Aihe: Kitaraklubi
1 2 3 4 540 41 42 43 4482 83 84 85 86
Terry Pantheras
04.12.2008 16:09:23
No mä ainakin voin sanoa, että muhun ei oo tehny vaikutusta näistä jaksoista kuin Euge, Wäinölä ja Varre. Ei vaan kiinnosta tuollainen soitanta. Onko pakko väkisin yrittää digata jostain Foordista, jos tyyli ja musa ei vaan iske? Kysynpä vain.

Eiköhän tässä ajettu takaa sitä, että noista ei niin omimmistakin soittotyyleistä ja soittajista voisi repiä jotain irti ja kenties oppia... Mutta eihän sitä väkisin tietenkään, jos ei ilmaiset opit kelpaa.
Höpsis töppöseen!
Jucciz
04.12.2008 16:27:54
Eiköhän tässä ajettu takaa sitä, että noista ei niin omimmistakin soittotyyleistä ja soittajista voisi repiä jotain irti ja kenties oppia... Mutta eihän sitä väkisin tietenkään, jos ei ilmaiset opit kelpaa.

Ja esimerkki se on varoittavakin esimerkki: jos joku jakso kuulosti karmealta, tietääpähän, mihin suuntaan ei ainakaan omaa soittoaan rupea "kehittämään"...
Satiainen
04.12.2008 17:00:14
Hyvä jakso oli, alkaa muakin vähän tökkimään tuo suomentajien ammattitaito. Parasta oli kyllä Stephanin jaksossa se"liu`utus soitto".
"Life sucks and then you fucking die!" -Ozzy Osbourne
Kiksaus
04.12.2008 17:52:01

Ihan OT, mut oli pakko ostaa Tuomo Dahlblomin levy kun sen sai niin halvalla. Naurettavat 2,5€! Halvempaa ku HK:n aidot nakit :-) Tulee mieleen Frisell ja Scofield.
"Pieni ryyppy maistuu ruoan kanssa, syö tai ei!"
Jucciz
04.12.2008 17:59:54
Ihan OT, mut oli pakko ostaa Tuomo Dahlblomin levy kun sen sai niin halvalla. Naurettavat 2,5€! Halvempaa ku HK:n aidot nakit :-) Tulee mieleen Frisell ja Scofield.

Mielestäni ihan huippuhyvä levy. Paljon erilaisia hienoja biisejä: itse kuulen myös selvästi ainakin Methenyä, Friselliä, Sterniä ja Scofieldiä tuossa, toisaalta myös pieniä rokkipyrähdyksiä löytyy ja suorastaan kansanlaulumaista meininkiä paikka paikoin.

Havaintopallosta tulee vahvasti mieleen Methenyn "Half Life of Absolution". Kraateri-biisissä on ehkä yksi häiriintyneimpiä melodioita mitä olen koskaan kuullut. Kaisla-biisissä on samanlaista leppoisuutta kuin Methenyn Farmer's Trust:issa ja Last Train Home:ssa. Loimu-biisissä on kyllä jotenkin ihan kipeän siistejä nuo soolo-osuudet, sekä kitaralla että fonilla. Ei tästä henkeen ja vereen -hevijamppa välttämättä kauheasti irti saa, ellei tarkoituksella halua maistaa jotain ihan muuta (tm), mutta luulisin, että suurimmalle osalle kitaristeista tältä levyltä löytyy varmasti jotain.
antnis
04.12.2008 18:17:40

Mistä? Saako vielä?
Kiksaus
04.12.2008 21:10:24

Ostin siis sen uudemman (2007) millä on helvetin outo nimi, O2JKL. Mut niinku sanoin, ihan vaan ok levy. Kyl mä silti diggaan Husbandin levyistä enemmän. Ja tosiaan tää oli vissiin käytetty, mutta muovit oli kyllä päällä. Free recordshopin konkurssipesästä Arimanilta.
"Pieni ryyppy maistuu ruoan kanssa, syö tai ei!"
hapan
04.12.2008 21:21:21
No olipa se tylsä jakso. Ei edes kovin mielenkiintoista soittoa. Ja kamatkin oli saksalaisen dösän takahutlarissa. Jee jee.
Peltsi88
05.12.2008 09:09:57

