Metalzone 16.08.2007 18:12:01 | |
---|
Näin 4 vuotta metallia kuunnelleena on ruvennut näin lähiaikoina sapettamaan nämä "Vittu oon kova jätkä mul on Burzumin paita pääl" tyypit. Lähiaikoina lähinnä Lordin euroviisu voiton jälkeen näkee joka toisella jonkin asteisen hevibändin paidan päällä. Ei siinä mitään mutta kun välillä tuntuu että niistä puolet ei ole edes kuullut koko bändiä tai muutenkaan kuuntele metallia/heviä. Bändi paidoista on tullut vähän niinku muotia. Mitä mieltä olette tästä, ja oletteko itse huomanneet samanlaisia ilmiöitä lähipiirissänne vai onko tämä vain tääl pääkaupunki seudulla oleva ilmiö. |
gorgonoidi 16.08.2007 18:14:05 (muokattu 16.08.2007 23:04:21) | |
---|
Jep, mutta tää on tätä, ei sille mitään voi, ja nämähän ovat pieniä lapsia, kyllä lapset kasvaa ja oppii. |
Maardi 16.08.2007 18:37:50 | |
---|
Ohan toi kai jotain muotia nyt. Mut häiritseekö? Vaikeuttaako elämääsi? Miten? |
mongoloidi 16.08.2007 18:41:04 | |
---|
Näin 4 vuotta metallia kuunnelleena on ruvennut näin lähiaikoina sapettamaan nämä "Vittu oon kova jätkä mul on Burzumin paita pääl" tyypit. Lähiaikoina lähinnä Lordin euroviisu voiton jälkeen näkee joka toisella jonkin asteisen hevibändin paidan päällä. Ei siinä mitään mutta kun välillä tuntuu että niistä puolet ei ole edes kuullut koko bändiä tai muutenkaan kuuntele metallia/heviä. Bändi paidoista on tullut vähän niinku muotia. Mitä mieltä olette tästä, ja oletteko itse huomanneet samanlaisia ilmiöitä lähipiirissänne vai onko tämä vain tääl pääkaupunki seudulla oleva ilmiö. ^Tätä viestiä ei varmaankaa oo tarkotettu provoks...? Eiköhän tällänen bändipaita-muoti-ilmiö oo ollu meneillään jo jokusen vuoden: joskus isommassa, joskus pienemmässä mittakaavassa. Onhan se totta että Lordin viisuvoiton ja Hevi-Idols -kisan jälkeen homma on lähteny lapasesta. En kuitenkaan jaksas tehdä asiasta itselleni ongelmaa, kun koko asian voi yhtä hyvin sivuuttaa ja ajatella sitä taas yhtenä ohi menevänä ilmiönä. Jokainen muistaa varmasti kaikki jojot, permanentit, platform-bootsit, metroseksuaalisuuden, trendihomot sekä vieläkin muodissa olevan (?) äijäilyn monien vuosien päästä. En näe siinä kovinkaan paljon järkeä, että joku haluaa tietoisesti tehdä itsestään idiootin huutamalla jollekin esikouluikäselle siitä, kuinka kyseinen _lapsi_ ei tiedä mitään hevistä tai hevibändeistä. Totuus varmaan on, ettei kyseinen penska tiedäkään niistä bändeistä mitään, ja tuskinpa löytyy edes kiinnostusta ottaa asiasta selvää. Äiti nyt vaan sattu ostamaan kivan näkösen Lordi-paidan anttilan alelaarista, that's it. Hevistä on kieltämättä tullut muotia, mutta omalla kohdallani esimerkiksi Reverend Bizarren uusin täyspitkä Suomen virallisen albumilistan top-kympissä ei haittaa. |
kuollut_ukko 16.08.2007 18:41:21 | |
---|
