jezart 10.03.2008 16:42:56 | |
---|
Kiitos tehosekoittimesta! nyt ois vie toinen biisi, eu ehkä ihan niin tunnettu, Jana - Pauliina...jos sen sointuja joku tietäis? kiitos jo etukäteen! |
Tirehtori 10.03.2008 17:41:58 | |
---|
Totta kai näinkin, mutta aihe on kuitenkin \"Jelppikerho: soinnut tähän biisiin\", joten opettele korvakuulolta ei oikein sovi aiheeseen. Ihan sama jos torilta menet ostamaan kalaa ja myyjä sanoo, että opettele kalastamaan ja kalasta itse. Näinpä!! ja ei ole liian lyhyt eikä tästä |
leka 10.03.2008 17:46:25 (muokattu 10.03.2008 17:58:57) | |
---|
Totta kai näinkin, mutta aihe on kuitenkin "Jelppikerho: soinnut tähän biisiin", joten opettele korvakuulolta ei oikein sovi aiheeseen. Ihan sama jos torilta menet ostamaan kalaa ja myyjä sanoo, että opettele kalastamaan ja kalasta itse. Aivan. Kyllä sitä voi loppuelämänsä pyytää tarhan tätiä sitomaan kengännauhat. EDIT. Niin no joo. Saahan sitä kysellä... Mutta kun olis huomattavasti kätevämpää opetella itse laittamaan ne kolme-neljä sointua oikeaan järjestykseen. Ei se loppujen lopuksi niin vaikeaa ole. Mutta toisaalta, miksi vaivautua kun kaiken saa nykyään netistä. Netti on best. |
kipale 10.03.2008 22:03:41 | |
---|
Tämä on ensimmäinen blokkaukseni, joten tämä ei välttämättä ole oikein. Oikealta se kyllä kuulostaa, mutta muistin varassa tätä blokkailin eli jos ei soi levyn kanssa niin transponointi voi auttaa. Kolmea sointua pyörittämällä se kuitenkin tuntuu menevän. Säkkäri: C G C Minä kuuntelin kauan hänen mietelmiään F G hän puhui kuin ystävälleen G C F hän kertoili uudesta lemmikistään C F C G C joka tottua saa samaan kusetukseen Kartsi: F G C mies ei sietää voi entistä muijaa F G C joka huijaa ja fuulaa ja fuskaa F G C mies ei sietää voi entistä muijaa F G C mies kantaa myös naisensa tuskaa Tuohon "kusetukseen"-sanaan siis tuo FCGC. Laittakaa kiltit korjausta, jos on korjattavaa niin voin oppia virheistä. Kiitos muppi, hyvin tuntuu toimivan :) Hieno tällainen yhteisö, jolta saa apua tarvitessa :) |
kipale 10.03.2008 22:16:54 | |
---|
Ääh no myönnettäköön pienen kokeilun jälkeen, että ei se ihan täydellinen ollut, mutta paljon kiitoksia kuitenkin, tästä on hyvä jatkaa omin voimin. |
muppi 10.03.2008 23:33:39 | |
---|
Ääh no myönnettäköön pienen kokeilun jälkeen, että ei se ihan täydellinen ollut, mutta paljon kiitoksia kuitenkin, tästä on hyvä jatkaa omin voimin. Laita ihmeessä korjattu versio tänne kuitenkin. |
börje-igor 11.03.2008 12:28:16 | |
---|
|
bluesman99 12.03.2008 15:54:42 | |
---|
Hjälp! Nyt pukkaa hääkeikkaa ja morsian toivoo häävalssiksi Maija Vilkkumaan biisiä "Ainakin puolet". Eli osaisiko joku kertoa miten sen soinnut menee? Poppia ikä kaikki |
Henkka370 14.03.2008 22:09:51 | |
---|
Rytmihäiriön pakko tappaa ihminen biisiin sointuja tai tabeja? |
Mare552 14.03.2008 22:57:42 | |
---|
