Marklar 30.10.2007 20:47:33 | |
---|
Mulla on päässä todella mahtipontisia jousiorkestiri melodiotia mutta en vaan osaa niitä nuoteille pistää. Säveltämisestä ja nuoteiksi kirjoittamisesa mulla on paljon kokemusta mutta en oo ikinä jousiorkesterille tehnyt. Sinfonista metallia mulla on päässä mutta nuoteilla vain metallia. osaako joku ohjeistaa? |
JPQ 31.10.2007 03:19:27 | |
---|
Mulla on päässä todella mahtipontisia jousiorkestiri melodiotia mutta en vaan osaa niitä nuoteille pistää. Säveltämisestä ja nuoteiksi kirjoittamisesa mulla on paljon kokemusta mutta en oo ikinä jousiorkesterille tehnyt. Sinfonista metallia mulla on päässä mutta nuoteilla vain metallia. osaako joku ohjeistaa? En voi auttaa mutta totean minäkin ns kuulen päässäni ja näen päässäni asioita jota jos pystyisin tekemään niin luulempa olisin melkoisen rikas vaikka omia taitoja onkin ilkeä arvostella. |
sakvaka 03.11.2007 22:06:29 | |
---|
Sus'han on lyhennys sanasta suspended ja kyllä mun ymmärtääkseni suspended chord on suomeksi pidätyssointu. Samaa mieltä. Muistakaahan kuitenkin, että on olemassa muitakin pidätyksiä kuin kvartti- ja sekuntipidätykset. Sekstipidätykset tunnetaan myös. |
Snowblind 18.11.2007 05:03:17 | |
---|
No vangelishan on tehnyt elokuva musaansa ainakin roland jv1080 (kait orkesteri laajennus ainakin sisässä joka lienee yksi klassikko elokuva musan teossa softaorkka kirjastojen et oikean orkesterin lisäksi) ja korg trintiy synillä. Tuota Rollea ainakin bongaa uskomattoman monessa soundtrackissa (elokuvien, pelejen jne..) sen jälkeen kun sen itse hankkii. Pitäisi joskus kait tuo orkesterilaajennus hankkia, tuolla perusrollella kun ei vielä kovin uskottavia orkestereja vedä, vaan parasta tässä vehkeessä on juuri nuo kovalaatuiset laajennuskortit (orchestral yksi parhaimmista). toi kötsöm ötsöm mötsöm -kohta menee oikeesti "nytsynlää, nytsynlää..." -Tuntematon viiksimiees tulkitsee sanoituksia kappaleesta Piramis - Kobol Angyal. |
JPQ 20.11.2007 02:14:38 | |
---|
Tuota Rollea ainakin bongaa uskomattoman monessa soundtrackissa (elokuvien, pelejen jne..) sen jälkeen kun sen itse hankkii. Pitäisi joskus kait tuo orkesterilaajennus hankkia, tuolla perusrollella kun ei vielä kovin uskottavia orkestereja vedä, vaan parasta tässä vehkeessä on juuri nuo kovalaatuiset laajennuskortit (orchestral yksi parhaimmista). Orchestral on käytännössä paras sanoisin sessions kortin kanssa laajalla maullani. Parasta sanoisin oboe,jouset varsinkin sektiot,lyömäsoittimet ja eräät muut jutut mutta huilu on taas surulliseksi vetävä eli tosi kökkö. Minulla on Roland M-OC1 orkka moduuli joka pohjaa tuohon korttiin. ja sanoisin soundtrack henkeen perus setti kohtuu hintaan vois olla JV sarjan syna orkka kortilla (sillä ekalla) ja toisena rinnalle Korg Trinity. Tällä setillä et kait oikealla orkesterilla ja kuorolla aika paljon vangelis on 90luvun soundtrackeistaan tehnyt. |
Burnoutlander 04.12.2007 18:52:02 | |
---|
Kenraalibasso, kadensseja, purkuja, modulaatioita, dominanttiketjuja, välidominantteja.. Molli sävellajissa kuulostaa ainakin minun korvaan musiikki mahtipontisemmalta. Toki duuri musiikinkin saa kuulostamaan.. |