Aihe: Euroviisut 2010
1 2
JPQ
14.09.2009 22:15:44

Thevisa: I IV V I, vai miten se nyt meni...? Jos haluaa progehomostella, niin VI sekaan. C-duurissa.

EDIT: Autotunea! Paljon autotunea! €€€€!!!

hyvä kun kertasit tuon kliseisen sointukulun.:) ps. c duurissa tosiaan tai sitten a mollissa :)
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
heliopolis
18.09.2009 00:21:23
Tuli osallistuttua. Mielenkiintoista kuulla millaisia biisejä valkkaavat jatkoon. Itse kyllä ihmettelen tuota suhdetta 12/3. Veikkaanpa että avoimesta kisasta tulee parempia biisejä kuin kutsukisasta. tämä voi olla hieman värittynyt mielipide.
Oletteko muuten koskaan osallistuneet mihinkään kansainvälisiin sävellyskisoihin? Niitähän tuntuisi olevan joka sormelle.
JPQ
18.09.2009 03:19:03

heliopolis: Tuli osallistuttua. Mielenkiintoista kuulla millaisia biisejä valkkaavat jatkoon. Itse kyllä ihmettelen tuota suhdetta 12/3. Veikkaanpa että avoimesta kisasta tulee parempia biisejä kuin kutsukisasta. tämä voi olla hieman värittynyt mielipide.
Oletteko muuten koskaan osallistuneet mihinkään kansainvälisiin sävellyskisoihin? Niitähän tuntuisi olevan joka sormelle.

En tietäis vaan niistä kunnolla ihan oikeasti kiinnostaa vähemmän kevyen musiikin osasto sen tekeminen työlästä kaikenmaailman tarttuvat melodiat,sointukierrot,rumpukompit ja pituusrajat ja kokoon panojen pienuudet aargh mitä hankaloitusta ihan oikeasti olen tuota mieltä.... ps. kyllä kutsutuista tulee se ns tuuba puoli koska ei ne kuitenkaan kutsu niitä jolla suomessa alalla talenttia ja sitten parit ei vois osallistua edes syy kuolleet eivät käsittääkseni ole säännöissä sallittuja osallistumaan vai kuinka ? :)
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
CaptainC
02.10.2009 18:32:20
Juu, tuli pari biisiä lähetettyä ja menivät jatkoonkin! Tuotokseni ovat:

Blackbird: Did i say that i loved you (biisi 6)
Captain Cougar: Too late

Toivottavasti eivät ole "euroviisukamaa" :D Ainakaan biisejä ei ole kisaa varten sävelletty.
Ovelaa popfolkkia!:
CaptainCougar
100% omaperäisyyttä:
Prusikoukku
heliopolis
06.10.2009 09:45:10
No onneksi olkoon! Toivottavasti pärjäät eteenkinpäin. Nopeasti kävin viime viikolla muutaman kuuntelemassa ja totesin että hyvin tehtyä matskuahan siellä oli ja kuvatkin viimeisen päälle. Minä en päässyt jatkoon, mutta ulkomaisiin kisoihin ajattelin vielä demoa laittaa..
heliopolis
08.10.2009 11:39:32
Kuule, CaptainC, huoasin paikallisest meediasta tänään että ollaan samalta kylältä. Sopisikos sinulle joskus , jos kävisin katsomassa touhujasi, tarvitsisin hieman konsultaatioapujakin?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)