ilopertti 12.09.2007 23:08:28 | |
---|
Siinähän se on että nuoret jolpit ei osaa kuunnella vanhaa tuotantoa XD Imho wylde on parhaimmillaan Ozzyn No more tears levyllä. Valitettavan usein tunnutaan unohtavan se seikka että ne kitaristit joilla on selkeä oma tunnistettava tyyli on myös jokaisen kitaristin unelmana. -alppu "xxxxxx: sää oot kyllä suomen mick mars" |
Räkkipeli 13.09.2007 11:40:39 (muokattu 13.09.2007 11:41:12) | |
---|
Siinähän se on että nuoret jolpit ei osaa kuunnella vanhaa tuotantoa XD Imho wylde on parhaimmillaan Ozzyn No more tears levyllä. Missä menee nuoren jolpin ja vanhan jolpin raja? =) Olen meinaa itse Old-diggari, jos noin voi sanoa. Valitettavan usein tunnutaan unohtavan se seikka että ne kitaristit joilla on selkeä oma tunnistettava tyyli on myös jokaisen kitaristin unelmana. No tätä yritin tuossa aikaisemmin ihmisille sanoa. Tiedä sitte huomasiko kukaan.. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
ilopertti 13.09.2007 13:17:40 | |
---|
Missä menee nuoren jolpin ja vanhan jolpin raja? Niin no, enhän ole kuin 13v sua vanhempi :D -91 kun toi No more tears ilmestyi niin se oli oikeasti kova juttu, mie luulen että tää dissaus johtuu vaan BLS:stä. -alppu "xxxxxx: sää oot kyllä suomen mick mars" |
Kasperi Tervonen 13.09.2007 14:21:18 (muokattu 13.09.2007 14:22:53) | |
---|
Valitettavan usein tunnutaan unohtavan se seikka että ne kitaristit joilla on selkeä oma tunnistettava tyyli on myös jokaisen kitaristin unelmana. No tätä yritin tuossa aikaisemmin ihmisille sanoa. Tiedä sitte huomasiko kukaan.. Ei kai tässä nyt kukaan ole väittänytkään, etteikö Wyldellä olisi persoonalliselta soittotyyliä. Se on eri asia, että diggaako siitä sen tyylistä vaiko ei. :) Mun mielestä Wylde on ihan jees, mutta en hirveästi pidä miehen soundista ja niitä legendaarisia pinch harmoniceja on vähän liikaa. Näin mun mielestä, diggailkoon ne Wylden soittoa kybällä, jotka siitä pitävät. :) "Voisin helvetti video no pitäiskö se video laittaa you tubeen vai jotain..." -Ushimir |
Lenoldinho 13.09.2007 14:30:16 | |
---|
Ei kai tässä nyt kukaan ole väittänytkään, etteikö Wyldellä olisi persoonalliselta soittotyyliä. Se on eri asia, että diggaako siitä sen tyylistä vaiko ei. :) Mun mielestä Wylde on ihan jees, mutta en hirveästi pidä miehen soundista ja niitä legendaarisia pinch harmoniceja on vähän liikaa. Näin mun mielestä, diggailkoon ne Wylden soittoa kybällä, jotka siitä pitävät. :) Aivan samaa mieltä. Mielestäni jopa yliarvostettu. Lähestulkoon jokaiseen uuden Ossilevyn biisiin on Wylde niitä pintsejä tunkenut. When you kill a man, you're a murderer. Kill many, you're conqueror. Kill them all, ooh, oh, you're God! |
Räkkipeli 13.09.2007 17:50:32 | |
---|
Niin no, enhän ole kuin 13v sua vanhempi :D -91 kun toi No more tears ilmestyi niin se oli oikeasti kova juttu, mie luulen että tää dissaus johtuu vaan BLS:stä. Ymmärsitköhän nyt oikein...siis meneekö se sinussa se raja? vai 91-syntyneissä? Siis sitä tarkoitin että olen itse nuori mutta diggaan vanhasta ehkäpä enemmän kuin uudesta musasta. Ei se aina ikää kysy... Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Kasperi Tervonen 13.09.2007 18:10:35 | |
---|
Ymmärsitköhän nyt oikein...siis meneekö se sinussa se raja? vai 91-syntyneissä? Siis sitä tarkoitin että olen itse nuori mutta diggaan vanhasta ehkäpä enemmän kuin uudesta musasta. Ei se aina ikää kysy... Itse ymmärsin että tuo -91 oli se levyn julkaisuvuosi... "Voisin helvetti video no pitäiskö se video laittaa you tubeen vai jotain..." -Ushimir |
Räkkipeli 13.09.2007 18:31:48 | |
---|
Itse ymmärsin että tuo -91 oli se levyn julkaisuvuosi... Niin minäkin. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Kasperi Tervonen 13.09.2007 19:42:40 (muokattu 13.09.2007 19:52:49) | |
---|
Niin minäkin. E: eipä sittenkään mitään. Sekä luin, että ymmärsin väärin tuon sun postauksen, hoho. "Voisin helvetti video no pitäiskö se video laittaa you tubeen vai jotain..." -Ushimir |
doom crew 14.09.2007 09:26:01 | |
---|
Itse fanaattisesna Wylde fanina olen myös sitä mieltä, että sedän vanha tuotanto on parempaa kuin tämä uudempi. Esimekkinä vaikka Pride&glory, Book of shadows, Sonic brew ja Stronger than death. En tietenkään väitä, että uudempi tavara on huonoa. Mutta uudemissa sooloissa on vähän vanhan toistoa liikaa. Mutta ei siinä sen kummempia. Wylde on kuningas. FIRE IT UP
LET THE ENGINES ROLL |
blessed 15.09.2007 12:43:40 | |
---|
Itse fanaattisesna Wylde fanina olen myös sitä mieltä, että sedän vanha tuotanto on parempaa kuin tämä uudempi. Esimekkinä vaikka Pride&glory, Book of shadows, Sonic brew ja Stronger than death. En tietenkään väitä, että uudempi tavara on huonoa. Mutta uudemissa sooloissa on vähän vanhan toistoa liikaa. Mutta ei siinä sen kummempia. Wylde on kuningas. Komppaan kaikin puolin. Pidän myös Zakkin laulutyylistä vanhalla matskulla enemmän. Tosin uudesta tuotannosta etenkin hitaamman biisit, kuten shot to hellin viimeinen raita lead me to your door, ovat edelleen parhautta. Ja nopeammatkin humpat kyllä ovat vielä loistavia, mutta eivät samalla tasolla vanhempien kanssa. Niin ja Wylde on tosiaan kuningas. |