Aihe: Aliarvostetut kitaristit
1 2 3 4 539 40 41 42 43
Karvamammutti
28.03.2012 14:57:43
Roy Z
"Jos mä oisin saviruukkupoika ni vonkaisin sulta iha vitusti" - Jeszse || The Eastwood || Kontrabrandin uhri. Oivallem
Porscu
29.03.2012 20:17:19
Ehdottomasti Jerry Cantrell, mahtava kitaristi
Jyrken
29.03.2012 20:35:08
Porscu: Ehdottomasti Jerry Cantrell, mahtava kitaristi

Ja erinomainen laulaja ja vielä parempi biisintekijä!
if you mostly play metallica get kirk hammets signature dunlop wahh pedal
Tilumiässs
29.03.2012 22:55:15 (muokattu 29.03.2012 22:57:17)
Michael Lee Firkins, kova oli yritys aikoinaan. Antanu "periksi" eikä käytä enää whamia, vain putkee.

http://www.youtube.com/watch?v=IDooLoPn5cA&feature=related

Mestariteos, kertsi 0:46 esimerkki whamin järkevästä hyödyntämisestä. Omasta mielestäni loi jollain tavalla uuden tyylin.
slapvete
30.03.2012 00:37:15
Sanottiinko Wayne Krantz jo?
"There's something both hysterically funny and totally great about SUCKING at something and REFUSING TO GIVE UP... It really irritates the fuck outta some people." - Slipperman
Karipiirto
30.03.2012 00:58:30

Karvamammutti: Roy Z

Allekirjoitan tämän.
"If you're going to be crazy, you have to get paid for it or else you're going to be locked up." Hunter S. Thompson
juhopetteri
30.03.2012 13:23:11
En tiedä onko mainittu jo kun en lukenut ketjua läpi, mutta Motörheadin Phil Campbell ansaitsisi paljon enemmän hehkutusta taidoistaan! Aivan loistava kitaristi, etenkin livenä piiskaa itsensä loistaviin suorituksiin!
Brewtality
Karvamammutti
30.03.2012 13:26:09
juhopetteri: En tiedä onko mainittu jo kun en lukenut ketjua läpi, mutta Motörheadin Phil Campbell ansaitsisi paljon enemmän hehkutusta taidoistaan! Aivan loistava kitaristi, etenkin livenä piiskaa itsensä loistaviin suorituksiin!

Tämä kyllä. Hieno mies on hän. Samoin kaimansa Phil Collen.
"Jos mä oisin saviruukkupoika ni vonkaisin sulta iha vitusti" - Jeszse || The Eastwood || Kontrabrandin uhri. Oivallem
Todd
01.04.2012 14:39:26
Tommy Emmanuel. Siinä vaiheessa kun Eric Clapton ja Chet Atkins sanoo sua parhaaksi akustisen kitaran näpertäjäksi niin sä alat olemaan sitä.
Käännän napojen polariteetin tämän kävyn ja paperiklemmarin avulla. Sitten teen suprajohteen merivedestä ja kuolleesta oravasta. -Angus MacGyver
Ianuarius
01.04.2012 14:57:04

Todd: Tommy Emmanuel. Siinä vaiheessa kun Eric Clapton ja Chet Atkins sanoo sua parhaaksi akustisen kitaran näpertäjäksi niin sä alat olemaan sitä.

Nii ja toi tekee siitä aliarvostetun?
The secret to creativity is knowing how to hide your sources. -Albert Einstein
Todd
01.04.2012 16:19:29
Ianuarius: Nii ja toi tekee siitä aliarvostetun?

Ei,vaan se,ettei se ole julkisuudessa niin paljoa kuin mitä taitavuus antaisi ymmärtää.
Käännän napojen polariteetin tämän kävyn ja paperiklemmarin avulla. Sitten teen suprajohteen merivedestä ja kuolleesta oravasta. -Angus MacGyver
Stradlin
01.04.2012 20:41:48
Todd: Ei,vaan se,ettei se ole julkisuudessa niin paljoa kuin mitä taitavuus antaisi ymmärtää.

Ihmisen taitavuudella ja julkisuusarvolla ei ole välttämättä paljonkaan tekemistä keskenään.
"Voi elämä teidän kanssa oikeasti. Joku erottuu vähän noista teidän massamielipiteistä niin sitten heti ollaan oven takana hiilihankojen ja soihtujen kanssa." - M4ss3 m/
J.Hollström
01.04.2012 21:13:56
Mä oon aika aliarvostettu.
slapvete
02.04.2012 12:27:00
J.Hollström: Mä oon aika aliarvostettu.

Ihmisenä vai muuten?
"There's something both hysterically funny and totally great about SUCKING at something and REFUSING TO GIVE UP... It really irritates the fuck outta some people." - Slipperman
BondakeBunny
02.04.2012 20:17:54

Liekkö jo mainittu vai ei, mutta minusta vanhemman liiton komppikunkku Jon schaffer on kyllä ihan liian vähällä huomiolla http://www.youtube.com/watch?v=NM5OrFQdZqM&feature=related
Opi kärsimään valittamatta.
mettän peikko
06.04.2012 00:22:22
Warren DeMartini_Minun ehdottomia kitaristeja ikinä. Alkuajansoolot aika perus tilutusta mutta siten kun jätkä oppi soittamaan kunnolla niin huh huh.
http://www.youtube.com/watch?v=k1RJ2fDJdOw&feature=related
Mulle ollut parasta kamaa ikinä.
AndyH
06.04.2012 20:06:54
mettän peikko: Warren DeMartini_Minun ehdottomia kitaristeja ikinä. Alkuajansoolot aika perus tilutusta mutta siten kun jätkä oppi soittamaan kunnolla niin huh huh.
http://www.youtube.com/watch?v=k1RJ2fDJdOw&feature=related
Mulle ollut parasta kamaa ikinä.

Charvel ainakin arvostaa kaveria.
svdyc
07.04.2012 03:56:48
Esa Pulliainen: http://www.youtube.com/watch?v=w9Mn7oBzbow
Tuskin on yhtä tyylikästä kitaran soittoa kuultu keneltäkään toiselta. Suomessa on toki arvostettu, mutta muualla on tainut jäädä aika tuntemattomaksi.
Mad-Mike
08.04.2012 00:46:50
Axel Rudi Pell sekä Matthias Jabs. Varsinkin jabsin soolokitaristin taidot eivät ole saaneet kauheana arvostusta. Rudi Pellin riffikynä ja tyyli soittaa niitä on aivan jotain sanoinkuvaamattoman hienon kuuloista ja hän on onnistunut luomaan itselleen tyylin jonka tunnistaa heti kuultuaan.
Dreadmonboogaloo
-Cale
08.04.2012 13:25:49
Eb-tuning: Axel Rudi Pell sekä Matthias Jabs. Varsinkin jabsin soolokitaristin taidot eivät ole saaneet kauheana arvostusta. Rudi Pellin riffikynä ja tyyli soittaa niitä on aivan jotain sanoinkuvaamattoman hienon kuuloista ja hän on onnistunut luomaan itselleen tyylin jonka tunnistaa heti kuultuaan.

Biisintekijänä ihan ok, vaikkakin tuotanto on toistanut itseään hyvin paljon koko soolouran ajan. Onko tämä sitten hyvä vai huono asia, on asia erikseen. Soolokitaristina hitaammissa fiilistelyissä ihan kelpo, mutta sortuu usein tiluttamaan liian nopeita ja haastavia juttuja huonolla tekniikalla.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)