Aihe: Tommy Lee lähti Mötley Cruesta
1 2
sauhusanttu
09.11.2007 16:53:55
Tommy Lee lähti Mötley Cruesta

Julkaistu: 08.11. klo: 22:38
Tommy Lee ei ole enää Mötley Crue -yhtyeen jäsen. Tämä lähinnä huhuna kiertänyt asia on siis täyttä totta ainakin siihen asti, kun Tommy palaa riveihin häntä koipien välissä.

- Tommy mesosi ympäriinsä, käyttäytyi kuin fuckin ass. Sanoin sille, että sun on pakko hillitä noita juttuja. Tommy otti itseensä ja ilmoitti eroavansa. Fine, mä sanoin ja lisäsin, ettei mulla oo aikaa toisten aiheuttamien hämminkien selvittämiseen, Nikki Sixx kertoo The London Paperissa.

Bändin vokalisti Vince Neal erosi hänkin aikanaan, mutta palasi rahojen loputtua. Leella on sen sijaan monta rautaa tulessa. Oma bändi, tuotantofirma, saumoja tv:n suuntaan, ja tietysti ex-vaimo Pamela ja kaksi yhteistä lasta. Pamela on toki uusissa naimisissa.
Räkkipeli
09.11.2007 17:35:07
Eiköhän se palaa vielä takasin.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Wash Burn
09.11.2007 17:38:16
Eiköhän se palaa vielä takasin.

Toivotaan. Ja kyllähän meidänkin bändistä rumpalin paikka avautuu jos on tarvis =)
LyraB
09.11.2007 17:54:33
ei v*ttu... toivottavasti palaa bändiin ku ei mötley oo mitään ilman leetä
Thanks tallica 15.07.07
Dr.El
09.11.2007 18:44:51
ei v*ttu... toivottavasti palaa bändiin ku ei mötley oo mitään ilman leetä

Samaa mieltä.mötikkä ei oo mötikkä jos yksikään alkuperäinen jäsen lähtee pois.
R.I.P Dimebag Darrell 1966-2004
krautio
09.11.2007 22:16:35 (muokattu 09.11.2007 22:17:01)

Kerran kysyin Monster Magnetin kitaristilta, että "Do you know Tommy Lee?". Vastasi, että "Yeah".

t. Köpe

ps. Negrita Spice tekee tehtävänsä...sorry
"I would step on anyone who fucked around with my band - personally. I would never send in a heavy, I'd deal with it myself, just as I would go to any lengths to get the band the money they were due" - Peter Grant, The Man Who Led Zeppelin, page 96.
Rumpukapulat
09.11.2007 23:45:35

Tulee mieleen tämä kerta kun lainasin kirjastosta Mötley Cruen DVD:n, odottaen että näen Tommy Leen hurjaa rumpu-akrobatiaa. Helvetti, siellähän oli joku naaras vetämässä settiä tukka putkella! Masennus oli käsittämätön.

Onpa Mötikät ennenkin leikkineet Kauniita&Rohkeita.. lyön sukukalleuteni pantiksi että vielä palaa takaisin.
-Cale
10.11.2007 11:45:29
Harmillinen tapaus, mutta uskoisin että Tommy palaa takaisin.
Teksu
10.11.2007 11:52:51
- Tommy mesosi ympäriinsä, käyttäytyi kuin fuckin ass. Sanoin sille, että sun on pakko hillitä noita juttuja. Tommy otti itseensä ja ilmoitti eroavansa. Fine, mä sanoin ja lisäsin, ettei mulla oo aikaa toisten aiheuttamien hämminkien selvittämiseen, Nikki Sixx kertoo The London Paperissa.

Mitäs helvettiä, onko nä jätkät jotain 5-vuotiaita? Uskomatonta impulsiivisuutta aikuisilta miehiltä.
kiip on thräshin!
slowdive
10.11.2007 12:49:50 (muokattu 10.11.2007 12:51:53)
Mitäs helvettiä, onko nä jätkät jotain 5-vuotiaita?

Kommentin suomentaja nyt ainakin on, alkuperäinen kun kuului näin:
"Tommy Lee kept fucking around and I said, 'You know what dude, you've got to knock it off'. He said, 'I fucking quit.' I said, 'fine. I still love you but I don't have time for this'."

Mutta itse asiasta olikin jo jossain toisessa ketjussa puhetta. Reunion oli onnistunut, hyvä keikka oli se 2005 vuoden Helsingin show, vanhat levyt toimii ja niin edelleen...
Mutta Mötley Crüe tänään onkin vähän vaikeampi tapaus. Reunionin nostattamaa haloota kun ei voi loputtomiin pitkittää ja uutta levyä pitäisi löytyä jo kovastikkin hyllystä loputtomien kokoelma- ja livejulkaisujen sijaan. En kuitenkaan missään vaiheessa ole uskaltanut suuria toivoa uudelta levyltä. Bändi ei ole koskaan onnistunut lonkalta heittämään hyvää levyä, vaan se on vaatinut ihan tietoista yhteen hiileen puhaltamista, joten nykytilanne kaikkine sooloprojekteineen, kirjoineen, leffoineen ym. ei olisi kummoisia luvannut. Joku puolivillainen paketti Nikki Sixxin ja sen hetkisen kuumimman teinipunk-ihmeen kanssa väännettyjä biisejä? Joten soittaako Tommy Lee enää bändissä? Ihan sama.
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (B.Marley)
Max-X
10.11.2007 17:25:13
kelle tällä on jotain merkitystä?
neljän mattinykäsen bändistä riittää hupia vain tietyksi aikaa ja se aika on jo mennyt aikoja sitten...
"Mä en oo ikinä luottanu jätkiin jotka laulaa poppii" -Jone Nikula
Lapis
10.11.2007 17:43:45
neljän mattinykäsen bändistä riittää hupia vain tietyksi aikaa ja se aika on jo mennyt aikoja sitten...

