toxic 05.05.2005 18:02:53 | |
---|
(Hetfield tai Mustaine) ei tekniikalla loista mutta ovat silti tehneet pirun hyviä biisejä molemmat. Mitääh? Oletko edes kuullut megadethiä tai metallicaa? :) |
SomethingWild 05.05.2005 18:16:06 | |
---|
Mikäs siinä, jos joku tykkää runkata wahilla, runkatkoon vaan. Kirkki nyt sentään on saanu helvetinmoisen statuksen ainakin kaikkien teinikitaristien keskuudessa. . Niinpä hahaah. Minähän olen uskollinen Hammett fani ja vielä tenikitaristi. Loppujen lopuksi meistä kaikista hevareista tulee blues-miehiä!!!!!!!! |
JS 05.05.2005 19:07:01 | |
---|
Mitääh? Oletko edes kuullut megadethiä tai metallicaa? :) Molempia, paljon, vaikka täytyy myöntää että Metallicalta Black Album on tähän mennessä viimenen levy mitä olen kuunnellu, mutten ole (kai) paljoa menettänyt :) kalamies#20 >-)))> |
Robert 05.05.2005 19:26:08 | |
---|
Kertokaa tyhmälle, että mitä se hyvä tekniikka on? Jos kerran Mustainella ja Hammetilla on huono tekniikka? Ja Ynkkä on ihan paska? Claptonilla on huono tekniikka, eihän se osaa edes tiluttaa???!!½ Mutta Fareri on paska, koska se tiluttaa? EMG-mikeistä ei saa puhdasta ääntä koska kaikki sanoo niin, ja Telecasterit on rumia. :)
kalamies#4 >-)))>
Punttisika #4 |
JS 05.05.2005 19:51:25 | |
---|
Kertokaa tyhmälle, että mitä se hyvä tekniikka on? Jos kerran Mustainella ja Hammetilla on huono tekniikka? Ja Ynkkä on ihan paska? Claptonilla on huono tekniikka, eihän se osaa edes tiluttaa???!!½ Mutta Fareri on paska, koska se tiluttaa? EMG-mikeistä ei saa puhdasta ääntä koska kaikki sanoo niin, ja Telecasterit on rumia. Ynkkähän on ihan paras! Vaikka niin on kyllä Mustaine ja Hetfieldkin. Ite tolla tekniikkaheitolla viittasin siihen että esmes Mustainella tullee livenä joskus kaikkea ylimäärästä häiriöääntä soiton joukkoon. Ei musta huononna Megadethia tai Mustainea ratkasevasti, mutta niin vaan käy. Mun kirjoissa "hyvyys/paskuus" ja tekniikka ei mitenkään ratkasevasti liity toisiinsa. Claptonin tekniikassa oliskin varmaan paljon mikä vois olla parempaa, mutta se on silti käsittämättömän hieno kitaristi ja muusikko, siis mun mielestä. Ja telet on hienoja. Paitti että lavasta mä en hirveesti diggaa. Mut muuten. Aini, Killemallin soolot on hjuvia. Oikeestaan kyllä ainoat Hammetin soittamat soolo joista mä pidän. kalamies#20 >-)))> |
Timesby 05.05.2005 19:51:42 (muokattu 05.05.2005 19:52:55) | |
---|
Oonkohan miekin sitten joku guru, ku mie oon aina soittanut Ride the Lightningin alla olevan kohdan tuolla "spider"-tekniikalla, vaikka en tiennyt sen kantavan ihan omaa nimeä. Mie vissiin sitten pieksen Mustainet ja Hetfieldit miljoona-nolla...Öh
-9-8-7---5---4--- -9-8-7---5---4-5- -7-6-5---3---2-5- -------6---4---3-
"Vain pikkukaloilla on charmantti ote elämään." |
Da Make 05.05.2005 19:55:11 (muokattu 05.05.2005 19:55:31) | |
---|
(Hetfield tai Mustaine) ei tekniikalla loista mutta ovat silti tehneet pirun hyviä biisejä molemmat. "This could be you." - Hetfield aikoinaan haastattelussa. Eli menestyvä yhtye ei vaadi virtuoosimaista soittotaitoa yksilöllisiltä soittajilta kuulostaakseen hyvältä. |
Endymion 05.05.2005 21:09:32 | |
---|
Ai, joku kehtasi vielä väittää vastaan ;) No, turhapa tästä väittelyä on aloittaa. Mustaine ei ikinä pärjäis Hetfieldille down-pickingissä, se on vaan fakta. Ja kaikkihan tietää, että alternative-picking on nössöille... ;) Päästäänkö tässä nyt sitten siihen lopputulokseen että komppikitaristin "hyvyys" riippuu tasan tarkkaan siitä kuinka nopeaa pystyy pikkaamaan alaspäin? Kovia seppoja ovat kyllä molemmat, niin kitaran kuin sävellyskynänkin varressa. "If you're a good player, you play loud so people can hear it" - Nigel Tufnel |
Leper 05.05.2005 21:35:20 | |
---|
Oikeesi mua ihmetytti SKOM-leffassa kun Mustaine sano että muut on tulkinnut sen epäonnistumiset onnistumisina. Siis Megadethin musa on loistavaa, syystäkin myynyt 15 miljoonaa. Kuinka sen voi ajatella edes epäonnena? No Metallica on myyny 100 miljoonaa, joka on helvetisti enemmän. Jos Metallica ei olisi kaupallistunut, niin kai nuo bändit liikkuisivat samoissa myyntilukemissa. |
overthewall 05.05.2005 22:50:00 | |
---|
Spider ote sopii myös One alku riffiin. |
Jusma 06.05.2005 02:20:46 | |
---|
Oonkohan miekin sitten joku guru, ku mie oon aina soittanut Ride the Lightningin alla olevan kohdan tuolla "spider"-tekniikalla...
Et. |
moottorisaha 06.05.2005 03:44:44 | |
---|
On saa oikein mitään järkevää tehtyä tuolla spider-otteella. Varmistan vielä; idea oli siis se, että keskisormella vedetään powersoinnun matalempi ääni ja pikkurillillä korkeampi? Esim. E-kielen 5. välistä keskisormella ja A-kielen 7. välistä pikkurillillä? "Blow me up. I'm pre-blown, dude. It's like pre-heat ya know? You know how you set it up to blow up? I'm already pre-blown, so I'm already hooked up. Does that make no sense? Of course it don't. Dimebonics." - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P. |
...And Justice For All 06.05.2005 09:32:10 | |
---|
On saa oikein mitään järkevää tehtyä tuolla spider-otteella. Varmistan vielä; idea oli siis se, että keskisormella vedetään powersoinnun matalempi ääni ja pikkurillillä korkeampi? Esim. E-kielen 5. välistä keskisormella ja A-kielen 7. välistä pikkurillillä? Noin se kai on suunniteltu menevän. Älä huoli, en mäkään saa siitä mitään irti. :) Mites tää Daven onnettomuus kun herra joutu opetteleen soittamisen kokonaan uudestaan? Onko tohon juttuun jotain taustoja? Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
Teme007 06.05.2005 10:06:44 | |
---|
Kesällä nähään ja kuullaan Ratinassa Mustosen tiukkaa kepitystä! Sinne siis... Ruotsi on muuten kiva paikka, mut ku siellä on vaan niin paljon niitä ruotsalaisia. |
Timesby 06.05.2005 10:45:59 | |
---|
Et. Höh. "Vain pikkukaloilla on charmantti ote elämään." |
Weke 06.05.2005 10:53:23 | |
---|
On saa oikein mitään järkevää tehtyä tuolla spider-otteella. Varmistan vielä; idea oli siis se, että keskisormella vedetään powersoinnun matalempi ääni ja pikkurillillä korkeampi? Esim. E-kielen 5. välistä keskisormella ja A-kielen 7. välistä pikkurillillä? Käyhän toi tekniikka vaikkapa tohon ylläolevaan Ride the lightining riffiin, jossa pitää soittaa niitä voima sointuja a- ja d-kieliltä ja sit ne soinnut e- ja a-kieliltä sinne väliin. Eli kaikki muut normaalisti paitsi noi paksuimmilta kieliltä otettavat otteet keskisormella ja pikkurillillä. Tätä se mun mielestä tarkottaa. lead us into temptation
a reign of terror will begin
deliver us to evil
we promise death, world's end |
Mrezzye 06.05.2005 11:23:33 | |
---|
Ne vielä ovat kunnon nuoruuden innolla ja raivolla vedetty. Käy niihin biiseihin kuin nyrkki per.... kröh.. silmään. Kill´em all -albumin nimi piti muuten alun perin olla Metal up your ass, mutta levy-yhtiöllä oli kai jostain kumman syystä jotain sitä vastaan. MYY MULLE Dean ML ´79F tai OSTA WASHBURN N4!
(katso: http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=17048014 ) |
...And Justice For All 06.05.2005 11:33:13 | |
---|
Ne vielä ovat kunnon nuoruuden innolla ja raivolla vedetty. Käy niihin biiseihin kuin nyrkki per.... kröh.. silmään. Kill´em all -albumin nimi piti muuten alun perin olla Metal up your ass, mutta levy-yhtiöllä oli kai jostain kumman syystä jotain sitä vastaan. Nii-in ja Cliff ärsyyntyneenä nimen kieltämisestä sanoi bändille että "Kill em all, man, kill em all!" tarkoittaen levypomoja ja siitä tuli sitten lätyn nimi Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
cerulean 06.05.2005 11:34:51 | |
---|
Ne vielä ovat kunnon nuoruuden innolla ja raivolla vedetty. Käy niihin biiseihin kuin nyrkki per.... kröh.. silmään. Kill´em all -albumin nimi piti muuten alun perin olla Metal up your ass, mutta levy-yhtiöllä oli kai jostain kumman syystä jotain sitä vastaan. Levyn kanneksi oli ehdolla vielä kaiken lisäksi sellainen kuva, jossa veitsi on singahtamassa suoraan vessanpytystä, ilmeisesti suoraan sinne: Metal up your ass! Kansikuvan nähtyäni olin vahvasti sitä mieltä, että Kill ´Em Allin kansi oli oikea valinta... After Ruth left me, i´ve been ruthless. |
foetor ex ore 06.05.2005 12:02:00 | |
---|
Seek and destroyn soolo on timanttia!! Kill 'em all oli muuten ensimmäinen metallilevyni. -Kaikki muuttu, I nevö luukd bäk and so on... ;) Kyllä Hammett ja Hetfield jonkin sortin esikuvia minulle on. Mites tää Daven onnettomuus kun herra joutu opetteleen soittamisen kokonaan uudestaan? Mies sammui tuolissa kätensä päälle ja herätessä ei käsi pelittänyt. Oli tullut puutumisen johdosta jonkinmoinen hermovaurio (sanotaanko tätä muuten juoppohalvaukseksi?). No joo, kai se kuntoutus sitten kesti ainakin puoli vuotta. Kesällä nähään ja kuullaan Ratinassa Mustosen tiukkaa kepitystä! Sinne siis... Sinne! Takuulla!! |