ollut armoton fani jo monta vuotta, niin tarkoitukseni on säästää tämän uuden albumin syövereihin sukeltaminen myöhäiseen syksyyn - aikaan, jolloin puut ovat jo riisuuntuneet lehdistään ja asfaltti kiiltelee mustana ja märkänä lähes kellon ympäri.

bändi oli pitkään telakalla ennenkuin aloitti uudelleen. Ensimmäiseltä olemmassaolonsa aikakaudelta kehtaan suositella albumia "The Umbersun", mutta en ole mikään niiden vanhojen albumien kannattaja sinällään, tämä uusi tuleminen on todella paljon väkevämpää ja vaikuttavampaa.

Pelottavan tehokasta, laadukasta ja psykoaktiivista musiikkia minulle. Vie mennessään sinne jonnekin mustaan ja pimeään...
Siivet.
marke-
13.05.2007 07:23:46
Ostimpa AWITS:n eilen. Vielä ei osaa sanoa kertakuuntelun mitään rakentavaa, mutta silkkaa ahdistusta ja kauhua tämä on.
Seksi
Ze Kink
13.05.2007 15:00:42
Ihan siistin kuuloista synkistelyä. Tykästyin joskus, kun tuli Last.fm -radiossa vastaan. Pitäisi tutustua tarkemminkin.

Sama mulla.
"If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)