Jii 12.06.2004 17:41:57 | |
---|
Kyselin ystävältäni suosituksia rokkaavasta death(/trash) -musasta ja sain nämä otsikossa mainitut levyt suosituksina. Hankittuani ne käsiini ne ovatkin nyt pari päivää olleet kestokulutuksessa. Bändin kannalta musta tuli vähän myöhäinen fani. Jos oikein muistan, vanhempi Carcass on kuitenkin erilaista? Mutta mistä lisää tällaista? Mun täytyy todeta, että tämä musiikkialue on minulla aika pimennossa, enkä haluaisi edetä ihan yritys/erehdys-taktiikalla. Entombed on rokahtavuudessaan kyllä jo ennestään tuttu, ja sitä hyllystä löytyykin. |
Maardi 12.06.2004 18:02:27 | |
---|
Kokeilepa Blackstaria. Mukana Walker, Owen ja Regadas Carcassista. Yksi levy taitaa olla ulkona, Barbed wire soul nimeltään. Aika lähellä Swansongin aikaista materiaalia. Suosittelen kyllä! |
Henko 12.06.2004 18:23:20 | |
---|
Jokos sulla on se Wake up and smell... the Carcass? Siinä on muistaakseni jotain Swansongilta poisjääneitä biisejä ja sit jotain vanhoja. BTW Edge of Darkness on hieno kappale. Mun ilmakitarassa ei oo säröt päällä. |
Ben_D 12.06.2004 23:46:42 | |
---|
Ja äkkiä hankkimaan Necroticism: Descanting the Insalubrious. Aivan mahtava teos. |
Henko 13.06.2004 12:54:14 | |
---|
Ja äkkiä hankkimaan Necroticism: Descanting the Insalubrious. Aivan mahtava teos. Sanan varsinaisessa merkityksessä. Ehkä Carcassin paras levy. Ainakin mun mielestä, ja kenelläkään ei voi olla niin hyvä maku kun mulla. Mun ilmakitarassa ei oo säröt päällä. |
jigsore 13.06.2004 13:09:27 | |
---|
Näistähän oli jo juttua edesmenneellä metallipalstalla, ei tosin kovin monta bändiä tullut esille. Blackstarin Barbed Wire Soul on kyllä kovaa rokkimeininkiä. Mukana saksofonisooloja, lehmänkelloa ja muuta hauskaa! Kannattaa hommata Wake Up And Smell The Carcass -kokis, siinä on tuota rokkaavampaa matskua paljon. Vieläkin olis haussa tämäntyylistä menoa, myös muilta bändeiltä! "Do you have that one with the guy who was in that movie that was out last year?" IHKK #8 |
Hanok 13.06.2004 18:53:38 | |
---|
Dismember voisi olla tsekkaamisen arvoinen bändi ainakin. En tosin itse ole kovin läheisesti tutustunut, mutta suunta voisi olla oikea. Nuo Carcassin vikat levyt ovat kyllä todella huipputavaraa. Viimeksi eilen tulikin huudatettua Heartworkia kaljoittelun lomassa. |
KTR 13.06.2004 19:26:28 (muokattu 13.06.2004 20:11:51) | |
---|
Dismember voisi olla tsekkaamisen arvoinen bändi ainakin. En tosin itse ole kovin läheisesti tutustunut, mutta suunta voisi olla oikea.
