Aihe: Symphony x
1 2 3 4 511 12 13 14 15
Markley
13.09.2006 10:47:52
Kyseisestä bändistä ei ole ollut keskustelua johonkin aikaan.. Joten päätin vähän kysellä teidän mielipiteitä kyseisestä bändistä. Eli mitkä on mietteet?
Mitä vain
SomethingWild
13.09.2006 11:48:42
Pidän paljon. Taidokasta soittoa jne. Kitara soundit on tosin vähän huonontuneet viime aikoina. Onkohan Romeo ruennut käyttäämään jotain mallintavia?
Ei oleee!
shovi
13.09.2006 12:04:02
Olenko käsittänyt väärin, vai onko niiltä uusi levy tulossa nyt kun Lepond on parantunut?
"Happiness to me is getting stoned." -Ozzy Osbourne
doom crew
13.09.2006 12:08:56

en pidä bändistä.mutta on siinä kitaristille tekemistä.
FIRE IT UP LET THE ENGINES ROLL
kid ego
13.09.2006 12:39:13
en pidä bändistä.mutta on siinä kitaristille tekemistä.

Kitaristille kyllä, ja muillekin. Kukaan ei pääse kovin helpolla. Diggailen bändiä, ja omistamistani levyistä paras on Twilight In Olympus.
Palomieheksi olet kyllä kelpo jantteri / Melkein kuin viidakon kissaeläin / Mutta sano mulle, helkkari / Pitäiskö ostaa isompi radio -Tempura
Tapahtuipa kerran Miitissä (Saatavilla osat 1-3).
John Titor
13.09.2006 13:40:06

Pidän paljon. Taidokasta soittoa jne. Kitara soundit on tosin vähän huonontuneet viime aikoina. Onkohan Romeo ruennut käyttäämään jotain mallintavia?

Ei se niistä mallintavista ole kiinni, Engl taitaa ainakin komppiosastolla paukkua Odysseylla. Lähinnä kysymys on varmasti siitä että Odyssey on Romeon itsensä äänittämä ja miksaama, eli todennäköisesti opittavaa on vielä sillä saralla.

Ihan vitun hyvä bändi, en jaksa jauhaa enempää.
Master of Disguise
13.09.2006 13:41:58
Juu iha hyvä bändi, mut en vaa oo kauheesti jaksanu kuunella.
gorgonoidi
13.09.2006 13:45:54

Todella kivaa progeilua. Tykkään todella paljon, mutta muuten en ole jaksanut tutustua. Ehkä jonkun levyn voisin ostaa, mutta ainakin Odyssey on todella rankka teos.
tommijk
13.09.2006 14:11:50
onko niiltä uusi levy tulossa nyt kun Lepond on parantunut?

Mikäs Lepondilla on ollut? Juu ja uusi levy nimeltään Paradise Lost ilmestyy piakkoin, levyn kansikuvakin on jossain ollut nähtävillä..
pöö..
Late-89
13.09.2006 14:30:18
Hieno bändi, paljon upeita biisejä, taidokasta soittoa, ja pirteitä sooloja. :)
Petrukki
13.09.2006 14:47:10
V on ainoa levyni, se on ihan helvetin hyvä. Kaikki soittaa todella hyvin. Romeon soundit on vaan ihan huonot (ainakin omaperäiset). Eikä se pelkkää tilua ole.
Floikilla on hauskemapaa.
Piepe
13.09.2006 16:12:16
No soolot on tälläkin bändillä täysin turhanpäiväisiä juoksutuksia, mutta Odysseyllä on hienoja biisejä ja riffejä. Muihin levyihin en oo jaksanu tutustua. Itse asiassa menenkin tästä pois.
routa
13.09.2006 16:19:33
Romeo on kohtuu näppänakkisorminen möhkäle.
Satan told me to play that fucking heavy metal.
JoeHans
13.09.2006 16:20:09
Kitara soundit on tosin vähän huonontuneet viime aikoina. Onkohan Romeo ruennut käyttäämään jotain mallintavia?

