Paisti 11.07.2007 09:20:46 (muokattu 11.07.2007 15:59:11) | |
---|
Käykääpä metalli-ihmiset tsekkaamassa www.d-creat1on.com ja yllättykää!! Mod.huom. Antaa nyt olla, kun keskusteluakin sikiää, mutta ensi kerralla panosta avaukseen sisällön puolesta. Pelkkä linkki ei riitä. |
kid ego 11.07.2007 10:19:45 | |
---|
Ihan kivat ja toimivat nettisivut, mutta tämä ketju ei hirveästi herättäne mielenkiintoa linkin avaamiseen. En tiedä miten oman bändin mainostuksia moderoidaan, mutta itse ainakin sinun tilanteessasi olisin koettanut mainostaa bändiäni ihan ajatuksen kanssa. Töissä ei toimi koneella äänet niin en pysty sanomaan musiikistakaan mitään. Jo joutui Armas, Aika ja Suvi suloinen. |
Simo78 11.07.2007 11:09:19 (muokattu 11.07.2007 11:09:37) | |
---|
Ihan kivat ja toimivat nettisivut, mutta tämä ketju ei hirveästi herättäne mielenkiintoa linkin avaamiseen. En tiedä miten oman bändin mainostuksia moderoidaan, mutta itse ainakin sinun tilanteessasi olisin koettanut mainostaa bändiäni ihan ajatuksen kanssa. Töissä ei toimi koneella äänet niin en pysty sanomaan musiikistakaan mitään. http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=44&t=99397&co=30 ainakin tuo ketju on sallittu, tilanne vähän sama(?) On noita joitakin poistettukin(=lukittu). Mutta joo olisi voinut hieman lisätä kirjoituksen määrä... Sama juttu töissä ei kuuntelu onnistu! |
Torniojaws 11.07.2007 11:17:42 (muokattu 11.07.2007 11:19:14) | |
---|
Tuossa sivussa pistää silmään hiukan turhan suurikokoinen yläalue. Itse sivujen sisältö jää hieman piiloon noin valtavan kuvan alla. Itse katsoisin vähän myös osan fonteista värimaailmaa, tuollainen tummanvihertävä ei oikein sovi mustalle taustalle. Lisäksi tuo vasen palkki on hiukan sekava, eikä se välttämättä ole hyvä olla jokaisella sivulla tuollaisena. Ehkäpä etusivulle vain tuonkokoisena pienen säätämisen jälkeen, ja muilla sivuilla jossakin sivussa pienempänä, ehkäpä pelkkinä tekstilinkkeinä? Tuota sivuston ala-aluetta voisi hiukan katsoa, sillä se näyttää melko tyhjältä verrattuna täytenäiseen yläalueeseen. Muuten ihan kohtuulliset sivut. Musiikkia en voi töissä kuunnella. |
Paisti 12.07.2007 18:15:25 | |
---|
No eihän sitä nyt duunissa jaksa alkaa työkseen tänne kirjoittelemaan... =) Eheh Ja anteeksi. Poistun takavasemmalle |
south_of_heaven 12.07.2007 18:21:34 (muokattu 12.07.2007 18:27:01) | |
---|
Muuten kai ihan hauskaa, mutta huutovokaalit kuulostivat tyhmiltä ensimmäisen biisin perusteella (puhdas laulu sen sijaan ihan toimivaa) ja lyriikat noin pikakuuntelulla olivat harvinaisen mitäänsanomattomat. Aivan peruskamasta kyllä erottuu mutta tämänkin tyylisiä bändejä on jo kovin paljon. Ei ihan mun tyylistä, mutta varmasti jollekin uppoaa. Ja kannattaa ehkä jättää itsekehut vähemmälle ja löytää paikkansa, niin ehkä sitä menestystäkin sitten irtoaa enemmän:) |
kid ego 12.07.2007 21:55:45 | |
---|
No kun aiemmin kävin täällä pätemässä, niin täytyy nyt tulla myöntämään että tää musiikki kyllä toimii mulle. Ekaa biisiä oon tuosta stream-soittimesta nyt soittimessa ja heti alusta alkaen toimii. Yks juttu kusee kyllä täysin: jokaisella sivulla on soitin erikseen, ja navigointipalkista painamalla musiikki loppuu. Ton jos sais jotenkin korjattua, tai sitten sen kuuntelusivun ihan kokonaan erikseen. Mutta musa on oikein menevää. Onnea ja menestystä! Jo joutui Armas, Aika ja Suvi suloinen. |
Torniojaws 12.07.2007 22:48:04 | |
---|
Yks juttu kusee kyllä täysin: jokaisella sivulla on soitin erikseen, ja navigointipalkista painamalla musiikki loppuu. Ton jos sais jotenkin korjattua, tai sitten sen kuuntelusivun ihan kokonaan erikseen. Frameillahan sen saisi toteutettua, mutta framet ovat olleet jo vuosikausia depreciated (suomennus ei paljoa kerro: arvonalennus, poisto) eli niiden käytöstä kehoitetaan luopumaan. Suurin ongelma frameista tulee hakukoneille ja sitä kautta myös itse sivustolle - kun frameja on käytössä, ei itse pääsivu tule koskaan osumaksi. Eli hakukoneesta kun linkkiä painat, niin näkyy vain sen yhden ruudun webbisivu. Pahimmillaan vain se 100 x 50 pikselin pikkualue täysikokoisena selaimessa - eikä muuta. |
dmntn 12.07.2007 22:51:31 (muokattu 12.07.2007 22:51:46) | |
---|
Keskustelua raskaammasta-html-merkintäkielestä. Saat banaanin, jos et käytä hymiöitä.
Paskakitaristit #7 |
kid ego 13.07.2007 07:15:21 | |
---|
Frameillahan sen saisi toteutettua, mutta framet ovat olleet jo vuosikausia depreciated (suomennus ei paljoa kerro: arvonalennus, poisto) eli niiden käytöstä kehoitetaan luopumaan. Suurin ongelma frameista tulee hakukoneille ja sitä kautta myös itse sivustolle - kun frameja on käytössä, ei itse pääsivu tule koskaan osumaksi. Eli hakukoneesta kun linkkiä painat, niin näkyy vain sen yhden ruudun webbisivu. Pahimmillaan vain se 100 x 50 pikselin pikkualue täysikokoisena selaimessa - eikä muuta. Toteutuskeinoja ois toki muitakin, mutta säästetään ne johonkin toiseen ketjuun. Jo joutui Armas, Aika ja Suvi suloinen. |