Aihe: konsiksen pääsykoe vaatimukset?
1 2
J.Ahonen
10.09.2006 14:51:12
Nyt kannattaisi ruveta ehkä vähänkuuntelemaanjazz-tietoutta, jos aiot vuoden päästä aloittaa muusikoksi opiskelun.
Horatius-87
10.09.2006 18:31:02

- ylä-asteen musiikki numero joku 7

Miten pirussa se voi olla tommonen, kun vaikutat olevan aikas hyvä muuten?!
Ha-Ha-Ha-Ha-Haribo, makeutettu mainio.
J.Ahonen
10.09.2006 19:12:18
aloin soittamaan 8. luokalla. + olin haiseva grunge joka taisteli auktoriteetteja vastaan....
J_Mikkonen
11.09.2006 13:57:54
Zernobillylle sen verran, että on varmaan sama hakea useampaankin kouluun opiskelemaan. Joissakin paikoissa ei pääsyvaatimukset ole niin korkealla niin voi hyvinkin päästä sisään. Pop/jazz-opistoja on kuitenkin useampi kappale Suomessakin.
Kauniisti soi blues.
Epämuusikko
11.09.2006 15:50:57 (muokattu 11.09.2006 15:51:33)
Miten pirussa se voi olla tommonen, kun vaikutat olevan aikas hyvä muuten?!

Helppoa. Oli mullakin musanumerossa kasia kautta linjan, vaikka orkesterit ja soittotunit pyöri. Kun ei vaan koulussa (yläasteesta puhumattakaan) kiinnostanut. Lukiossa sitten eri juttu.

EDIT: niin, näitä maksullisia opistoja kannattaa kolkutella. jos kerran "bebop" ei ole kappaleena tuttu, tms :)
TOTO on parhaimmillaankin TOTOa. Bustard #1
Horatius-87
11.09.2006 17:14:32
aloin soittamaan 8. luokalla. + olin haiseva grunge joka taisteli auktoriteetteja vastaan....

jaajaa.. no mietinkin, että mitä vit.

Itekkin haavilen konsikseen pääsystä. Taidan ehkä käydä treen pääsykokeissa tai niissä. En kyllä millään pääse sisään, mutta eipähän jää sit hampaan koloon.

sellasta
Ha-Ha-Ha-Ha-Haribo, makeutettu mainio.
Sharkman
24.09.2006 11:15:09
Yläasteen ja lukion musiikinopetuksen taso voipi olla aika surkeaa. Mulla oli yläasteella todistuksessa kasia ja seiskaa. Tikkurilan lukiossa tein ne pakolliset musakurssit. Opettaja oli varsin hankala tapaus kaikkien mielestä. Todistukseen sain kutosen ja vitosen muistaakseni. Nyt opiskelen sibiksessä.
Tämä on silkkaa vittuilua.. alusta loppuun.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)