Näin 4 vuotta metallia kuunnelleena on ruvennut näin lähiaikoina sapettamaan nämä "Vittu oon kova jätkä mul on Burzumin paita pääl" tyypit. Lähiaikoina lähinnä Lordin euroviisu voiton jälkeen näkee joka toisella jonkin asteisen hevibändin paidan päällä. Ei siinä mitään mutta kun välillä tuntuu että niistä puolet ei ole edes kuullut koko bändiä tai muutenkaan kuuntele metallia/heviä. Bändi paidoista on tullut vähän niinku muotia. Mitä mieltä olette tästä, ja oletteko itse huomanneet samanlaisia ilmiöitä lähipiirissänne vai onko tämä vain tääl pääkaupunki seudulla oleva ilmiö. Näin kymmeniä vuosia metallia kuunnelleena minusta on pelkästään hienoa jos joku pitää edes vähän hienosta musiikista! Lordi-juttu oli todella mainio ja vaikka vain edes 5% Lordi-faneista jäisi pysyvästi metalli-ihmisiksi, sekin olisi erittäin positiivista! |
Tympee Huttunen 16.08.2007 18:43:18 | |
---|
Ennen lapset kuuntelivat heviä ja aikuistuttaan he huomasivat, että lapset kuuntelivät edelleen heviä. Uusi suuntaus? Uudet lapset pikemminkin. |
Manuel Pyrhullo 16.08.2007 18:44:08 | |
---|
|
gorgonoidi 16.08.2007 18:45:48 | |
---|
Ennen lapset kuuntelivat heviä ja aikuistuttaan he huomasivat, että lapset kuuntelivät edelleen heviä. Uusi suuntaus? Uudet lapset pikemminkin. Aivan, kyllä hevistä monet kasvavat ulos, toiset eivät, mutta ei se minua häritse. Antaa muksujen diggailla. |
elais 16.08.2007 19:30:00 | |
---|
No ei se oo kiva kun selviää että kuuntelee ja pukeutuu kuten valtavirtaväestö (suruhymiö). Sillon kukaan ei usko että mä oon true hedelmävihannes-fän! Kö? |
M!Xu 16.08.2007 19:31:21 | |
---|
Eikö se yleensä mene niin, että ensin metallin kuuntelu aloitetaan Lordilla tai Maidenilla, siis jollain "ei niin raskaalla hevillä", ja sitten siirrytään pikkuhiljaa raskaampaan suuntaan. Minulla se kävi juuri näin, ensin Gn'R, ja siitä pikkuhiljaa mätömpää ja mätömpää, ja nyt putoaa Cannibal Cropse, Slayer ja Nile, vaikkei se Gn'R ole yhtään sen paskempi kuin ennen. Suomeksi: pidän niiden bändien paitoja joista pidän, kuuntelen niiden artistien musiikkia joista pidän. Ja pidän lähinnä metallista, ja se nyt vaan SATTUU olemaan muotia nyt ja hyviä metallibändejä ilmestyy kokoajan. Miksen en siis kuuntelisi metallia, jos se kerran kuulostaa hyvältä? Ihminen, joka on hurahtanut metalliin, ei yleensä enää hurahda takaisin Rihannaan tai Pussycat Dollsiin. Jos siis on OIKEASTI 'into metal'. pöö |
Mika Antero 16.08.2007 19:50:18 | |
---|
Jos siis on OIKEASTI 'into metal'. Ketjun aloitus on tosi hieno ja tämä lainaamani lause myös. Muistakaa pysyä ikuisesti "into metal" älkääkä vaan laajentako tajuntaanne jollain muulla populaarimusiikilla. Pysykää oikeasti niinko trUU. Mutta jos ootte vasta viime viikolla ruvenneet kuuntelemaan metallia, niin ootte myöhässä. Kolme viikkoa sitten ainaki ois pitäny alottaa. Merkonomit ajaa turbo-Saabilla, käyvät salaa viinakaapilla. |
Milkop 16.08.2007 19:50:44 | |
---|
Jos siis on OIKEASTI 'into metal'. Tuo taas kuulostaa siltä ettei muuta sitten saisi enää kuunnellakaan ja sehän nyt on maailman urpointa touhua imo. "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
gorgonoidi 16.08.2007 19:54:10 | |
---|
M!Xulla oli minusta hyvä pointti ja se on sinällään kait myös totta. Plussalla sinuakin heitin. |
Bacchus 16.08.2007 19:58:20 | |
