Sharkman 16.06.2006 10:47:19 | |
---|
voi hämmästys. kyllä se tuolla siba nettisivuillakin lukee että pääsin.. uskomatonta. Haluan vain päästä pätemään. |
mklami 16.06.2006 10:49:26 | |
---|
voi hämmästys. kyllä se tuolla siba nettisivuillakin lukee että pääsin.. uskomatonta. Onnittelut, Sharkman!!!!!! :) Saitko kirjeen siis tänään? Itse olen töissä, joten en oo päässy vielä kattomaan postejani. Näin tuloksen nettisivuilta. Trying to be succesful is failure. Trying to be you is success. - Vangelis
---
Tavoittelemalla mahdotonta saattaa saavuttaa mahdollisen.
---
Ei pidä yrittää perse edellä puuhun. |
philias23 16.06.2006 10:53:40 | |
---|
Onnea vaan kaikille "voittaneille"!!:) Toi on aina niin hieno fiilis.. |
Sharkman 16.06.2006 11:03:14 (muokattu 16.06.2006 11:03:45) | |
---|
Saitko kirjeen siis tänään? Itse olen töissä, joten en oo päässy vielä kattomaan postejani. Näin tuloksen nettisivuilta. Sain joo.. aikamoinen herätys oli. Kauheen määrän papereita ne lähetti siin kirjeessä. Mä luulin että jostain ois nähny noi omat pisteytykset eri kokeen osioissa.. se ois ollu mielenkiintosta tietää. erityisesti säv. näytteistä. Haluan vain päästä pätemään. |
Sfp 16.06.2006 11:59:22 | |
---|
Sharkman, jos saan udella niin minkälainen aikaisempi musiikillinen koulutus sinulla on? vastaa jos innostukseltasi pystyt :) |
Sharkman 16.06.2006 12:19:06 | |
---|
Sharkman, jos saan udella niin minkälainen aikaisempi musiikillinen koulutus sinulla on? vastaa jos innostukseltasi pystyt :) Mä olen itseoppinut. Kukaan ei oo ikinä opettanu mulle mitään. Oon vaan pahimman luokan työhevonen niiden asioiden suhteen joille omistaudun. Ehkä jos ne hakivat tyyppejä joita on hyvä lähte kouluttamaan niin siltä kannalta ehkä voisin ymmärtää tuon valinnan... mutta silti kyllä kummastuttaa. Haluan vain päästä pätemään. |
Sävis 16.06.2006 12:21:33 | |
---|
Sain joo.. aikamoinen herätys oli. Kauheen määrän papereita ne lähetti siin kirjeessä. Mä luulin että jostain ois nähny noi omat pisteytykset eri kokeen osioissa.. se ois ollu mielenkiintosta tietää. erityisesti säv. näytteistä. Ne saat tietää soittamalla sinne toimistoon. |
Sävis 16.06.2006 12:22:41 | |
---|
Mä olen itseoppinut. Kukaan ei oo ikinä opettanu mulle mitään. Oon vaan pahimman luokan työhevonen niiden asioiden suhteen joille omistaudun. Ehkä jos ne hakivat tyyppejä joita on hyvä lähte kouluttamaan niin siltä kannalta ehkä voisin ymmärtää tuon valinnan... mutta silti kyllä kummastuttaa. Pöh, ei sun kannata tollasia miettiä. Sut on valittu, koska on katsottu, että sulla on mahdollisuuksia menestyä opinnoissa. Ihan sama, mistä olet aikaisemman oppisi saanut. |
Sharkman 16.06.2006 12:26:40 (muokattu 16.06.2006 12:47:14) | |
---|
Pöh, ei sun kannata tollasia miettiä. Sut on valittu, koska on katsottu, että sulla on mahdollisuuksia menestyä opinnoissa. Ihan sama, mistä olet aikaisemman oppisi saanut. Joo kiitos näinhän se taitaa olla.. välillä on vaan tuo itsekritiikki aika tiukalla. Ja kun tulee itseoppineena kaikkien pidempään opiskelleiden joukossa yrittämään pääsykokeisiin niin luonnollisesti siinä on vähän altavastaajan olo. ehkä siksi tuo skeptisyys. Haluan vain päästä pätemään. |
Herra-X 16.06.2006 14:28:36 | |
---|
Nyt hymyilyttää. Mikäli oikein luin tuolla lukee Sokka Henri Juhani (olen se mies puolinen 17-vuotias nuorisolle hakija). "Ai Beethoven?"
