Samuel P. 25.03.2007 02:51:42 | |
---|
25. Samuel P.: Näppärää soittoa, kaikuisa ja gainikas soundi. Positiiviinen kokonaisuus. 25. Samuel P.: +Jimmy Pagemaisuus, +Upea kokonaisuus, +Jo vain sopii taustaan. 25. Samuel P. Soitto toimii, mutta fiilis puuttuu.. Kurja sanoa näin, kun tiedän sut hyväksi soittajaksi. Mutta kun eräiltä tahoilta mun kommentteja on sanottu liian lempeiksi, niin sanon nyt suoraan, ettei sitten marmateta.. :) Kiitos kommenteista, eritoten willie!: Reilu palaute on poikaa... Minua aina kritisoidaan "virkamiesmäisyydestä",...vaikken edes oikeasti osaa soittaa!!! mulla on oikein kampanja päästä siitä "nuivuudesta" eroon.. ehkä muutaman kuukauden / vuoden päästä... :-) |
BigPapa 25.03.2007 17:24:54 (muokattu 25.03.2007 17:39:34) | |
---|
2. BigPapa: Soolo kuuluu, helvetin hyvä henkkamainen tunnelma. Diggasin ihan kybällä. 2. BigPapa: +Soundi, +touché, +taustaan sopivuus. 2. BigPapa Hienoa ilmavaa kitarointia ja wahwah lämmittää aina sydäntä. Hyvin taustaan istuva riuska tyyliveto ! 2. BigPapa - Hyvä meno Papalla. Tää oli kohillaan. 2.p BigPapa: Erinomainen Papamainen veto. Taustat muuttuu tyyli säilyy. 2. BigPapa: Hyvää vääntöä, Wah toimii, Bigpapa lickit ok, saundi vähän raaka mutta ok, oisko tässä joku fuzz octaver mukana myös. Hyvä veto papalta BigPapa: Makia laulava soundi. Enemmän semmoinen tajunnanvirtamainen meininki BigPapa 1p: Spontaani meininki wahilla maustettuna. Erityisesti kohdassa 45 - 50 sekkaa todella kova meno! Vanha liitto kiittää näistä kommenteistä....8)...dankieu... Ei ollut fuzz octaveria...8)..oli tubescreamer ja JH-1 wah... The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
Juzpe 25.03.2007 18:49:15 (muokattu 25.03.2007 22:40:09) | |
---|
Kiitoksia kommantoineille. Kommentoin itse: 1. Minusta aika hassua että soittoa pidetiin sujuvana.... Tommonen yhen VAT69:n seurusteluhumala ei siis vissiin vienytkään ihan kaikkea terää... Aika pahasti tosin kävin sävellajin ulkopuolella, mutta... nuotin vieressä ja saunan takana on aina tilaa :P 2. Soolohan tylsistyi loppua kohti enemmän kuin "hieman". jotenkin on max. 25 sekunnin rypistyksiin tottuneella hankalaa keksiä järkevää sanottavaa minuutin taustaan, varsinkin kun tuo "trademark" likkivarasto on aika rajallinen, ja aina tulee kuitenkin vedettyä samat jutut samalla soundilla 3. Soundi oli tukkoinen. Kyllä. Ei oikeen maistunu toi jälkikäsittely/EQ/muu säätö johtuen kohdassa 1 manitusta pikku jutusta... No... sooloskaba on mulle hauskanpitoa, ja kehittymistä soittajana. Lisäksi on helvetin kiva kuunnella sitä kun muut jäsenet pistää haisemaan. Nyt saattaapi tulla "pieni" tauko skabailuun ku ei toi vasemman käden fakki (eli keski) sormi ole ihan parhaassa mahollisessa kuosissa. Hieman vituttaa noin suomeksi sanoen. Rusettiluistelusta anaaliseksiin - Suomen nuorison seksuaalikäyttäytymisen kehitys 40- luvulta nykypäivään. |
cbs 25.03.2007 20:53:54 | |
---|
"...ovela saundi (Marino kuunneltu?)" Ompi juu :) Varsinkin Juggernaut on mielettömän hyvä levy. Pitääkin ettiä se taas jostain naftaliinista. Hyvä soittaja soittaa vaikka saappaan varrella. |
stratomaster 25.03.2007 21:08:04 (muokattu 25.03.2007 21:09:20) | |
---|
"...ovela saundi (Marino kuunneltu?)" Ompi juu :) Varsinkin Juggernaut on mielettömän hyvä levy. Pitääkin ettiä se taas jostain naftaliinista. On muuten todella aika Marinomainen fiilis tuossa sun vedossa, mikä ei ole ollenkaan huono asia. Minulla kolahti jo 70-luvun puolella Marinon Tales of the Unexpected. |
BigPapa 25.03.2007 21:14:01 | |
---|
On muuten todella aika Marinomainen fiilis tuossa sun vedossa, mikä ei ole ollenkaan huono asia. Minulla kolahti jo 70-luvun puolella Marinon Tales of the Unexpected. Marino on saanut aikaan asiallista jälkeä...8)....live on kova... The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
stratomaster 25.03.2007 21:25:27 (muokattu 25.03.2007 21:26:40) | |
---|
Marino on saanut aikaan asiallista jälkeä...8)....live on kova... Kyllä vaan, ja tuon Tales of the Unexpected-levynkin b-puoli on live. Varsin asiallista vetoa. |
