toydragon 07.02.2007 18:50:00 | |
---|
Nyt kynät sauhuamaan ja soittopelit raikaamaan! On aika päräyttää uusi skaba käyntiin! SÄÄNNÖT - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - KILPAILU: 1. Kaikki saavat osallistua. 2. Kun osallistut, sävellä kappale annetusta aiheesta; laita sävellyksesi nettiin joko midi- tai mp3-muodossa ja lähetä linkki tähän threadiin. Nimeä tiedosto siten että Mnet-tunnuksesi on siinä selvästi havaittavissa. (3. Oletusarvoisesti sävellys saa sisältää (korkeintaan) kaksi vapaavalintaista ja vapaasti käytettävää soitinta. Sävellyksen pituutta ei ole rajattu.) 4. Kilpailun aloittaja voi halutessaan muuttaa kohdan 3 reunaehtoja, esim. sävellyksen pituus, soittimien määrä + tyyppi, musiikkityyli jne. 5. Kilpailu on voimassa noin 1-2 viikkoa. Kilpailun aloittaja päättää ajankohdat niinkuin parhaaksi näkee. ÄÄNESTYS: 6. Kuka tahansa voi äänestää kerran per kisa. (Vaatii kirjautumisen) 7. Äänestyksessä jaetaan pisteitä kolmelle parhaalle: paras = 3p, toinen = 2p, kolmas = 1p. 8. Äänestys on voimassa noin viikon. Kilpailun aloittaja päättää ajankohdat niinkuin parhaaksi näkee. 9. Itseään ei saa äänestää. 10. Osallistuminen kilpailuun velvoittaa myös äänestämään. VOITTAJALLE: 11. Kilpailun voittaja valitsee seuraavan aiheen ja vie seuraavan kisan läpi. (Kisan aloitusthread, äänestysthread, pisteiden lasku, voittajan ilmoittaminen jne.) 12. Jos sama kilpailija voittaa 2 kertaa peräkkäin, toiseksi sijoittunut saa vetää seuraavan kisan. 13. Nämä säännöt pitää olla näkyvissä kilpailun aloitusthreadissa. Sääntöjä voidaan tarpeen vaatiessa muokata. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Tällä kertaa tehdään sitten takaa-ajomusiikkia! Anna mielikuvituksen lentää, mahdollisuudet ovat rajattomat. Takaa-ajon taustallahan voi soida vaikkapa tiukkaakin tiukempi groovaava funk, henkeäsalpavaa ja jännitystä pidättävä dzääz, kasarihenkinen hård rock tai eeppinen elokuvaorkestraatio! Pitäkää tunnelma intensiivisenä älkääkä päästäkö jahtaajia hönkimään niskaan. Jätetään tälläkin kertaa sääntö nro 3 huomioimatta, mutta jokainen huomioikoon niin sävellyksessä kuin äänestyksessä, että kyseessä on sävellyskaba. Ei kilpailla siitä kenellä on paras samplekirjasto ja kuka tekee parhaat midi mockupit tai kuka paukuttelee multi-intrumentalistina koko big bandin narulle. Pistetään aikaa reilusti 12.3 asti. Pienellä tuurilla minäkin löydän siihen mennessä asunnon ja pääsen osallistumaan. Säveltämisen riemua kaikille. "No one plays like him. No one even tries", David St. Hubbins about Nigel Tufnel |
JPQ 07.02.2007 21:22:25 | |
---|
Offtopic on mutta onnea asunnon hakuun. Ja kisaan osallistujille osallistun jos ehdin enkä tosin tiedä toimiiko se mikä kävi mielessäni mitenkään takaa-ajon musana. |
Sharkman 07.02.2007 21:37:16 | |
---|
Offtopic on mutta onnea asunnon hakuun. Ja kisaan osallistujille osallistun jos ehdin enkä tosin tiedä toimiiko se mikä kävi mielessäni mitenkään takaa-ajon musana. Harrison Fordilla on se leffa takaa ajettu. siitä varmaan voi ammentaa inspiraatioita säveltämiseen. Hauska teema muuten tässä kilvassa. takaa ajelu musiikki on aina jäänyt pahasti aliarvostetuksi mutta ehkä sen tämän myötä saa kunnioitusta. Onkos kukaan muuten ollut mukana aivan oikeassa takaa ajossa? Se on varmaan jännittävää puuhaa se. Tämä on silkkaa vittuilua.. alusta loppuun. |
-Cale 08.02.2007 13:57:45 (muokattu 08.02.2007 13:59:34) | |
---|
Hyvä aihepiiri tämä takaa-ajo, osallistun jos saan jotain suht. järkevää aikaiseksi. |
wrshredder 08.02.2007 22:22:52 | |
---|
Mukana ollaan ,koitan saada aikaan jotain nopsakkaa kitaran nylpytystä :) THV-Klubi#52--
Romantikkoitkijät#23--
S.M.A.K - perustajajäsen.... Let out some steam ,Bennet |
NHR 08.02.2007 22:27:35 | |
---|
Juu, hyvä aihe tosiaan. Katotaan, jos jotain syntyis taas multakin... The only good thing ever to come out of religion was the music. ~ George Carlin |
PJS 09.02.2007 12:56:37 | |
---|
