Sammakko 22.10.2003 13:53:21 | |
---|
Näille sointu kierroille kierto 1: | E | E | C#m | B | B | kierto 2: | Am | C | G/C | F | Olen satiainen. |
Fortune 23.10.2003 14:20:18 | |
---|
Kitarasoolo. Hiphelihei. |
ilmari 23.10.2003 16:11:26 | |
---|
Ei vain kitarasoolo vaan pilusoolo |
pelimannni 02.11.2003 09:34:50 | |
---|
vastaisuusen varalle, jos haluat välttyä vittuilulta niin postita tämmöiset kysymykset 'Aloittelijoille' - osastoon. |
Sammakko 02.11.2003 16:00:30 | |
---|
vastaisuusen varalle, jos haluat välttyä vittuilulta niin postita tämmöiset kysymykset 'Aloittelijoille' - osastoon. Ei alottelijat osaa vastata mihinkään. (ei siellä muita oo) Toisesksi en oo alottelija. The Banton Kun Kui Experience |
hörhö 02.11.2003 22:26:28 (muokattu 03.11.2003 21:41:54) | |
---|
Kromaattisia klustereita jollain muotoa aleatorisella rytmiikalla. Lopettaa voisi johonkin kompleksiseen dodekafoniseen fugatohenkiseen kontrapunktiviritelmään. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E Rautavaara |
Lennu 04.11.2003 05:06:20 | |
---|
Kromaattisia klustereita jollain muotoa aleatorisella rytmiikalla. Lopettaa voisi johonkin kompleksiseen dodekafoniseen fugatohenkiseen kontrapunktiviritelmään. Scorchio. Ces chaussettes sont ã vous? |
Sammakko 04.11.2003 10:15:57 | |
---|
Kromaattisia klustereita jollain muotoa aleatorisella rytmiikalla. Lopettaa voisi johonkin kompleksiseen dodekafoniseen fugatohenkiseen kontrapunktiviritelmään. vois toimia pitää kokeilla. The Banton Kun Kui Experience |
baron 04.11.2003 10:41:09 | |
---|
Kromaattisia klustereita jollain muotoa aleatorisella rytmiikalla. Lopettaa voisi johonkin kompleksiseen dodekafoniseen fugatohenkiseen kontrapunktiviritelmään. Mitä on aleatorinen rytmiikka? Mä olen ymmärtänyt, että termi aleatorinen liittyy sävelkulkuun ja arpaan eli mikä tahansa intervalli on aivan yhtä hyvä ja sopiva. |
Rantsu 04.11.2003 11:32:34 | |
---|
Mitä on aleatorinen rytmiikka? Mä olen ymmärtänyt, että termi aleatorinen liittyy sävelkulkuun ja arpaan eli mikä tahansa intervalli on aivan yhtä hyvä ja sopiva. No ei ihan noin... Aleatoriikassa säveltäjä voi vaikuttaa valitsemalla muuttujien joukon - esim. käytettävät intervallit tai sävelet - mutta arpa eli sattuma valitsee niistä. Eli aleatorisesti voi tehdä sekä diatonista että dodekafonista melodiaa. Samalla tavalla mikä tahansa musiikin muuttuja, esim. rytmi, voidaan ottaa aleatorisesti käsiteltäväksi. Yksinkertaisimmillaan vaikkapa niin, että kirjoitetaan paperilapuille nuottiarvoja, pistetään ne hattuun ja nostetaan... |
hörhö 04.11.2003 23:21:42 | |
---|
Samalla tavalla mikä tahansa musiikin muuttuja, esim. rytmi, voidaan ottaa aleatorisesti käsiteltäväksi. Yksinkertaisimmillaan vaikkapa niin, että kirjoitetaan paperilapuille nuottiarvoja, pistetään ne hattuun ja nostetaan... Vaikkapa noin. Tai laitetaan nuottien aika-arvoiksi vaikkapa seuraavat: hitain, hyvin hidas, hidas, melko nopea, nopea, hyvin nopea, päätä itse kesto ja kysy vieressä istuvalta pasuunansoittajalta kesto. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E Rautavaara |
baron 04.11.2003 23:35:03 | |
---|
No ei ihan noin... Samalla tavalla mikä tahansa musiikin muuttuja, esim. rytmi, voidaan ottaa aleatorisesti käsiteltäväksi. Yksinkertaisimmillaan vaikkapa niin, että kirjoitetaan paperilapuille nuottiarvoja, pistetään ne hattuun ja nostetaan... Tyhmä jatkaa: Jos peräkkäisten sävelten kesto on "arvottu", onko silloin rytmi arvottu????? |
hörhö 05.11.2003 00:15:07 | |
---|
Tyhmä jatkaa: Jos peräkkäisten sävelten kesto on "arvottu", onko silloin rytmi arvottu????? Rytmi=äänten ja taukojen kestot. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E Rautavaara |
hyaih 14.11.2003 21:52:37 | |
---|
hitto te kuulostatte viisailta siis näis teoria jutskis... ehkä mäkin sit joku päivä...!?! |
Sammakko 28.01.2004 15:10:40 | |
---|
hitto te kuulostatte viisailta siis näis teoria jutskis... ehkä mäkin sit joku päivä...!?! Ne pätee. Ei niistä oo oikeesti mihinkään. Osaa vaan jotain visvasta teoriaa. Ei niistä muuhun oo.
Hymiö ettei kukaa suutu.. Kas siinä: :) Suomen Vox V810 Valve-Tone -keräilijät & soittajat RY:n jäsen. |
Heart Of Steel 31.01.2004 02:06:18 | |
---|
Hienoja sanoja yksinkertaisille asioille. "Nobody tells a Man how to play." |
Sävis 01.02.2004 10:56:55 | |
---|
Hienoja sanoja yksinkertaisille asioille. Tietenkin! Miten muuten kukaan voisi koskaan tietää, mistä puhutaan? Mitäs jos tohon laittaisi been? |