Ennen kun keksin jonkun hyvän riffin, niin innostuin siitä niin että väänsin siihen tunnin sisällä kappaleen ympärille. Näistä kappaleista tuli poikkeuksetta sellaisia, että niissä oli tasan se yksi hyvä riffi ja kaikki muu oli täyttä paskaa. Niinpä päätin pistää kaikki hyvät riffini muistiin ja yhdistellä sitten niitä jotka sopivat yhteen. Joidenkin kappaleiden kanssa olen ähertänyt kolme vuotta, enkä näe siinä mitään pahaa että käyttää säveltämiseen paljon aikaa. Täytyyhän kappaleiden kanssa tehdä töitä ja mitä enemmän säveltää niin sitä enemmän siitä oppii, mutta väkisin vääntämistä olen jyrkästi vastaan. Tietäminen on sitä, että
uskoo vahvasti olevansa oikeassa. |
Nyt on alkanut joku ihme luomisbuumi. Kaikkein eniten ihmetyttää se, että inspiraatio on suurimmillaan kaiken kreatiivisuuden teurastamossa eli opinahjossa. Oppitunneilla muistiinpanojen reunaan ilmestyy rytmejä ja muita nuotinnokseja. Nyt kun oon alkanut niitä siirrellä koneelle, niin niistä osa kuulostaa jopa hyviltä.
Long = progressive = good
|
Nyt on alkanut joku ihme luomisbuumi. Kaikkein eniten ihmetyttää se, että inspiraatio on suurimmillaan kaiken kreatiivisuuden teurastamossa eli opinahjossa. Oppitunneilla muistiinpanojen reunaan ilmestyy rytmejä ja muita nuotinnokseja. Nyt kun oon alkanut niitä siirrellä koneelle, niin niistä osa kuulostaa jopa hyviltä. Itellenikn tulee aina välillä noita kausia jolloin keksii enemmän kun ehtii ylös kirjoittaa, mutta sen jälkeen saattaa tulla muutama kuukausi jolloin en keksi yhtäkään uutta ideaa. Tietäminen on sitä, että
uskoo vahvasti olevansa oikeassa. |