Aivan. Kyllä sitä voi loppuelämänsä pyytää tarhan tätiä sitomaan kengännauhat. EDIT. Niin no joo. Saahan sitä kysellä... Mutta kun olis huomattavasti kätevämpää opetella itse laittamaan ne kolme-neljä sointua oikeaan järjestykseen. Ei se loppujen lopuksi niin vaikeaa ole. Mutta toisaalta, miksi vaivautua kun kaiken saa nykyään netistä. Netti on best. Oikeessahan sinäkin olet, esim. ite kun perehdyin kosketinsointuihin, huomasin että niitä on turha ulkoa opetella kun saman tien sen rakentaa itse. Mutta ennen sitä oppimista joskus kaipaisi valmiina, enkä itse osaa soinnuttaa Edu Kettusen "Josefine" biisiä.... Ja olen huomanut että täällä vaan kysellään mutta vastauksia aika vähän. Soinnuttamisen oppiminenkaan ei kai mahdotonta, mutta onko kaikilla edes siihen tarvittavaa korvaa, vaikka kaippa sekin kehittyy mikä olisi antoisaa. Saman biisin voi kyllä kai soinnutta aika monella tapaa, oma sovitus ei ehkä vastaa alkuperäistä? Vai onko vain yksi oikea soinnutus samaan biisiin? Ai tähänks riville? |
onnip 15.03.2008 22:07:21 | |
---|
Onko kellään stellan piste kappaleen sointuja? |
Coran 16.03.2008 00:49:46 | |
---|
Onko kellään stellan piste kappaleen sointuja? Intro: D#, Cm Säkeistö: D#, Cm Bridge: G#, Cm, D#, Bb G#, Bb Kertosäe: D#, Gm, Bb, Cm, Bb C-osa: D#, Bb, Cm, G# X3 G#, Bb Niin, Popeda on vähän sellainen Suomen Tool. Jos ei diggaa, nii ei vaan ymmärrä. -dixi19 |
erben 16.03.2008 14:10:49 | |
---|
Olisko kellään Karjalaisen "Varaani" sanat+soinnut? Laulukirja (J. Karjalainen). Löytyy ainakin kaikista pääkaupunkiseudun kirjastoista. Siinä on seuraavat biisit: Adios, amigos! ; Ankkurinappi ; Doris ; Hän ; Irmeli ; Kolme cowboyta ; Melankolia ; Merenneitoni ja minä ; Mikä mahtaa olla in? ; Mustat lasit ; Mä meen ; Neiti Huhtikuu ; Niin monta vuotta ; Oi mikä ihana ilta ; Parhaat puoleni ; Pelastusrengas ; Runo ; Sankarit ; Sekaisin ; Skippadi skappadi ; Sudenkorento ; Tulppaani ja sadepisara ; Tähdenlento ; Vanha virsi ; Varaani ; Viimeinen laulu ; Yö kun saapuu Helsinkiin ; Yön otukset ; Älä soita minulle / J. Karjalainen. Apinaorkesteri / Tiellä taas / |
karvanen 18.03.2008 20:48:15 | |
---|
Terve vaan terve, Sain vinkin kysellä tämän alueen kautta sointuja biisiin " yksinäinen cowboy" Juice ja Mikko esiittänyt. Olen sellainen puurokorva joten en ole oikeita löytänyt. -kaunis kiitos jo etukäteen.... |
Semjon 18.03.2008 23:30:28 | |
---|
Sain vinkin kysellä tämän alueen kautta sointuja biisiin " yksinäinen cowboy" Poimin ylös ja kirjoitin kitaraosiossa olevan kysymyksesi yhteyteen. "I'm listening to Neil Young / I gotta turn up the sound / Someone's always yelling turn it down" (Bob Dylan) |
Henkka370 19.03.2008 20:04:48 | |
---|
Eläkeläiset: Humppaa tai kuole tabeja tai sointuja? :) "no siinä on niinku hallelujaa eli jippii eli wuhuuuu" |
leka 19.03.2008 22:23:22 | |
---|
|
N4754_ 19.03.2008 23:02:11 | |
---|
Morjens ! Eli löytyiskö tuota sointuja/tabeja biisiin nimeltä: Sir Elwoodin Hiljaiset Värit - Älä mee ? Kiitoksia jo näin etukäteen. :) -Ville. |
Zarmo 20.03.2008 00:43:55 | |
---|
Morjens ! Eli löytyiskö tuota sointuja/tabeja biisiin nimeltä: Sir Elwoodin Hiljaiset Värit - Älä mee ? Kiitoksia jo näin etukäteen. :) -Ville. Jotain tällasia: A Asus4 A Asus4 F#m E F#m C#m F#m C#m E C#m Hm D C#m ja A D F#m E A D A |
superjoket666 21.03.2008 15:56:04 | |
---|
Olisiko kellään hajua kenelläkään, sointuja biisistä, "tahdon simpanssia koskettaa" - Ahkerat Simpanssit |