cosmob83 09.10.2005 12:13:04 | |
---|
Oletteko säveltäneet? Minkälaisia kokemuksia? Onko tämmöiselle kiinnostusta? Siis musiikin säveltämiseen teatteri-esityksiin? Kertokaa ja tulkaa nykimään hihasta.. |
northern 09.10.2005 16:28:44 | |
---|
Oletteko säveltäneet? Minkälaisia kokemuksia? Onko tämmöiselle kiinnostusta? Siis musiikin säveltämiseen teatteri-esityksiin? Kertokaa ja tulkaa nykimään hihasta.. Olen säveltänyt kahteen näytelmään ja olen tällä hetkellä säveltämässä kolmeen uuteen. Ihan harrastelija porukoille olen noita tehnyt, enkä niistä mitään rahaa ole saanut, mutta kivaa on ollut. Ohjaajat ovat ainakin toistaiseksi olleet tyytyväisiä ja mielummin kyllä ottavat uusia sävellyksiä kuin olemassa olevia näytelmiinsä. Tällä hetkellä pyörii hämeenlinnassa näytelmä hiirenloukku, johon olen kaikki musiikit ja äänet tehnyt. Käykää ihmeessä kattomassa jos pääsette. Kuolemaa kauheampaa ei ole muu kuin elämä. |
cosmob83 09.10.2005 22:06:46 | |
---|
Olen säveltänyt kahteen näytelmään ja olen tällä hetkellä säveltämässä kolmeen uuteen. Ihan harrastelija porukoille olen noita tehnyt, enkä niistä mitään rahaa ole saanut, mutta kivaa on ollut. Ohjaajat ovat ainakin toistaiseksi olleet tyytyväisiä ja mielummin kyllä ottavat uusia sävellyksiä kuin olemassa olevia näytelmiinsä. Tällä hetkellä pyörii hämeenlinnassa näytelmä hiirenloukku, johon olen kaikki musiikit ja äänet tehnyt. Käykää ihmeessä kattomassa jos pääsette. Meinaatko sitten vielä säveltää lisää? Minkälaista musiikkia olet säveltänyt? Voikos sitä jostakin täällä netissä kuulla? |
etnopoju 10.10.2005 13:57:49 | |
---|
tarkoituksena olisi kyllä jossain vaiheessa, mutta mitä...se on sitten eri juttu. |
cosmob83 10.10.2005 18:50:14 | |
---|
Lähinnä syy miksi tämmöistä asiaa kyselen on koska etsin yhteistyökumppaneita tulevaan produktioon, eli mikäli löytyy kiinnostusta niin asian puitteissa saa lähestyä (vaikkapa emailitse: tommi.erkko@welho.com)... |
northern 11.10.2005 14:06:37 | |
---|
Meinaatko sitten vielä säveltää lisää? Minkälaista musiikkia olet säveltänyt? Voikos sitä jostakin täällä netissä kuulla? Kyllä varmaan jatkossakin sävellän jos siihen vain tilaisuus tulee. Aika erityylistä musiikkia olen tehnyt. Ensimmäiseen näytelmääni sävelsin pianolle ja kitaralle musiikit. Tuohon hyvinkäällä esitettävään näytelmään tein 50-luvun tyyppistä musiikkia. Seuraavaan näytelmään minun pitää säveltää ainakin yksi urkuteos ja yhteen näytelmään teen sellaista rautalanka tyyppistä musiikkia. Ei ole ainakaan vielä netsissä mahdollisuutta kuunnella niitä kappaleita. Kuolemaa kauheampaa ei ole muu kuin elämä. |
Aimo 12.10.2005 12:30:00 | |
---|
Olen säveltänyt. Yhteen tein isolle yhtyeelle ja kuorolle semmoista etno/hevi/kuoro/mitälie -musiikkia. Ja nyt on semmonen jazzimpi sävellysprojekti menossa. Yhdessä tanssijutussa olin myös improvisoimassa rumpumaailmaa. Menkää kotiinne ja kuskaa housuunne, niin ymmärrätte lapsianne paremmin. |