baron 27.10.2006 15:43:34 | |
---|
Toki saa kutsua minutkin, joku toisin voisi kertoa mulle että onko joku syy ettei voi täällä palstalla keskustella vaan täytyy muualle siirtää jutut? Ei noi "klassikot" pääse vinoilemaan:-) "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Janus 29.10.2006 12:23:46 | |
---|
Jep, mullekin saa laittaa kutsun |
Joees 31.10.2006 01:15:26 | |
---|
Mut saa kutsua myös messiin. Erittäin bueno idea. Loafers Nurmi = Viikset Play that damn thing! |
Jokapaikanapina 31.10.2006 15:48:50 | |
---|
mikskäs ei, voin liittyä |
Nuages 31.10.2006 17:48:50 | |
---|
mikähän siellä maksaa? "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu |
cosmob83 31.10.2006 22:08:43 | |
---|
mikähän siellä maksaa? Heips. En tiedä mikä maksaa. Ei ole vieläkään huone läpäissyt ylläpitäjien syyniä vaikka asiasta heille viestiä laitoinkin (ei myöskään mitään vastausta vielä tullut viestiini). Tässä odotelleen peukaloita pyöritellen että milloinko se aukeaisi. Pistän toki kutsua heti kaikille kun se aukeaa... www.theshafts.com |
Joees 01.11.2006 00:15:32 | |
---|
Heips. En tiedä mikä maksaa. Ei ole vieläkään huone läpäissyt ylläpitäjien syyniä vaikka asiasta heille viestiä laitoinkin (ei myöskään mitään vastausta vielä tullut viestiini). Tässä odotelleen peukaloita pyöritellen että milloinko se aukeaisi. Pistän toki kutsua heti kaikille kun se aukeaa... Jos se aukeaa ;-) Ei olisi ilmeisestikään ensimmäinen huone jos ei avautuisi. Vaan toivottavasti aukeais. Olis hyvä idea kyllä. Edelleen olen messissä. Loafers Nurmi = Viikset Play that damn thing! |
cosmob83 02.11.2006 16:30:55 | |
---|
Huone vihdoinkin perustettu ja pistin kutsua tulemaan, jos joku jäi ilman niin hihkaiskoon. Tällähetkellä siellä ei vielä mitään materiaalia kun olen vielä töissä, illalla/yöllä kun pääsen kotiin niin pistän sinne julistusta tulemaan. www.theshafts.com |
Sertzo S 02.11.2006 18:25:00 | |
---|
Saattaisin minäkin huoneeseen ehkä tulla, jos kutsu käy. |
JPQ 02.11.2006 18:44:01 | |
---|
Saattaisin minäkin tulla jos kutsu käy tosin en tiedä miten jutustelun laita ja sitten toiminta selaimillani.:( |
Nuages 02.11.2006 19:21:53 | |
---|
Huone vihdoinkin perustettu ja pistin kutsua tulemaan, jos joku jäi ilman niin hihkaiskoon. Tällähetkellä siellä ei vielä mitään materiaalia kun olen vielä töissä, illalla/yöllä kun pääsen kotiin niin pistän sinne julistusta tulemaan. Mahtava homma. Ja kiitos kutsusta! "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu |