Pande 13.05.2004 23:11:05 | |
---|
Mulla on jo unelmieni kitara, muutama samanlainen lisää olis hyvä saada varalle. Värivaihtoehdot yms. koristukset olis poikaa, mutta muuten sais kyllä olla tismalleen samoilla asetuksilla. Unelmieni vahvistin & efektit sensijaan on vielä saamatta (ja varmaan pitkään kun ei tuota rahapuolta liiemmin ole sukanvarressa). If you can't dazzle them with your brilliance, baffle them with your bullshit. |
Spiralmind 13.05.2004 23:21:15 | |
---|
Mun unelmakitara ei välttämättä ole mikään olemassaoleva malli (tai ehkä aika lähelle sitä löytyykin)... Ominaisuuksia vois kartottaa ihan sen mukaan mikä on paras (mun mielestä tietenkin). - elikkäs neck-thru-body parhaan mahdollisen kestävyyden, soimisen ja sustainin takia (ja hyvä soittaa ylänauhoilta - se tosin on toissijaista) - kiinteä talla samoista syistä ja koska en tremoloja paljoa käytä... mieluiten varmaan wraparound-tyyppinen koska sillon ylimääräistä venyvää kieltä on mahdollisimman vähän ja bendailu on helppoa - ainakin runkomateriaaliksi mahonki koska tykkään sen soundista, kaulaksi joko mahonki tai vaahtera - otelaudaksi eeben koska se on mukavan tuntuinen ja vaikkapa les paul custom- tai sitte jem-tyyliset upotukset - bindaus ainakin otelautaan ja lapaan, näyttää kivalta - ehkä kaareva kansi niin on mukava soittaa (ehkä vaahteraa tyyliin les paul) - mikeiksi humbuckerit kaulaan ja tallaan, koska tykkään humbuckerien soundista, rinnan-/sarjaankytkentänappi monipuolisuuden vuoksi, ehkä puolituskin - lukkovirittimet tietenkin - kitaran kanteen maalaukseksi vaikka joku Salvador Dalin taulu =) Te olette minun unessani. Käyttäytykää siivosti tai saatan nipistää itseäni. |
Eemil 13.05.2004 23:57:06 | |
---|
No tuon seuraavan kitaran speksit on tämmöiset. Ainakin osa niistä. Soitinrakentajalta siis. PRS standard 24 malli, vitivalkoinen. Runko mahonkia, kaula mahonkia, otelauta ruusupuuta, liimakaula Schallerin stoptail ja tune-o-matic kromin värisenä H-H mikitys, valkoiset Dimarziot: tallassa Tone zone ja kaulassa Air norton, kromin väriset mikkikehykset Putkijakki koverrettuna viistosti kanteen Ibanezin JPM-mallistosta tuttu kolme asentoinen mikkikytkin, keskiasennossa molemmat mikit päällä. Tone-nostopotikassa mikinpuolitus, volume-nostopotikassa high pass filter Dimarzio valkoinen cliplock-hihna Schallerin krominen takaa lukittava virityskoneisto Tuohon suuntaaan. |
Imper 14.05.2004 00:48:45 (muokattu 14.05.2004 00:51:18) | |
---|
Gibson Les Paul Standard '59 flametop honeyburst (myös re-issue kelpais). Yksinkertaisesti maailman kaunein kitara. Testasin kitarapajan reissueta ja meni ajantaju: http://www.kitarapaja.com/pics/glp59aged2.jpg Hintaa on vielä tässä vaiheessa elämään vähän turhan paljon (9500e) mutta vielä minä tuollasen hankin!:) Everyone is a per-son |
pihinen 14.05.2004 11:29:36 | |
---|
Mallilla ei niin väliä, kunhan se on explorer ja värilläkään ei niin väliä, kunhan se on musta. |
marke- 14.05.2004 12:17:04 (muokattu 14.05.2004 12:21:48) | |
---|
Ei tää mikään pakkosaada tasoo oo, mutta ois kiva omistaa: PRS Custom 24 värillä ei väliä, mutta Bird Inlayt pitää olla. Vakiomikeillä.. en tiedä mitkä on, eikä kiinosta. En oikeen usko elektroniikan vaihteluun. EDIT: nii juu.. kielet tarpeeks paksut.. 11 on aika jees No chiefs, all indians. |
Angus 14.05.2004 13:12:03 | |
---|
Let there be rock! |
leather rebel 14.05.2004 13:12:07 (muokattu 17.05.2004 09:25:43) | |
---|
Straton mallinen runko (telekin on kyllä varsin viehättävä). Saarnia. Läpinäkyvä väri, ehkä joku meripihkan sävynen tms. Vaahterakaula (pultattu), 22-nauhanen otelauta, eebenpuuta tai vaahteraa. Jumbonauhat. Kramerin lätkämaila-lapa. Kiinteä talla, kaks humbukkeria (suoraan runkoon kiinnitettyinä), yks volumepotikka ja 3-vaiheinen mikkitkytkin. "If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless |
JS 14.05.2004 13:15:15 (muokattu 14.05.2004 13:15:42) | |
---|
Peavey Vandenberg koppa, vaahterakaula (neck through) 24 3/4 tuuman skaalalla, vaahteraotelauta, 24 jumbonauhaa, syvään koverrettu otelauta, mustat pisteinlayt, alkuperäinen floidi, direct mountatut mikit (2 DiMarzion Humbucker from Helliä), 3-asentoinen mikkivalitsin, ei tonepotikkaa ja volumepotikka sinne missä tonepotikka tossa mallissa standardina on. Värinä tietenkin valkoinen mustilla metalliosilla. Pitää syödä hyvin että jaksaa tiluttaa |
ICE 14.05.2004 15:08:03 | |
---|
Jaa mää vai? |
toxic 14.05.2004 17:21:31 | |
---|
Minä en tajua teitä nyt ollenkaan. Miksi kukaan ei ole laittanut linkkiä Kisekae kitaranrakennussivustolle? http://www.nymphusa.com/kisekae/kisekaee1.asp ja nyt hopi hopi suunnittelemaan omia kitaroita! :) Miten tuolla voi tehdä sen. Minä en löytänyt kuin kitaran osien kuvia. Perkele! |
Errorist 14.05.2004 18:05:18 | |
---|
Gibson Les Paul Custom jollain nätillä värillä. when will mankind finally come to realize/
his surfeit has become his demise?/
how much is enough to kill oneself?/
that quantity is known today/
as we blow ourselves away |
mongoloidi 14.05.2004 18:12:13 | |
---|
Fender Stratocaster,mustana ja H-S-H mikityksellä. Marshall+Fender+Peavey+Framus+Morley+Boss=V***nmoista melua. |
ICE 14.05.2004 19:26:43 | |
---|
Miten tuolla voi tehdä sen. Minä en löytänyt kuin kitaran osien kuvia. Perkele! Se on vähän vaikeaa. Kokeile näin: http://www.nymphusa.com/tele/ -> Klikkaa boksia jossa lukee "Build your dream guitar KISEKAE Electric Guitars" -> Valitse "What's New" sarakkeen alla olevista malleista mieluisin ja ala rakentamaan! Jaa mää vai? |
trapdoorinthesun 14.05.2004 22:02:40 | |
---|
unelma on tällainen peli Gibson Les Paul Standard Lite: http://www.gibson.com/products/gibson/LesPaul/StandardLite.html Body Carved maple top, chambered mahogany back Neck/Profile Mahogany/1959 asymmetrical slim taper Fingerboard/Inlay Rosewood 24 frets/3/4 scale trapezoid Scale/Nut Width 243/4"/111/16 Bridge/Tailpiece Tune-o-matic/Stop bar Hardware Gold Pickups 492R Alnico magnet humbucker '57T Alnico magnet humbucker Controls One volume, one tone, three-way switch "Free your mind and your ass will follow !"- George Clinton |
Rot Gut 14.05.2004 22:20:00 | |
---|
Gibson Angus Young Signature SG Sama täällä. Mitä tähän pitäisi??? |
agentti 14.05.2004 22:43:08 | |
---|
ei mulla mitään unelmaa oo mutta jos vastaan tullis sellanen Pulliais-malli niin ostaisin. Jos saaren minä saisin, vaikka pienenkin, niin sulle rakentaisin sinne palatsin. Jee jee jee, jee jee jee, jee jee jee. Saaren haluan! |
Öyvind 14.05.2004 23:43:14 | |
---|
jvuo(at)luukku(dot)com |
Kampuzzjeah! 15.05.2004 10:54:09 | |
---|
minun unelmien kitara ois se Tokai LC-80 S EMG-ZW.hintakaa ei ois niin hirvee musamaailmassa..1219€...tommosen ostan sit joskus. "Hevi on paskimmillaankin parasta.." |
Juzzu 15.05.2004 10:59:53 | |
---|
Kai se sitten on tässä: http://muusikoiden.net/dyn/members/705.jpg Tuohon tulee vielä noiden Duncaneiden tilalle tilaustyönä käsintehdyt mikit, värinä tupla-kerma :o) Jahka nyt jaksaisi laittaa ne paikoilleen... Saapi sitten puolitukset jne. kohdilleen. Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |