Muusikoiden.net
09.12.2016
HOTONE - pienimmät pedaalit koskaan? 

Kitarat: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: George Lynch neuvoja
1
silhouette
17.07.2016 16:50:10
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei ketään täällä sattuisi tietämään, että mistä voisin saada George Lynchin luotsaaman Lynch Mobin "Wicked Sensation"-levyn tablature-kirjan? Kiitoksia joka tapauksessa! =)

Aina voi yrittää.
heviäijä
18.07.2016 10:53:06 (muokattu 18.07.2016 10:53:30)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

silhouette: Ei ketään täällä sattuisi tietämään, että mistä voisin saada George Lynchin luotsaaman Lynch Mobin "Wicked Sensation"-levyn tablature-kirjan? Kiitoksia joka tapauksessa! =)

Googlella löytyi reverb.com -niminen nettikauppa jossa oli yksi 80_ hintaan +postit. Ilmeisesti yksityinen myyjä. Ikinä en ole tuolta ostanut, joten kokemuksista en osaa sanoa.

Hoplaa: https://reverb.com/uk/item/1959750- … -sensation-songbook-guitar-tab-book

SOTKEMINEN ON KIVAA SIIHEN ASTI KUNNES PITÄÄ ALOITTAA SIIVOAMINEN!ll Wake up dead, in a plywood bed six feet from rest of your life.
antnis
18.07.2016 11:01:17

kelpaaks tää http://www.ebay.co.uk/itm/LYNCH-MOB … h=item1a04383d80:g:KZwAAOSwyQtVyKj9

tender.insanity
18.07.2016 18:47:38

Mulla on pdf:nä tuo.

silhouette
18.07.2016 19:30:47

tender.insanity: Mulla on pdf:nä tuo.

Ok. Olisiko minun ehkä mahdollista saada se? Se tulisi tarpeeseen =)

Aina voi yrittää.
B-tone-flat
19.07.2016 19:48:33

Täällä tais olla jokunen aika sitten jonkun heittämä vinkki puljusta josta saa erittäin edullisesti tabulatuurikirjoja. Itse tilasin koko Van Halenin tuotannon, olisko ollut postikuluineen 15€. Muistaako kukaan? Itse en postausta löytänyt.

Marshall Amps have a thundering sound of a good ol' Alabama Train.
silhouette
20.07.2016 00:03:30

B-tone-flat: Täällä tais olla jokunen aika sitten jonkun heittämä vinkki puljusta josta saa erittäin edullisesti tabulatuurikirjoja. Itse tilasin koko Van Halenin tuotannon, olisko ollut postikuluineen 15€. Muistaako kukaan? Itse en postausta löytänyt.

Kyllä se Van Halen kirja taisi muistaakseni olla mun laittama vinkki ja liike oli Adlibris. =)

Aina voi yrittää.
silhouette
23.07.2016 15:30:26

tender.insanity: Mulla on pdf:nä tuo.

Kiitoksia paljon sinulle, Tender! =)

Aina voi yrittää.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti