Aihe: Sooloskabojen jälkipyykki
1 2 3 4 545 46 47 48 49122 123 124 125 126
Karipiirto
19.03.2007 18:10:05

Mahtava tausta taasen ja vedin oikein wahia päälle kun tossa fiilistelin(soolo tulee sitten kun siihen fiilistelyyn saadaan joku järki:-). Ranne vain tuppaa väsymään jostain syystä... Liikarasitusta kenties?
Metalligenret ovat vain yhdentekevien bändien pätemisen tarvetta ja pohjimmiltaan kaikki se on vain heavy metallia.
Krice
19.03.2007 20:41:08

Liian monta osaa ja huono loppu taustassa. Minulle loppu tulee aina yllätyksenä ja sitten jään vaan soittelemaan kun tausta on jo loppunut ajat sitten.
"I'm sorry, I dont listen to country music." -Joey DeMaio when asked what he thought about Metallica.
Karipiirto
19.03.2007 20:46:06

Liian monta osaa ja huono loppu taustassa. Minulle loppu tulee aina yllätyksenä ja sitten jään vaan soittelemaan kun tausta on jo loppunut ajat sitten.

Tuon huomasin kanssa että se loppuu vähän kuin kesken eikä siinä ole sellaista selvää lopetusta.
Metalligenret ovat vain yhdentekevien bändien pätemisen tarvetta ja pohjimmiltaan kaikki se on vain heavy metallia.
Kuha
19.03.2007 20:54:59

Nii ja plussa taustasta, makiahan tuo olt!
Kukoistan ainoastaan ruokapöydässä.
J.Hollström
19.03.2007 20:55:34

Se on voi voi. Olen pahoillani etten osannut tehdä sinullekin sopivaa taustaa. Parhaani yritin.
Vasemmassa lahkeessa-klubi #1 - - - - Jukin juutuubi - - - - Mighty Shade
Hank Hill
19.03.2007 20:58:04

auts...whhhuuu...äijät on tulessa,komeita sooloja :-)
"Like a bird on the wire, like a drunk in a midnight choir, I have tried in my way to be free." Leonard Cohen
MadMatt
19.03.2007 21:00:37

Tuon huomasin kanssa että se loppuu vähän kuin kesken eikä siinä ole sellaista selvää lopetusta.

Kuhalla on hieno lopetus!!

Eli voihan sitä tyylitellä vähän pidemmällekkin vaikka tausta loppuu.
Jucciz
19.03.2007 21:40:52
Yritin unohtaa viime kisan rökäletappion ja lähteä uudella raivolla uuteen kisaan.
>-)))> #11
« Rojuja · Soitteluita »
velsa
19.03.2007 22:49:03 (muokattu 19.03.2007 22:50:50)

mie kirjootan täs ensi rivit tuli terällä MacBookilla.......saattaa mennä jonku aikaa ennen ku on noi äänitysvehkeet siinä kuosissa et saa jotain ääniteltyy.......ei muuten mut en oo macillä tehny ikinä mitn.......menee opetteluks.....katellaan.......ai niin....oikee mies voitti edellisenn skaban!!!!!! huippuveto!!!!!!
Kauas on pitkä matka........
Kuha
19.03.2007 23:01:01

mie kirjootan täs ensi rivit tuli terällä MacBookilla

Jes! Sielon muuten GarageBandissa kaikenlaista looppia ja soitinta. i-maccia vähän oon himoinnut, nyt on kotona wanha e-mac.
Kukoistan ainoastaan ruokapöydässä.
Magic Bullet
20.03.2007 17:19:24
Saadana kun on hankala vetää slideä sähkärin kanssa. Pitää olla kevyt tatsi tai osuu nauhoihin. ..Seliseliseli
Urmas Potkuri
20.03.2007 19:15:06

Hyi helevetti kun kuulosti pahalta tuo oma. Uusi stratola se vähäkin äly ämpärissä.
Syketeellistä......
Jos on hyvä rumpali, basisti ja komppikitara, niin sitä on vaikea kunnianhimoisenkaan soolokitaristin pilata. ;)
Juzpe
20.03.2007 19:48:15

kunhan pääsen oman koneen ääreen niin luvassa on sellasta doping- hardista että kaikki rokkipoliisit menettää virkamerkkinsä.... Ja en vedä uusiks... laaki ja vainaa.
Rusettiluistelusta anaaliseksiin - Suomen nuorison seksuaalikäyttäytymisen kehitys 40- luvulta nykypäivään.
Magic Bullet
20.03.2007 22:07:11
Eiii toi on karsee pakko vetää uusiks.. Muttei osaa... nyyh
RedBeret
20.03.2007 23:05:47
Tarviikos noissa skaboissa pystyä tekemään itse tausta vai voiko osallistua vaikkei pysty tekemään tarvittaessa omaa taustaa?
Hutte
20.03.2007 23:29:33

Tarviikos noissa skaboissa pystyä tekemään itse tausta vai voiko osallistua vaikkei pysty tekemään tarvittaessa omaa taustaa?

Laitat sinne soolon loppuun jotain ihme räminää ettei kukaan äänestä sua
Näillä mennään
Ossi
21.03.2007 00:10:24

Eiii toi on karsee pakko vetää uusiks..

Sama fiilis tuli omasta hengentuotteesta, joka on ihan päätöntä ojan penkalla kaahaamista ja välillä käydään jo ryteikön puolellakin :) Helevetin hyvä ja haastava tausta, johon meikäläisen soitannollinen työkalupakki ei riitä alkuunkaan.
JarnoH
21.03.2007 07:26:56

Sama fiilis tuli omasta hengentuotteesta, joka on ihan päätöntä ojan penkalla kaahaamista ja välillä käydään jo ryteikön puolellakin :) Helevetin hyvä ja haastava tausta, johon meikäläisen soitannollinen työkalupakki ei riitä alkuunkaan.

Meikäläistä taas pelottaa, minkä tuomoin tuo oma jamittelurepäisy saa osakseen. Tuli vähän erilainen soolo, jossa tavaran määrä on korvattu räkä poskella mukana soittamisen ilolla =) Voi olla, että suurin osa korvapareista teilaa sen mitäänsanomattomana. No, enempää ei daideilian kuitenkaan sovi selitellä tuotostaan...
Röytäen eteenpäin.
Krice
21.03.2007 12:18:33

Laitat sinne soolon loppuun jotain ihme räminää ettei kukaan äänestä sua

Minä laitoin myös alkuun. Ja keskivälille huonoa soittamista.
"I'm sorry, I dont listen to country music." -Joey DeMaio when asked what he thought about Metallica.
tinde
21.03.2007 14:00:37

Minä laitoin myös alkuun. Ja keskivälille huonoa soittamista.

Mut ehkä sulla oli vaan liian vähän säröö... ;-)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)