No siis mä ainakin käsitin, että tyyppi kirjoitti, että heviperttien pitäisi kuunnella jatsia ja blyyssiä.
Kyllä oon kaikki jaksot kattonu ja oon silmät ja korvat tarkkana seurannu kaikkien soittoa. Stephanin jaksosta sain aika hyviä vinkkejä soittooni. Sen jakson jälkeen alkoi silleen arvioimaan soittamista vähän eri tavalla. Mielettömän hyvin se veti enivei.
opa
05.12.2008 10:14:42
Ensi viikolla Kitaraklubissa Ben Granfelt.
http://www.rockway.fi
Peltsi88
05.12.2008 10:30:07

Paljonko näitä jaksoja on vielä tulossa?
Socialite
05.12.2008 10:50:03

Jes, Beni on kova luu. Sillä on aina hyvät saundit.
juikkipuikki
05.12.2008 10:54:36

JEs! Tota on innolla odotettu :)
Lesbo-ul on kaiken A ja O, joiden välissä L ja K.
J.Hollström
05.12.2008 11:04:05
Jes, Beni on kova luu. Sillä on aina hyvät saundit.

Ja hienot laitteet + sanakin hallus. Ei pitäis olla liian tuppisuu kriittisellekään kitaraklubin katsojalle. Eikä tuu käännösvirheitä, jollei se bamlaa ruottiks.
Orggis tuhkis.
antnis
05.12.2008 12:09:03
Ja hienot laitteet + sanakin hallus. Ei pitäis olla liian tuppisuu kriittisellekään kitaraklubin katsojalle. Eikä tuu käännösvirheitä, jollei se bamlaa ruottiks.

Hienot laitteethan on noista olleet lähes jokaisella mukana.
opa
05.12.2008 12:11:23
Paljonko näitä jaksoja on vielä tulossa?

Parikymmentä jaksoa pitäis tulla yhteensä, näin aluksi ainakin. Onhan niitä sitten kait joku puolenkymmentä vielä jäljellä.

Toivottavasti tekevät toisen tuotantokauden myös. Hyvä ohjelma.
http://www.rockway.fi
Jucciz
05.12.2008 12:39:12 (muokattu 05.12.2008 12:39:26)
Parikymmentä jaksoa pitäis tulla yhteensä, näin aluksi ainakin. Onhan niitä sitten kait joku puolenkymmentä vielä jäljellä.

Toivottavasti tekevät toisen tuotantokauden myös. Hyvä ohjelma.

Pelsi varmaan tarkoitti, että "montako näitä ihmeen hiplaajia vielä pitää kuunnella, ennenkö tulee kunnon kitaristeja?" ;)
Peltsi88
05.12.2008 13:36:27
Pelsi varmaan tarkoitti, että "montako näitä ihmeen hiplaajia vielä pitää kuunnella, ennenkö tulee kunnon kitaristeja?" ;)

Heh, mietinkin, että toivottavasti ymmärsi kysymyksen oikein. Senhän ois voinu käsittää myös toisella tavalla. Niin hyvä ohjelma, että jaksoja saa mun puolesta tulla niin paljon kuin hyvänsä.
Wahi
05.12.2008 13:53:05
Kie von Hertzen olisi jees vieras. Tai tietty Tolonen tai vaikka Hasse kelpaisi myös.
Shine on you crazy diamond
komero
05.12.2008 14:39:09
Tai tietty Tolonen tai vaikka Hasse kelpaisi myös.

Toinen noista varmaan pääsis paikallekin? :P
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)