Harrison Fordilla on se leffa takaa ajettu. siitä varmaan voi ammentaa inspiraatioita säveltämiseen. Hauska teema muuten tässä kilvassa. takaa ajelu musiikki on aina jäänyt pahasti aliarvostetuksi mutta ehkä sen tämän myötä saa kunnioitusta. Onkos kukaan muuten ollut mukana aivan oikeassa takaa ajossa? Se on varmaan jännittävää puuhaa se. mä oon ollu takaaajettun joskus, ja vieläpä autolla. vauhtia oli parhaimmillaan melkein 160 km/h, takaaajajina oli kaverit. Mua lähinnä pelotti koska tie oli aika mutkainen ja ei sitä ikinä tiedä ketä siellä kesän yöttömässä yössä on muita liikkellä mutkaisilla maaseututeillä. emme onneksi ajaneet tutkaan tai kolaroineet. "...et sutko sais partioasussa myymään jotain keksejä ja olis itse mummo, niin sitä puristelis sun poskia ja sanoi, että awwwww..." -Tomomi
Vali(s)tus |
NHR 17.02.2007 15:40:08 | |
---|
Noni, eka versio ois jo mulla valmiina, tai oikeestaan toka, kun ekasta ideasta ei sen valmiimpaa tuntunu tulevan. Tästä tuli kyl aika pervoa tilua, sikäli kun konemusaa voi semmoseks sanoo. Mut sen verran reilusti etuajassa taidan nyt olla, että en viitti vielä laittaa tekelettäni teiän muitten kuultavaks, mistä sitä tietää kuinka legendaarisia juttuja täs vielä ehtii säveltää, ku om melekeen kuukausi vielä aikaaki... The only good thing ever to come out of religion was the music. ~ George Carlin |
JPQ 02.03.2007 00:16:41 | |
---|
Kun mikseri hajosi enkä jaksa ainoaa VAtani kytkeä raituriin suoraan niin jäänee osallistumatta ja toisekseen ideassani olisi ollut soundeillakin roolinsa.:( |
NHR 02.03.2007 00:25:57 | |
---|
The only good thing ever to come out of religion was the music. ~ George Carlin |
jas05 02.03.2007 19:37:36 | |
---|
Mä oon saanu ekat 8 tahtia valmiiksi. Ja niissä ei ole häivähdystäkään takaa-ajosta - ajattelin että intro toimisi kontrastina vauhdikkaalle menolle. Ei kai mulla tule kiire? Musiikki on oopiumia kansalle. |
mitsuhirato 03.03.2007 17:03:55 | |
---|
|
Sharkman 10.03.2007 12:25:32 | |
---|
Mietihän vielä kerran kiinnostaako minua edes lukea saivartelujasi. |
one mans zoo 11.03.2007 17:41:48 | |
---|
Älä ota sitä vakavasti |
NHR 13.03.2007 18:36:43 | |
---|
Noh tässäpä sitten minun lyhyehkö osallistumiseni: http://www.mikseri.net/music/play.php?id=260492&type=dl Tää oli itse asias melko hyvä, eikä tuntunu ees yhtään liika lyhkäseltäkään, ainakaan kun tolleen luuppina pyöritti winampissa... ;) Noista muista en mitään ees etäsesti takaa-ajoon viittaavaakaan löytäny, sori. The only good thing ever to come out of religion was the music. ~ George Carlin |
one mans zoo 15.03.2007 02:47:48 (muokattu 15.03.2007 23:11:06) | |
---|
Mä otin sen omani jo pois, kun kaikki on varmaan jo kuullut sen. Mun mielestä, noi kaks ensimmäistä oli molemmat ihan hyviä. Älä ota sitä vakavasti |
one mans zoo 15.03.2007 23:16:49 (muokattu 15.03.2007 23:31:59) | |
---|
Mun pisteet: Mitsuhirato 3 p. NHR 2 p. Sharkman 1 p. Voittajaa nyt kehiin, että seuraava skaba pääsee käyntiin! Älä ota sitä vakavasti |
mitsuhirato 16.03.2007 07:15:39 | |
---|
Vaikea on päättää, mutta menköön: NHR 3p. Sharkman 2p. one mans zoo 1p. |
Juippi! 21.03.2007 21:24:23 | |
---|
Loppuko sävellysaika jo? |
jas05 24.03.2007 11:57:20 (muokattu 24.03.2007 11:57:48) | |
---|
One man's zoon kappaletta en tuosta linkistä löytänyt, joten se jäi sen vuoksi arvostelustani pois. Mitsuhirato 3p Ei mikään vauhdikas takaa-ajo, mutta muuten hienon kuuloista menoa. Pääsi ykköseksi lähinnä sen vuoksi, että en voinut luottaa täysin NHR:n melodian originaaliuteen. NHR 2p Biisi oli hieno, mutta melodia muistutti ihan liikaa jotain ennen kuulemaani. Aluksi ajattelin että se olisi edellisen sävellyskilpailun paaulin biisin ensimmäisestä osasta, mutta en ihan täyttä vastaavuutta sieltäkään löytänyt. Ehkä se kuitenkin muistutti paaulin biisin yhtä melodiaa. Sharkman 1p Alku vaikutti ihan mukavalta, mutta eteenpäin mentäessä biisistä tuli liian moderni: en pitänyt. Itsenikin piti osallistua tähän, mutta en ehtinyt. Musiikki on oopiumia kansalle. |