Aihe: Kitaraklubi
1 2 3 4 541 42 43 44 4582 83 84 85 86
Tami
05.12.2008 18:44:09

Toinen noista varmaan pääsis paikallekin? :P

Juu, toisaalta olisi mukava nähdä Tolosen veitsenterävää työskentelyä, joka uppoaa ainakin naisväkeen niinkuin pistin maksaan...
En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa...
John Titor
08.12.2008 10:43:30

Sviddu, tossa Ford-jaksossa on ääniraidan pakkaus kuralla. Yläpää on semmosta vittumaista kihinää.
Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti.
jyrkkala
08.12.2008 21:08:08
Mulle tämä ohjelma näin wanna beena antaa paaaljon motivaatiota kaivaa tuo resonaatta iltaisin esiin ja aloittaa se "harjaaminen" (propsit wäinölälle). Taunus-jakso vei vähän mattoa alta, oli se niin bluus. Myönnetään että lasken itseni "hevipertteihin" eli eniten tähän saakka on antanut yllättäen mr E ,toisaalta komeasti Espi murisi Teatriassakin. Kokonaisuutena hyvä ohjelma ja s*it tubesta löytyy näköjään lisää noiden artistien tuotantoa.

P.S siellä tuubissa ne soittajat näköjään onkin, viitaten herra fiestan menevään kovempaan soitantaan.
Geetar
09.12.2008 21:08:16
Hieno jakso taas kerran. Parhain skittasoundi ohjelman historian aikana.
Senhän jo tiesikin etukäteen..=) Toivoin toista biisiä, mutta kiva oli nähdä tuolla porukalla hyvä jamibiisi!
Keep practising
sepisti
09.12.2008 21:40:29
Hieno jakso taas kerran. Parhain skittasoundi ohjelman historian aikana.
Senhän jo tiesikin etukäteen..=) Toivoin toista biisiä, mutta kiva oli nähdä tuolla porukalla hyvä jamibiisi!

Meikäkin diggasi soundeista kyllä ihan kybällä. Soittamista ei sinänällään ehkä niin paljoa käsitelty, mutta tällaiselle kamarunkkarille oikein hyvää settiä.

Hyvin "kuritti" Ben "nuorisoa" sotkuisesta stagesta pedaaleitten suhteen:)
Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!!
antnis
10.12.2008 09:16:14
Noh joko on jaossa? :D
Terry Pantheras
10.12.2008 10:51:15
Meikäkin diggasi soundeista kyllä ihan kybällä. Soittamista ei sinänällään ehkä niin paljoa käsitelty, mutta tällaiselle kamarunkkarille oikein hyvää settiä.

Hyvin "kuritti" Ben "nuorisoa" sotkuisesta stagesta pedaaleitten suhteen:)

Joo ja Porran muovikassista ja katsoi kameraan, että miten on Lauri nykyään...? :D

Mahtavan oloinen vehje se Captain Coconut, pitänee pistää toivelistalle. Benillä on kyllä soittotatsi kohillansa: ei ollut mitään esinahan venytystä, eikä elohopeatilua, vaan kunnon vääntöä ja momenttia ronskilla otteella.
Höpsis töppöseen!
StoRBa
10.12.2008 17:16:45

Parikymmentä jaksoa pitäis tulla yhteensä, näin aluksi ainakin. Onhan niitä sitten kait joku puolenkymmentä vielä jäljellä.

Toivottavasti tekevät toisen tuotantokauden myös. Hyvä ohjelma.

Hyvä kuullla. Ite oon päässy vasta nyttemmin kelkkaan mukaan, mutta ehdottomasti yksi katsottavimmista suomalaisista ohjelmista pitkään aikaan.
Kuuntele kun soitan!
juikkipuikki
10.12.2008 18:14:09

Siel on Benjaminin jakso nyt!
Lesbo-ul on kaiken A ja O, joiden välissä L ja K.
antnis
10.12.2008 18:19:24
Siel on Benjaminin jakso nyt!

On se kova!
J.Hollström
10.12.2008 19:53:50
On se kova!

Hieno mies. Homma hallussa. Hyvät jutut kaupan päälle.
Orggis tuhkis.
Peltsi88
10.12.2008 20:03:13 (muokattu 10.12.2008 20:04:04)
Nyt oli mielestäni sellainen tasapainoinen jakso. Oli hyvää läppää ja soitto oli hienoa (jopa näin hevipertin näkökulmasta).
En tiedä teistä, mutta mua ärsyttää aina se Marzin eka kysymys. Eikö vois jotain muuta vaihtelun vuoksi heittää?
antnis
10.12.2008 20:10:44
Soundit oli Benillä kyllä vähän turhan muokatut meikäläisen makuun. Sellaiset "perushenkat".
J.Hollström
10.12.2008 20:19:08
En tiedä teistä, mutta mua ärsyttää aina se Marzin eka kysymys. Eikö vois jotain muuta vaihtelun vuoksi heittää?

Ai esim. et palio kello on?

Musta toi on hyvä aloituskysymys. Nytkin olisi jäänyt kivat jutut putkiradiosta, Beatlesista, Status Quosta, yms. kuulematta. Musta on ainakin kiintoisaa kulla miten musainnostus on saanut alkunsa. Jokaisella on oma stoorinsa kerrottavana, tuo semmosta perus inhimillistä henkilöhistoria-aspektia tohon alkuun. Tietty riippuu vähän haastateltavasta, onko kiintoisaa vai ei.
Orggis tuhkis.
MaQ
10.12.2008 21:21:05 (muokattu 10.12.2008 21:40:00)

Hyvä kysymys, mutta vois sen toki hieman eri tavalla johdatella. Toisaalta kyllä marzi sitä yrittääkin mutta törmää aina siihen jo täälläkin todettuun seikaan ettei verbaliikka ja soittotaito viihdy samassa kropassa :)
Jucciz
10.12.2008 22:31:49
Hyvä, mielenkiintoinen ja opettava jakso!

Ben on näemmä melkoinen sielunsukulainen, mitä tulee kamapolitiikkaan: laadukkaat osat, mutta silti kompakti paketti, oikean mittaiset piuhat ja kaikki turha sählääminen pois. Mulla on ihan yhtä facepalm-olo näitten "muovipussissa (kenties) toimiva plugipiuha ja jotain random-sälää"-tyyppien kanssa työskennellessä. Onneksi semmoisia tilanteita ei ihan vähään aikaan ole kyllä tullutkaan.

Toinen Déjà vu tuli tuota ohjelmaa katsoessa kun muistin, että kesällä yhdellä 4 päivän laivareissulla talon äänimies tuli mulle antamaan ihan erityistä kiitosta siitä, että kerrankin on kitaristilla kamat valmiiks hyvässä paketissa ja toimivat kertalaakista - ja vielä oma mikki ja mikkiständikin mukana. Kuulemma ihan käsittämätöntä ja superharvinaista.

Mulle on jotenkin vaan ihan samalla tavalla kuin näemmä Benillekin ollut itsestäänselvää se, että säädetään ne kamat kotona viimeisen päälle kuntoon, jotta keikalla voidaan keskittyä niiden käyttämiseen eikä jännittämiseen, milloin joku piuha tms. laukeaa.

Soittokin oli oikein toimivaa paiskontaa. Yksi parhaimpia jaksoja ehdottomasti.
MaQ
10.12.2008 22:43:42
Aina olen pitänyt tuosta benin tatsista soitossa. Tyylikäs kitaristi ja taitoa löytyy.

Piuhat sun muut järjestykset on toki hyvää käytäntöä mutta oisko se ikä joka pistää nuorempia opettamaan miten se räkki tai loota kasataan :)
komero
10.12.2008 23:04:32
Aina olen pitänyt tuosta benin tatsista soitossa. Tyylikäs kitaristi ja taitoa löytyy.

On kyllä komeaa soittoa, varsinkin saundin puolesta. Meinaan siis sitä miten se pistää kitaran ja kamat soimaan. Sanokaapa joku hyvä Granfeldin levy (tai levy missä se soittaa) mistä löytää tuota meininkiä? Tullut joskus vuosia sitten jotain livelevyä kuunneltua, ei oikein iskenyt silloin.
opa
11.12.2008 09:55:40
Kitaraklubin Internet-sivuilla on nyt meneillään kilpailu, jossa voi paitsi äänestää lempparijaksoaan, myös lähettää toiveita tulevien jaksojen vieraista. Tiedot toiveista menevät tuotantoyhtiölle.

Kannattaa varmaan hiukan realismia harrastaa toiveissaan, sillä Jimi Hendrix tuskin tulee vieraaksi, vaikka kuinka toivoisi.
http://www.rockway.fi
John Titor
11.12.2008 12:03:35

Kannattaa varmaan hiukan realismia harrastaa toiveissaan, sillä Jimi Hendrix tuskin tulee vieraaksi, vaikka kuinka toivoisi.

Sviddu ois kova kun ylöskaivetut multakasa ja pari luuta möllöttäis keskellä studion lattiaa ja Marzi utelis että "mikäs oli semmonen ratkaseva hetki sun musiikillisella uralla?". Paras jakso ever.
Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)