---|
Ihminen, joka on hurahtanut metalliin, ei yleensä enää hurahda takaisin Rihannaan tai Pussycat Dollsiin. Jos siis on OIKEASTI 'into metal'. 15-vuoden huimalla elämänkokemuksella. Ei tälle ketjulle voi muuta kuin nauraa, lukkoon vaan. Samaa sontaa on jauhettu monet kerrat. "All I'm doing is sticking dildos in their food. What's the big deal?" - Tom Green |
Werihukka 16.08.2007 20:00:51 | |
---|
Tuo taas kuulostaa siltä ettei muuta sitten saisi enää kuunnellakaan ja sehän nyt on maailman urpointa touhua imo. Jos on "oikeasti into metal", niin eikö sillon voi olla "oikeasti into anything" myös? En vaan tajua vissiin. |
Guitarwall 16.08.2007 20:01:13 | |
---|
Eikö se yleensä mene niin, että ensin metallin kuuntelu aloitetaan Lordilla tai Maidenilla, siis jollain "ei niin raskaalla hevillä", ja sitten siirrytään pikkuhiljaa raskaampaan suuntaan. Tuskinpa sitä noinkaan voi yleistää. http://www.mikseri.net/constantine |
gorgonoidi 16.08.2007 20:03:28 | |
---|
15-vuoden huimalla elämänkokemuksella. Yksi juttu, ennenkö tulee lukkoa. Se on minusta totta että yleensä jos on HURAHTANUT metalliin, ei yleensä enää HURAHTEDA Rihannaan tai mihin vaan Madonnaan. Ei hän sano etteikö näin saisi käydä. Jos joku vaan nyt on troometalfan666 niin harvemmin hän enää sitten näistä popeista nauttiin. (Metalli) ihmiset voivat joskus olla hyvin lyhyt näköistä porukkaa. |
Meadow 16.08.2007 20:06:32 | |
---|
Eikö se yleensä mene niin, että ensin metallin kuuntelu aloitetaan Lordilla tai Maidenilla, siis jollain "ei niin raskaalla hevillä", ja sitten siirrytään pikkuhiljaa raskaampaan suuntaan. Sehän on nyt vähän niin, että fanittaako Maidenia Trooper-tasolla vai onko edes vaivautunut kuuntelemaan niitä pidempiä biisejä, joissa Maiden on mielestäni parhaimmillaan. |
hullu_ukko 16.08.2007 20:58:44 (muokattu 16.08.2007 21:07:24) | |
---|
No ei se oo kiva kun selviää että kuuntelee ja pukeutuu kuten valtavirtaväestö (suruhymiö). Sillon kukaan ei usko että mä oon true hedelmävihannes-fän! Kö? Tämä on varmasti ''hevarien'' suurin itkun syy tässä valtavirtajutussa. ''Vittu me ollaa vittu hevareita ja ollaa iha vitu omaperäsiä! Fukc main stream!'' Joku saattaisi minut tunkea tuohon ''hevariporukkaan''levylistani ja hippilettini perusteella. Tosiasiassa en tule edes toimeen tr00hewymedalistien kanssa ja musiikkimakuni on laajempi kuin levylistani antaa olettaa. E: Taidanpa huvikseni laskea metallibändit, joita jaksan kuunnella enemmänkin kuin muutaman kerran parissa viikossa... Kahden käden sormet saattavat riittää.. 11 mun laskujen mukaan, mikäli Down luetaan metalliksi. Jos ei, niin kymmenen. Miten tämä liittyy mihinkään? En tiedä.. Tutkin omaa suhdettani genreen johon mut aina yritetään tunkea. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Ushimir kekittyi vain nopeuteen... no nykyään hän saa itselleen epä miellyttävät (ei tyytyväinen) 18 nuottia sekunnissa (sweep). -Ushimir |
aivokuolio 16.08.2007 21:07:55 | |
---|
Lässytilää. Onko mittään väliä? I've got soul but I'm not a soldier |