kalamies#39 >-)))> |
Sharkman 16.06.2006 14:49:17 (muokattu 16.06.2006 14:50:25) | |
---|
Nyt hymyilyttää. Mikäli oikein luin tuolla lukee Sokka Henri Juhani (olen se mies puolinen 17-vuotias nuorisolle hakija). Noniin. Onnea vaan sullekin. Pienet on täälä piirit. Mekin kerettiin Klamin kanssa jauhamaan sielä kokeissa jo ummet ja lammet... Muusikoiden.net taitaa olla yhdistävä tekijä monissakin piireissä. Nyt vaan sitten ahkerasti treenaamaan niitä tasokokeita varten. Haluan vain päästä pätemään. |
mklami 16.06.2006 15:05:29 (muokattu 16.06.2006 15:06:05) | |
---|
Noniin. Onnea vaan sullekin. Pienet on täälä piirit. Mekin kerettiin Klamin kanssa jauhamaan sielä kokeissa jo ummet ja lammet... Muusikoiden.net taitaa olla yhdistävä tekijä monissakin piireissä. Nyt vaan sitten ahkerasti treenaamaan niitä tasokokeita varten. Onnittelut Herra X:lle! :) Jep, maailma on aika pieni :) Mitäs tasokokeita siellä oikeen on? Mä oon ihan pihalla tän asian suhteen. Trying to be succesful is failure. Trying to be you is success. - Vangelis
---
Tavoittelemalla mahdotonta saattaa saavuttaa mahdollisen.
---
Ei pidä yrittää perse edellä puuhun. |
Sharkman 16.06.2006 15:41:42 | |
---|
Mitäs tasokokeita siellä oikeen on? Mä oon ihan pihalla tän asian suhteen. Joo käsitinpä taas hieman väärin. Lukaisin tiedotteen uusiksi. Ne onkin tarkoitettu niille, joilla on aikaisempia opintoja säveltapailussa. He osallistuvat ja tason mukaan jaetaan eri tasoisin säveltapailuryhmiin. Mä oon suoraan siinä puukorvien ryhmässä =) Sitten on vielä englannin ja ruotsin tasokokeet. Haluan vain päästä pätemään. |
Janus 17.06.2006 18:12:07 | |
---|
Lyhyesti, kootusti ja jokaiselle erikseen: Onneksi olkoon! |
Sfp 17.06.2006 20:42:46 | |
---|
Säveltäjämestarilta jos voisi udella vielä musiikillisen taustan..Kiinnostaa aina kovasti tietää :) Itsekkin koita Akatemialla sävellystä opiskelemaan, kunhan aika on kypsä. |
Sävis 18.06.2006 22:08:47 | |
---|
Nyt hymyilyttää. Mikäli oikein luin tuolla lukee Sokka Henri Juhani (olen se mies puolinen 17-vuotias nuorisolle hakija). No niin, onnea sulle myös! |
Sävis 18.06.2006 22:12:08 | |
---|
Säveltäjämestarilta jos voisi udella vielä musiikillisen taustan..Kiinnostaa aina kovasti tietää :) Itsekkin koita Akatemialla sävellystä opiskelemaan, kunhan aika on kypsä. Mä alotin viulunsoiton musaopistossa 7-vuotiaana ja siellä suoritin kaikki teoriat, jotka siellä voi suorittaa. Olin siis Vantaan musiikkiopistossa, jossa Tuomo Teirilä veti sävellysryhmää. Olin siis jo käynyt vähän sävellystunneilla ennen akatemiaan pääsyä. Aika monethan saavat ensimmäisen sävellystuntinsa vasta akatemiassa. |
Sfp 19.06.2006 08:24:04 | |
---|
Eli siis 1-3 ja iso ykkösen? Plus kaikki soittokokeet? Jokohan itse jo ensi vuonna uskaltaisi hakea :) |
Sävis 19.06.2006 09:10:44 | |
---|
Eli siis 1-3 ja iso ykkösen? Plus kaikki soittokokeet? Jokohan itse jo ensi vuonna uskaltaisi hakea :) Kävin myös harmoniaopin sekä C-solfan ja "satsiopin". C-solfaa ja satsia ei kai kaikissa musiikkiopistoissa voi opiskella. Viulussa tein I:n ja erikoismainintana tein myös laulun 1/2. ;) Kannattaa ihan rohkeasti vain hakea, kun on lukion suorittanut. |
Sfp 20.06.2006 14:27:37 | |
---|
Kun tuolla on että sivulla on, että jos piano ei ole pääsoitin niin on soitettava klassinen sonaatti tai kaksi muuta vastaavaa. Pääinstrumenttini on kitara, joten mitä biisejä tuohon vaatimustasoon esim. kuuluisi? |