ShotgunSmith 25.03.2007 22:27:29 | |
---|
Smith kiittää myös positiivisista kommenteista. Jeps, olen vasta viimeaikoina innostunut näihin soolohommiin ja skaboihin, huippua meininkiä! Skebaa on tullut reviteltyä jo kohtuu pitkään mutta soolopuolta tullut "treenattua" vasta aivan viime vuosina. Ei muuta ku eteenpäin! Rok! |
Juzpe 25.03.2007 22:31:15 | |
---|
Jumaliste *helevetinmoinen tuuletus* Ensimmäinen piste sooloskabasta ja jo kolmannella osallistumiskerralla.... Tästä se lähtee... kunhan käsi paranee. Vai olikohan se sarkasmipiste... :P Rusettiluistelusta anaaliseksiin - Suomen nuorison seksuaalikäyttäytymisen kehitys 40- luvulta nykypäivään. |
J.Hollström 25.03.2007 22:32:24 | |
---|
|
Illu 25.03.2007 22:43:44 (muokattu 25.03.2007 23:15:01) | |
---|
No, ei se tainnut ihan putkeen tällä(kään) kertaa mennä. Kiitos kaikille kommentoineille ja onnea voittajalle. Kärkeen on matkaa valovuosi, mutta kyllä tämä tästä... |
JarnoH 25.03.2007 22:45:17 | |
---|
Jumaliste *helevetinmoinen tuuletus* Ensimmäinen piste sooloskabasta ja jo kolmannella osallistumiskerralla.... Tästä se lähtee... kunhan käsi paranee. Vai olikohan se sarkasmipiste... :P Kappas, miehän sen taisin antaa. Ei ollut sarkasmia. Siinä oli sellaista spontaaniutta, niin kuin tuolla kommentoinkin. Toimii. Röytäen eteenpäin. |
BigPapa 25.03.2007 22:53:21 (muokattu 25.03.2007 22:56:33) | |
---|
Runsaasti kiitoksia äänestäneille ja onnittelut voittajalle ja muillekin hienosta kisasta. Saas nähä millasta taustaa pukkaa...8)... The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
thomasgynn 25.03.2007 23:44:55 | |
---|
Kiitos kisasta kilpakumppaneille. En ole aiemmin seurannut kisoja tahi kuunnellut mitä on soitettu, mutta päätin kokeilla ex-tempore. Tosin itse soittopuoli meni komppaajalla melkoiseksi viilaamiseksi. Tässähän tuli kihelmöivät vaalitunnelmat kun pisteitä ja kommentteja alkoi putoilla. Odotan mielenkiinnolla voittajan näkemystä seuraavasta taustasta. Kiitos teille, jotka vaivauduitte antamaan kommentit kaikille osallistujille. Itselläni kun ei olisi ollut antaa kovin vaihtelevaa palautetta kaikille. On aina mukava nähdä, että joku on pitänyt omasta hengentuotteesta. Hatunnosto myös Jukille rivakasta toiminnasta ja laatutaustasta. Kun laulaa ei voi olla vihainen. |
blaekie 26.03.2007 08:17:13 | |
---|
1p Blaekie - Wahi oli kiva ylläri..;-) joo mä ajattelin vetää wahilla, ku täällä ei kukaan muu näyttäny vetävän :-) Oli muuten Wahisaundeissa eroja osallistujien kesken jonniiverran, mutta se varmaan osin johtuu siitäkin mitä härpäkettä siinä ympärillä on Onneksi olkoon Jucciz:lle ja laitahan taustaksi , vaikkapa , pluussia :-) hohoh kiitoksia kommentoineille myös. Nii onkii ... |
cbs 26.03.2007 08:51:08 | |
---|
On muuten todella aika Marinomainen fiilis tuossa sun vedossa, mikä ei ole ollenkaan huono asia. Minulla kolahti jo 70-luvun puolella Marinon Tales of the Unexpected. Kiitti, maestroon on piiitkä matka, mutta kai siitä jotain on jäänyt perstaskuun. Tausta oli sitten A-laatua. Hyvä soittaja soittaa vaikka saappaan varrella. |
-Cale 26.03.2007 20:07:12 | |
---|
Nyt on kyllä niin mielenkiintoinen tausta että pakko yrittää pilata se jollain. Mahtava! |
apenaattori 26.03.2007 20:32:39 (muokattu 26.03.2007 20:32:53) | |
---|
Jeps, todella mielenkiintonen. Mitähän sitä mahtaa tuohon syntyä. Jotain todella mahtipontista. :-) http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg |
Karipiirto 26.03.2007 20:34:49 | |
---|
Ensimmäinen homma keksiä tohon sopivat saundit...:S Kliiniä vai säröä...? Nooh jahka tuossa kuuntelen ja kerään isänmaallista hymnifiilistä niin rykäsen. ;) Metalligenret ovat vain yhdentekevien bändien pätemisen tarvetta ja pohjimmiltaan kaikki se on vain heavy metallia. |
Jucciz 26.03.2007 20:40:25 | |
---|
Päätin tehdä mahdollisimman vähän raja-aitoja asettavan taustan. Tuohon voi soittaa kumpaakin musiikkia: valssia ja marssia. Trumpettisooloja odotellessa... |