Kummallista. Minusta The Odyssey on soundeiltaan rujoudellaan juuri hyvä. Muutenkin ko levy nappaa bändiltä parhaiten, koska se ei ole musiikillisesti niin poweria. Mielenkiinnolla kyllä odotan tulevaa levyä, jos suunta on pysynyt samana.
Trying is the first step towards failure.
John Titor
14.09.2006 10:47:43

Kummallista. Minusta The Odyssey on soundeiltaan rujoudellaan juuri hyvä. Muutenkin ko levy nappaa bändiltä parhaiten, koska se ei ole musiikillisesti niin poweria. Mielenkiinnolla kyllä odotan tulevaa levyä, jos suunta on pysynyt samana.

Itsekin diggailen Odysseyn saundeja huomattavasti enemmän kuin esimerkiksi V:tä. Ainoa TODELLA häiritsevä asia on vaan soolokitarasaundin liian kova diskanttikorostus. Muuten rokkaa ihan kympillä.
Sanchez
14.09.2006 11:13:14
Ehdoton numero yksi bändi edelleen. Omistan Damnation Gamen, Divine Wings Of Tragedyn, Twilight in Olympuksen, V:n ja Oddysseyn. Jokainen levy pyörii soittimessa tasaisin väliajoin.

Mitä Romeon soundiin tulee, niin itse ainakin pidän. V:llä on todella rouheat soundit, niinkuin myös Divine Wingsillä ja Oddyseyllä. Ainoastaan noihin Twilight in Olympuksen "kuiviin" kitarasoundeihin en ole tykästynyt.

Ja uutta levyähän pitäisi nyt aivan lähitulevaisuudessa pukata, jotkut ennustavat jo tulevan lokakuussa ulos.

Levyn kannestakin on ilmestynyt jonkinnäköinen esiversio: http://www.bravewords.com/static/medias/images/news/49630.jpg (tämä ei siis ilmeisesti ole kumminkaan vielä lopullinen)

Ja nämä kuvat puolestaan varmaan kertovat, että mitä kamoja Romeo studiossa käyttää: http://www.symphonyx.com/gallery/studio_pics/gallerypgp.htm
Strutsi
14.09.2006 20:08:29
Juu iha hyvä bändi, mut en vaa oo kauheesti jaksanu kuunella.

Sehän siinä on. Suurinta osaa niistä tilubiiseistä ei oikein enää jaksa kuunnella, mutta levyiltä paljastuukin aina oikeita sävellyksellisiä helmiä kuten vaikka The Accolade, Eyes of medusa, Divine wings of tragedy, Hitto eihän tässä enää muista biisien nimiäkään...
"Like a midget on a urinal, I was on my toes." -Frank Drebin Osta Fenderi!
SomethingWild
14.09.2006 21:40:42 (muokattu 14.09.2006 21:47:05)
Itsekin diggailen Odysseyn saundeja huomattavasti enemmän kuin esimerkiksi V:tä. Ainoa TODELLA häiritsevä asia on vaan soolokitarasaundin liian kova diskanttikorostus. Muuten rokkaa ihan kympillä.

Olen ilmeisesti outo, mutta itse olen pitänyt juuri tuosta soolokitarasaundista, jotenkin sellainen mukavan erillainen.

E: Mikäs sairaus tällä Mike Leopondilla on ollut?
Ei oleee!
John Titor
15.09.2006 11:16:17

Olen ilmeisesti outo, mutta itse olen pitänyt juuri tuosta soolokitarasaundista, jotenkin sellainen mukavan erillainen.

E: Mikäs sairaus tällä Mike Leopondilla on ollut?

Chronin tauti, suolistosairaus. Joutui leikkaukseen sen takia.

En tiedä millaisilla laitteilla sä kuuntelet, mutta se häiritsevä taajuus on tosi vittumainen kun sen havaitsee. Se on joku jälkeenpäin tehty korostus, saundin itsensä luonne on aika mukava. Se on muuten vissiin Line6:n Vettalla vedetty, että se niiden mallintavien huonoudesta taas kerran;)
companion
15.09.2006 20:11:37

Pidän kyllä bändistä Divine Wings of Tragedyn perusteella. Ne tiluttelut levyllä on musta välillä vähän mitäänsanomattomia, mutta muuten taidokasta soittoa.
Teorian ja käytännön välillä ei ole teoriassa mitään eroa, mutta käytännössä on.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 511 12 13 14 15
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)