Aihe: [mainos] Symphonic Fantasies -pelimusiikkikonsertti livestream.
1
jonnevaltonen
12.09.2009 16:06:38 (muokattu 16.09.2009 23:08:05)

Hei,

Sovitin/orkestroin Square Enix pelitalon musiikkeja orkesterille ja kuorolle, josta pyöräytetään tänään (la) illalla klo 21:00 Suomen aikaa livestream nettiin (ääni ja kuva). Minusta tästä tuli aika kiva, joten jos pelimusiikkihapatus kiinnostaa, niin osoitteesta www.symphonicfantasies.com löytyvät linkit millä konserttia kuunnella.

Terv,
Jonne

(Ja juu poistan tämän huomenna aamulla :)
-- Edit -- ööh, miten mä saan tän dellattua ?-)
"I once played poker with tarot cards. I got a full house and four people died." - Steve Pride "Make the best recordings that you can...." - Bruce Swedien
JPQ
13.09.2009 00:53:58

Äläpähän poista jos joku komentoisi itse huomasin liian myöhään toisaalta tuli tv ohjelmaa samaan aikaan kun alkoi hankalaa on näistä olis kiva tietää paljon aikaisemminkin.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
levesinet
13.09.2009 19:21:15
Kuuntelin koko konsertin. Video streamit eivät toimineet ainakaan aluksi, joten päädyin nauttimaan pelkän audion varassa. Hiukan häiritsi, kun haastattelujen päälle puhuttiin saksaa; välillä missasin täysin, mitä siellä puhuttiin.

IBM-PC-miehenä en ole aikanaan tutustunut japanilaisten kunniavieraiden alkuperäiseen pelimusiikkiin, joten en tiedä ihan tarkkaan, mikä kaikki oli oleellisesti mestari Valtosen omaa ideointia, mutta sovitusten pituudesta päätellen takana on suuri työurakka. Kohdeyleisö taisi olla kovasti kokemastaan mielissään; darbukansoittaja pääsi sooloilemaan toistamiseen. Yhden kappaleen lopussa kuului pitkään sellaista erikoista kliksutusta kautta koko stereoäänimaiseman, etten osaa varmuudella sanoa, kuinka se tuotettiin! :)
jonnevaltonen
14.09.2009 12:35:18

No huh. toi mestari titteli on "hiukka" liikaa.. Vielä on kesää jäljellä -renkutusta lainaten :).

Mutta jos missasit konsertin ja juttu kiinnostaa, niin se löytyy jo youtubesta hyvälaatuisena.
http://www.youtube.com/view_play_list?p=F3CD4770BEE9E1C7

.. tai koko livestream:
http://www.youtube.com/watch?v=JAkcBTrkFnw

Secret of Manasta olen kyllä kaikkein ylpein ja siinä on aika tavalla omaa sävellystä mukana. Tein periaatteessa fantasiatyylisen kappaleen annetuista teemoista.. Se myös seuraa aika mukavasti itse peliä..

Kaikenkaikkiaan konsertti onnistui todella kivasti ja jos jotakuta kiinnostaa yksityiskohdat, yms, niin mielelläni vastailen osoitteessa jonne at valtone dot com.

levesinet: Kuuntelin koko konsertin. Video streamit eivät toimineet ainakaan aluksi, joten päädyin nauttimaan pelkän audion varassa. Hiukan häiritsi, kun haastattelujen päälle puhuttiin saksaa; välillä missasin täysin, mitä siellä puhuttiin.
"I once played poker with tarot cards. I got a full house and four people died." - Steve Pride "Make the best recordings that you can...." - Bruce Swedien
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)