Ja Dismemberin myötä Entombed. Clandestinen omistan ja hyvä levy on. Mites oli Crown? EDIT: joo. aloitusviestissähän tuo entombed jo mainittiinkin. Håpsan! |
jigsore 13.06.2004 19:44:54 | |
---|
Ja Dismemberin myötä Entombed. Clandestinen omistan ja hyvä levy on. Entombed mainittiin jo. Wolverine blues ja To Ride... varmaankin vielä lähempänä haettua tyyliä. Toki Clandestinekin rokkaa. Dismember pitää tsekata. Harmi kun soittavat Tuskassa Diablon kanssa samaan aikaan.. Mites oli Crown? Crown on ehkä liian vauhdikasta ja rässiä, mutta ihan hyvää musaa sekin. "Do you have that one with the guy who was in that movie that was out last year?" IHKK #8 |
Deathrace King 14.06.2004 00:05:29 | |
---|
Thrash and mosh 'till death! |
Herra Rapu 14.06.2004 10:26:24 | |
---|
Kato Jiihän on vihdoinkin tutustunu paremmin kunnon musaan. :) Noi levyt on semmosia riffien timanttikaivoksia ettei mitään rajaa. |
Mechanizm 14.06.2004 10:33:41 | |
---|
-=Keep on Rotting in the Free World=- |
MrQ 14.06.2004 14:10:49 | |
---|
Ja äkkiä hankkimaan Necroticism: Descanting the Insalubrious. Aivan mahtava teos. Mä oon kyl samaa mieltä. |
Julmettu 14.06.2004 16:44:29 | |
---|
Mielestäni Carcassin Necrotism: Descanting the Insalubrious on yksi aikamme hienoimmista levyistä. Tosin Heartwork on aivan siinä tuntumassa! Corporal Jigsore Quandary! |
Henko 14.06.2004 17:43:25 (muokattu 14.06.2004 17:44:48) | |
---|
! Corporal Jigsore Quandary! Mikä legendaarinen tuplabasarialotus! On muuten fanille ihan asiallinen se Wake Up.... DVD. Vaikka kuvan ja äänen laatu vähän pykiikin mut ihan sama. Mun ilmakitarassa ei oo säröt päällä. |
reino 14.06.2004 17:51:25 | |
---|
Mielestäni Carcassin Necrotism: Descanting the Insalubrious on yksi aikamme hienoimmista levyistä. Tosin Heartwork on aivan siinä tuntumassa! Corporal Jigsore Quandary! Jep jep. Ite tykkään ehkä Heartworkistä vähän enemmän, mutta ei Necrotismi kauaksi jää. Swansong oli mielestäni vähän heikompi tekele, joskaan ei sekään huono. W00t? |
Julmettu 14.06.2004 19:24:02 | |
---|
Jep jep. Ite tykkään ehkä Heartworkistä vähän enemmän, mutta ei Necrotismi kauaksi jää. Swansong oli mielestäni vähän heikompi tekele, joskaan ei sekään huono. Itse en taasen aivan Swansongista pitänyt. Joteskin alko maistua lievästi puulta. Ja kyllä se Corporal Jigsore Quandaryn alun helvetin repeäminen hakee vertaistaan! |
vexu 15.06.2004 10:03:31 | |
---|
Kyllä Heartwork ja Necroticism ovat aikojemme kovimpien metallilevyjen joukossa. Muissakaan ei ole kauheasti valittamista. Muistan kun aikoinaan tuli rippilahjarahoilla tilattua kaikki bändin levyt silloiseen Hearworkkiin asti ja lisäksi vielä joitain EP:tä päälle. Tuo tuli tehtyä oikeastaan vain Corporal Jigsore Quandary, Heartwok ja No Love Lost videoiden ansiosta, jotka oli tullut nauhoitettua MTV:n headbangers ballista. Kieltämättä harmitti ties miten paljon kun aikoinaan ensin odotti puoli ikuisuutta Swansongia ja saman tien bändi lopettikin toimintansa kun levyn sai kaupasta haettua. On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero. |
kuhta52 15.06.2004 17:06:49 | |
---|
On vaan jotenkin suorastaan käsittämätöntä, kuinka aliarvostettu levy, ainakin mun tuttujen keskuudessa, on Swansong. Aivan loistavia riffejä ja sovituksia täynnä oleva levy. Sanoisin jopa paras Carcass Heartworkin ohella. Mielestäni myös paras levy minkä Colin Richardson on koskaan tuottanut, siis Heartworkin ohella. Bonegrinderin "No more wasting time" MCD ulkona!
www.bonegrinder.com |
Deathrace King 16.06.2004 00:08:42 | |
---|
On vaan jotenkin suorastaan käsittämätöntä, kuinka aliarvostettu levy, ainakin mun tuttujen keskuudessa, on Swansong. Aivan loistavia riffejä ja sovituksia täynnä oleva levy. Sanoisin jopa paras Carcass Heartworkin ohella. Mielestäni myös paras levy minkä Colin Richardson on koskaan tuottanut, siis Heartworkin ohella. Meikäkin diggaa tästä levystä ihan helvetisti. Rokkaavampaan death-meininkiä saa etsiä! Riffit ovat rautaa! Ainut heikko kohta levyllä on jonkinasteinen tasapaksuus. Thrash and mosh 'till death! |