HAH! Hyvin sanottu. Se aika taisi mennä 80-luvulla.
Kyllä poijat tapahtuu!
DaKiller
10.11.2007 18:02:26

Heh, näimpä... Eipä nuo mötikät ole tainneet saada aikaiseksi mitään kultavuosien jälkeen musiikin saralla. Muutoin otsikoissa kyllä pysytellään milloin mistäkin aiheesta.
Cathi777
10.11.2007 18:11:09

Heh, näimpä... Eipä nuo mötikät ole tainneet saada aikaiseksi mitään kultavuosien jälkeen musiikin saralla. Muutoin otsikoissa kyllä pysytellään milloin mistäkin aiheesta.

Ja onko oikeasti ikinä saaneet oikein musiikillisesti mitään aikaan? Tässä on erittäin hyvä esimerkki bändistä, joka on noussut kuuluisuuteen ihan muiden kuin musiikillisten ansioiden takana. Toki olen itsekin Dirtyn lukenut useamman kerran ja se on hyvää viihdettä, mutta ei tuota musiikillista puolta pysty kyllä kuuntelemaan muutamia biisejä lukuunottamatta. Itse asiassa tuolla Nikki Sixxin soololevyllä on parempaa materiaalia kuin Mötiköiden omilla julkaisuilla. Eli aika sama onko tuota bändiä enää edes olemassa.
Only pop music can break my heart...
Rumpukapulat
10.11.2007 18:23:55 (muokattu 10.11.2007 18:24:21)

Ja onko oikeasti ikinä saaneet oikein musiikillisesti mitään aikaan? Tässä on erittäin hyvä esimerkki bändistä, joka on noussut kuuluisuuteen ihan muiden kuin musiikillisten ansioiden takana. Toki olen itsekin Dirtyn lukenut useamman kerran ja se on hyvää viihdettä, mutta ei tuota musiikillista puolta pysty kyllä kuuntelemaan muutamia biisejä lukuunottamatta. Itse asiassa tuolla Nikki Sixxin soololevyllä on parempaa materiaalia kuin Mötiköiden omilla julkaisuilla. Eli aika sama onko tuota bändiä enää edes olemassa.

Hö. Mötley Crue on pirun kova ja säveltäny hemmetisti hyviä biisejä! Uuremmasta en välitä, mutta vanha materiaali pieksee pyllyjä. Je!
Piepe
10.11.2007 18:41:18
- Tommy mesosi ympäriinsä, käyttäytyi kuin fuckin ass. Sanoin sille, että sun on pakko hillitä noita juttuja. Tommy otti itseensä ja ilmoitti eroavansa. Fine, mä sanoin ja lisäsin, ettei mulla oo aikaa toisten aiheuttamien hämminkien selvittämiseen, Nikki Sixx kertoo

Mistä vitusta tää on? Eniten tässä järkyttää tämän ko. median tapa uutisoida ja "suomentaa" alkuperäinen teksti.

Demi.fi?
-Cale
10.11.2007 19:13:03
Hö. Mötley Crue on pirun kova ja säveltäny hemmetisti hyviä biisejä! Uuremmasta en välitä, mutta vanha materiaali pieksee pyllyjä. Je!

No hö, kyllä toi uudempikin matsku on ihan kelpo kamaa, verrattaen moniin muihiin "vanhoihin" bändeihin.
DaKiller
10.11.2007 19:16:57

Oikeassa olet. Eipä sieltä mitään hirveän hyviä piisejä tule montaa mieleen mutta jotain kuitenkin. Ja Dirt on huippu.
Ronsto
11.11.2007 11:21:21 (muokattu 11.11.2007 11:23:38)

Kyllä mun mielestä Mötikkä pieksee asenteella nykybändejä 600-0.

http://www.youtube.com/watch?v=OJrSyFpK3iQ

http://www.youtube.com/watch?v=NDAGa3JLwIQ

Jos puhut Mötley Cruen kohdalla, että ovatko he saaneet musiikillisesti mitään aikaan, niin olet kyllä väärässä ketjussa :-D
Mystisesti hintahtavat romantikot #2
Lapis
11.11.2007 23:51:09
Kyllä mun mielestä Mötikkä pieksee asenteella nykybändejä 600-0.

http://www.youtube.com/watch?v=OJrSyFpK3iQ

http://www.youtube.com/watch?v=NDAGa3JLwIQ

Jos puhut Mötley Cruen kohdalla, että ovatko he saaneet musiikillisesti mitään aikaan, niin olet kyllä väärässä ketjussa :-D

Ulkomusiikilliset tsydeemit rulaa yhä Mötleyn videoissa ja Vince Neil kuulostaa aina vain samanlaiselta kastraattilaulajalta!
Kyllä poijat tapahtuu!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)