Aihe: Sävellyskilpailu 5 -=[ Pelimusiikkia ]=-
1 2 3
Sharkman
23.01.2007 12:38:19
VII on ainoa jonka olen pelannut ihan loppuun saakka, VI on paria tuntia vailla, I ja IX ovat kesken ja II odottaa I:n jälkeistä aikaa:D Vastaan siis VII. Damn kun nämä musahommat vievät aikaa oikealta tekemiseltä;)

no meitsi onki pelannu läpi kutosen, seiskan, kasin pelasin kolme kertaa läpi ja ysin kahdesti.. kymppi ei jostain syystä sytyttänyt vaan jäi puolitiehen ja x-2 oli liian läppä. kakstoista on ihan just läpi kunhan kerken koulukiireiltäni sitä pelaamaan... kolmannentoista trailerin olen nähnyt ja varmaan jo pelkästään sitä varten täytyy tuo modattu ps3 hommata.
Tämä on silkkaa vittuilua.. alusta loppuun.
Anselmi83
23.01.2007 14:23:28
no meitsi onki pelannu läpi kutosen, seiskan, kasin pelasin kolme kertaa läpi ja ysin kahdesti.. kymppi ei jostain syystä sytyttänyt vaan jäi puolitiehen ja x-2 oli liian läppä. kakstoista on ihan just läpi kunhan kerken koulukiireiltäni sitä pelaamaan... kolmannentoista trailerin olen nähnyt ja varmaan jo pelkästään sitä varten täytyy tuo modattu ps3 hommata.

Mä oon pelannut läpi kutosen (pari kertaa), seiskan (liian monta kertaa), kasin, ysin ja kympin. Nykyään ei enään uskalla koskea noihin kun mä pelkään että jään taas koukkuun ja kitaran treenaaminen unohtuu =)
Sharkman
23.01.2007 18:58:19 (muokattu 23.01.2007 18:59:05)
Mikä muuten tekee uematsun musiikista niin ihmisiin vetoavaa? Jos noita nuotinnoksia kattoo niin aika perkuskauraahan tuo on kaikinpuolin. Sävelkieli on jokseenkin elokuvamusiikille tyypillistä joskin leffamusalle ominaiset post-tonaaliset efektit on jätetty suosiolla pois. No melodioissa on ainakin pitkiä kaarroksia.
John Titor
23.01.2007 22:08:04

Mikä muuten tekee uematsun musiikista niin ihmisiin vetoavaa? Jos noita nuotinnoksia kattoo niin aika perkuskauraahan tuo on kaikinpuolin. Sävelkieli on jokseenkin elokuvamusiikille tyypillistä joskin leffamusalle ominaiset post-tonaaliset efektit on jätetty suosiolla pois. No melodioissa on ainakin pitkiä kaarroksia.

Ei se mitenkään erityisen vetoavaa mun mielestä ole ikinä ollutkaan. Sopivan yksinkertaista, toimivaa, tunnelmallista, selkeän melodista musiikkia yhdistettynä hyviin peleihin, joista ihmisille jää käteen elämys - sen takia musiikkikin muistetaan.

Kuinka monta kertaa musiikki-Oscarin on voittanut paskassa leffassa - jota kukaan ei ole käynyt katsomassa - ollut hieno musiikki? Veikkaan että tasan 0, eiköhän se musiikkikin jää mieleen leffan takia.
Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro.
Sharkman
30.01.2007 15:04:41
Sitten vaan seuraavaa kisaa pystyttämään? Yleensähän tuo on ollut voittajan harteilla.
toydragon
02.02.2007 14:22:35
Sitten vaan seuraavaa kisaa pystyttämään? Yleensähän tuo on ollut voittajan harteilla.

Jesh, pukataan uutta skabaa pystyyn heti kun ehdin oikeasti koneelle. Luultavasti siis viikonlopun aikana. Vähän kiirettä puskenut päälle, kun jäin alkuviikosta asunnottomaksi... Toiveita teemasta ja muusta saa toki nakella, vaikka kyllä tuolla takaraivossa jotain jo kolkuttelee.

Ja tietysti valtava kiitos ja kumarrus kaikille äänensä jakaneille. Olo on kuin olisi naista saanut ensimmäisen kerran. Toivottavasti voitolla kehtaa myös retostella yhtä pitkään.

Jos liiat ideat ja sävelmöitykset polttelee jo sielua, niin kannattaa myös tsekata yleisellä puolella oleva jinkku-skaba: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=1&t=141008
"No one plays like him. No one even tries", David St. Hubbins about Nigel Tufnel
Sharkman
02.02.2007 16:05:08 (muokattu 02.02.2007 16:05:41)
Jesh, pukataan uutta skabaa pystyyn heti kun ehdin oikeasti koneelle. Luultavasti siis viikonlopun aikana. Vähän kiirettä puskenut päälle, kun jäin alkuviikosta asunnottomaksi... Toiveita teemasta ja muusta saa toki nakella, vaikka kyllä tuolla takaraivossa jotain jo kolkuttelee.

Täälä Helsingin Kalliossa on asunnottomille ja vähäosaisille jonkinlaista hyödyketarjontaa ja iltaisin tuossa taitaa pyöriä joku asunnottomien hilpeä oleskelutila. Tänne vaan. Voithan löytää kohtalotovereita ja vaikkapa aivan uusia ystäviä Kallion monista asunnottomista. Suomen rikollisin ja väkivaltaisin kaupunginosa tarjoaa takuuvarmasti mielenkiintosia selviytymishaasteita joka yö.

Mulla kävi joskus mielessä, että askeettisuus olisi kiva aihe biisiskaballe eli kuka kasaa pienimmistä keinovaroista kovimman biisin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)