Muusikoiden.net
08.05.2024
 

Musiikin teoria ja säveltäminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hei tehkää mun biisiin soolo!
1
Dj.Dumbass
01.02.2004 13:53:06 (muokattu 01.02.2004 13:55:33)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noni. Olen väsännyt itse biisiä joka on nyt siinä vaiheessa että tarviis soolon siihen. en ole saanut itse kehiteltyä mitään kovinkaan miellyttävää joten ajattelin kokeilla jos joku osaisi tehdä kivan soolon ja vääntää siitä tabit mulle.
Keskeneräisen biisin voi imasta
 
http://personal.inet.fi/musiikki/finalsound/kappale.mp3
 
siinä on rummut vielä vähän puutteelliset, basso soitettu vaan suoraan linjaan ja kitara nopeesti yhdellä otolla vaan kokonaisuuden hamottamiseksi(sekä tasot päin persettä; basso kovalla ja kitara vaisu jne), ne nauhotetaan kaikki "vähän" fiksummilla saundeilla uudestaan.
Soolo tulisi siihen koko matkalle toisen ja kolmannen säkeistön väliin, eli alkaa siitä mihin toinen kertsi loppuu ja päättyy siihen mistä kolmas säkeistö alkaa. Biisi on C#m, ja soinnut soolokohdassa menee C#m A F#m H x kertaa ja lopuksi pelkkää C#m 4 tahtia.
Ja jos on pakko kommentoida niin sitäkin saa tehdä, tämä teos on hakutyö tampereen ammattikorkeakouluun johonkin viestintä linjalle.
Kiitos jos joku viitsii auttaa!
 
Kas kun ei automaattivaihteet!
Dj.Dumbass
02.02.2004 21:37:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kamoon nyt immeiset sooloilemaan...
 
Kas kun ei automaattivaihteet!
Vanalkar
02.02.2004 22:12:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei ossoo.
 
Eikö ketään edes hävetä?
Dj.Dumbass
03.02.2004 17:46:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ossoo ossoo
 
Kas kun ei automaattivaihteet!
Vanalkar
03.02.2004 21:32:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ossoo ossoo
 
Ikinä en oo soolloo soeittanu. Soolot on persiit, iha kui mieki.
 
Eikö ketään edes hävetä?
Sintti
04.02.2004 08:43:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

miksi pistää nettiin biisi, josta itekkin jo sanoo että "tää on kyllä päin helevettiä tehty"? tee ite soolos...
 
Humppaa taikka kuole...^_^
Dj.Dumbass
04.02.2004 09:26:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

miksi pistää nettiin biisi, josta itekkin jo sanoo että "tää on kyllä päin helevettiä tehty"? tee ite soolos...
 
Eikö se syykin lukenut ihan niin selkeästi että kaikki ymmärtävät? Siksi että kokonaisuus alkaisi hahmottumaan ja saisi alkaa suunnittelemaan sooloa. Eikä se ole päin helvettiä tehty, niihin raitoihin ei vain ole vielä tässä vaiheessa panostettu koska niitä saatetaan kaikkia vielä muuttaa.
Niin teenkin sooloni ite jos kukaan ei jaksa auttaa siinä!
 
Kas kun ei automaattivaihteet!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «