InYourFace90 09.10.2006 22:02:25 | |
---|
Ei maidenilla hirveästi vaikeita sooloja oo... Up The Irons! |
Kiljupunkkari 09.10.2006 22:16:15 | |
---|
Ainaki Dave Murray sanoo että Hallowed be thy name on ainoa jossa on jonku verran haastetta. Kun mies puhuu naiselle hävyttömyyksiä, se on seksuaalista häirintää, kun nainen puhuu miehelle hävyttömyyksiä, se on 9,95/min+ppm. |
kimurantti1 09.10.2006 23:24:50 | |
---|
Ei maidenilla hirveästi vaikeita sooloja oo... Sä varmaan vetäset ääninäytteen? ;-) Allekirjoitukset ovat samanlaisia kuin asennepaidat - aivan per***stä. Ovat muka tarkoittavinaan jotain syvällistä, mutta oikeastaan kertovat vain käyttäjänsä tarpeesta herättää huomiota ja olla jotenkin hauska. Ihan niin kuin tämäkin... |
dunlop 10.10.2006 17:53:59 | |
---|
Hmm... Eikö Run to the hillsissä ole aika vaikehko soolo? |
Kirk_Hammett 10.10.2006 18:08:30 | |
---|
onkos niillä helppojakin sooloja? You know it's sad but true... |
ballfish 10.10.2006 18:09:31 | |
---|
onkos niillä helppojakin sooloja? On, Iron Maiden. Siis se kappale. |
InYourFace90 10.10.2006 18:09:43 | |
---|
Ne 80-luvun maidenin soolot on kyl helppoja, mut ajanmyötä jätkät on kehittyny (luonnollisesti) ja soolot kokoajan kehittyny. Varsinkin Adrianin soolot. Up The Irons! |
tommiot 10.10.2006 18:40:31 | |
---|
Ne 80-luvun maidenin soolot on kyl helppoja, mut ajanmyötä jätkät on kehittyny (luonnollisesti) ja soolot kokoajan kehittyny. Varsinkin Adrianin soolot. Daven vanhojen biisien soolot ovat lähinnä kehittyneet päättömäksi tiluttamiseksi. 80-luvulta ne parhaat soolot juuri ovat. |
Stalkah 10.10.2006 20:08:40 (muokattu 10.10.2006 20:12:22) | |
---|
mutta 100% Murrayn käsialaa. eikös hallowedin kakkossoolo ole adrianin? kattele sitä loppupiätä. eikä tuo number of the beast 1. soolo voi mikään niin vaikee olla kerran minäkin sen osaan, vaikeammaksi sanoisin noita smithin enemmän melodisia sooloja.. E:On, Iron Maiden. Siis se kappale. on muuten semmone soolo tossa että. E2: Hmm... Eikö Run to the hillsissä ole aika vaikehko soolo? no ee helevetissä ole! Masturbate est Humanum |
dunlop 10.10.2006 20:34:41 | |
---|
no ee helevetissä ole! Jaa no enpä ole tabeista kattonu mutta kuulostais melko "nopealta". |
Stalkah 10.10.2006 20:43:22 | |
---|
Jaa no enpä ole tabeista kattonu mutta kuulostais melko "nopealta". no kyllä miltei kaks vuotta soittaneena voin sanoo että on se semmone ihan "helppo", siihen löyty googlen kuvahaulla (juu-u) kuva niistä sen soolon oikeista nuoteista jotka harris on kirjottanu, tai siis tabeina ne on kirjotettu. tein sen sitte siitä gp:hen. Masturbate est Humanum |
ekikoo 10.10.2006 20:53:11 | |
---|
Ainakin minä palan halusta kuulla ääninäytteet näistä mahottoman helpoista sooloista^^ All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH! |
dunlop 10.10.2006 22:13:19 | |
---|
Ainakin minä palan halusta kuulla ääninäytteet näistä mahottoman helpoista sooloista^^ olishan se mielenkiintosta kuunneltavaa. |
UnBrain 12.10.2006 21:36:53 | |
---|
Mitä mää oon maidenin sooloja harjotellu niin vaikeimmat ehkä Caught Somewhere in Time, Heaven Can wait ja Powerslave enempää ei nyt satu muistumaan mieleen. Tai no, eivät nuokaan ihan sillälailla teknisesti ole ihan älyttömän vaikeita, mutta se tuottaa joskus vaikeuksia muistaa se soolo alusta loppuun, ovat nimittäin melko pitkiä sooloja nuo. On tosin melko paljon soittajasta kiinni mikä on helppoa ja mikä vaikeaa, onhan tuo myös harjottelun määrästä kiinni. Ja tapping juttuun: uudelta levyltä Different Worldin soolo on kyllä mun mielestä yks maidenin kovimpia ja siinä on todella hyvän kuulonen tapping kohta! Kyllä tokenee! |
Iiphii 13.10.2006 15:06:03 | |
---|
Vaikeana biisinä tulisi ekana mieleen Bring Your Daughter To The Slaughter, vaikka varsinaisesti Brucen biisi on. Soolo on paha ja samoin itse biisi. HOHO! |
Backlet 13.10.2006 16:53:32 | |
---|
Vaikeana biisinä tulisi ekana mieleen Bring Your Daughter To The Slaughter, vaikka varsinaisesti Brucen biisi on. Soolo on paha ja samoin itse biisi. En mä kyllä näe tuossa itse biisissä mitään vaikeata, paitsi ehkä soolossa. Vaikeita biisejä tulee nyt äkkiä mieleen vain Gengis Khan. Tai no eipä siinäkään ole kuin muutama vaikeampi kohta. Myös Phantom of the Opera aiheutti joskus päänvaivaa ja Back in the Villagea en ole harjoitellut, mutta siinäkin oli muistaakseni vähän haastavampia kuvioita. Nuclear Waste. |
Stalkah 14.10.2006 11:47:34 | |
---|
Ainakin minä palan halusta kuulla ääninäytteet näistä mahottoman helpoista sooloista^^ minäkin palaisin halusta pystyä nauhoittamaan ääninäytteet näistä helpoista sooloista. Masturbate est Humanum |
Robert 14.10.2006 13:20:09 | |
---|
minäkin palaisin halusta pystyä nauhoittamaan ääninäytteet näistä helpoista sooloista. Vahvistimen kuuloke/direct out-liitännästä piuha äänikortin line-iniin kiinni. Tarvittavan piuhan saa ehkä 2 egellä. Tai jos tuollaista liitäntää ei löydy, kitara suoraan koneeseen (vaikka mikkiliitäntään) kiinni. Sitten vaan äänittelemään, esim. reaper on hyvä ilmaissofta. Ei pitäisi olla mikään kynnyskysymys... ...And Justice For All |
Eddie 14.10.2006 20:26:20 (muokattu 14.10.2006 20:26:33) | |
---|
Vahvistimen kuuloke/direct out-liitännästä piuha äänikortin line-iniin kiinni. Tai sitten ostaa jonkun perushalpismikin, ei maksa paljoa. Saundi ei ehkä ole parhain, mutta kyllä siitä kuulee, kuinka helposti ne soolot sitten meneekään. Mitä helvettiä tähänkin pitäisi sitten kirjoittaa? |
Krice 15.10.2006 11:03:38 | |
---|
Ainakin minä palan halusta kuulla ääninäytteet näistä mahottoman helpoista sooloista^^ Joo sama täällä. Varmaan helppo soittaa sinnepäin, mutta kun nauhoittaa ja kuuntelee niin käy varmaan selväksi, että välttämättä tatsi ei ole ihan samaa tasoa... |