Aihe: Sävellyskilpailu 30
1 2
levesinet
16.06.2010 17:16:07 (muokattu 20.06.2010 14:11:37)
Vai löytyykö täältä tangojen säveltäjiä?
Kuten arvelinkin, ei löydy!

ralliolli: Miten olisi rakkaus(laulu)? Kaikkihan ovat tähän aikaan ihastuneita, ja mikä olisi parempi keino hurmata kuin tekemällä biisin?
Sopii minulle. Voisit myös vetää skaban, kun kerran olet paikalla. ;)

Kannustusbiisi suosikki urheilijalle tai joukkueelle?
Ei mua kiinnosta urheilijat. Kai siitä sitten tulisi joku huolimaton samba muka Brasilian rantalentopallojoukkueelle. :D
Klezberg
16.06.2010 19:12:11

Heh, mua alkoi kiinnostaa se tango. Mutta kuten tunnettua, kiinnostus ei minun tapauksessani yleensä vielä johda osallistumiseen.
huomasin tässä että mun klarinetinsoitto kuulostaa aika luonnonmukaiselta... lähinnä niinkuin sorsalta
levesinet
16.06.2010 20:18:52
Klezberg: Heh, mua alkoi kiinnostaa se tango. Mutta kuten tunnettua, kiinnostus ei minun tapauksessani yleensä vielä johda osallistumiseen.

Joo. Siinä olisi voinut hakea mollisävytteistä intohimoa harmonikan ketteryydellä ja yhdistää sen oikein letkeään beguine-osuuteen. Eli aksentoitua tango-rytmiä ja väliin laulavaa sostenutoa. Nopeassa melodiassa harmonikka ja piano olisivat voineet vuorotella. Samoin kuin salsassa turvautuisin oktaavituplaukseen pianon osuudessa. Mutta se siitä. Nyt täytyy virittäytyä toisenlaiselle muusalle.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)