balanced1 19.10.2012 15:40:20 | |
---|
Lastinen: Randy Rhoadsin soundi on aika ajoin ollut oudon pahvinen. Randyn soundihan ei ollut mitenkään tarkkaan mietitty vaan Guitar playerin haastattelussa sanoi, että jonkunlainen Rig oli saatava nopeasti kasaan. Keikoillahan Randy valitti jatkuvasti, ettei pysty soittamaan, kun ei kuule itseään , kun Ozzy ei sallinut monitoreja pilaamaan "hienoja" lavasteitaan vaan ne joutuivat olemaan pois silmistä. |
LamaAjanElvis 19.10.2012 16:57:43 | |
---|
Mitenhän menisi ketju -huono kitaristi, hyvä soundi? Public enema 1 |
elon arska 19.10.2012 17:35:34 | |
---|
LamaAjanElvis: Mitenhän menisi ketju -huono kitaristi, hyvä soundi? Kurt Cobain ja piste. |
hallu 19.10.2012 19:23:33 | |
---|
elon arska: Kurt Cobain ja piste. Paitsi että Kurt Cobain ei ollut huono kitaristi ja piste. Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka. |
elon arska 20.10.2012 10:36:59 | |
---|
hallu: Paitsi että Kurt Cobain ei ollut huono kitaristi ja piste. Älä viitti lässyttää. |
Alfons Åberg 20.10.2012 10:51:01 | |
---|
LamaAjanElvis: Mitenhän menisi ketju -huono kitaristi, hyvä soundi? Neil Young ja ketju kiinni. Heidän kanssaan olen tehnyt kauppaa onnistuneesti:
Chronic, penahoo, tgeton, marktark, arinuutinen, Osi, imk, Ba-sisti, Stain, Janlappa, chilli, kaiken tallettaa, kangasa-r |
hallu 20.10.2012 13:35:48 | |
---|
elon arska: Älä viitti lässyttää. EN lässytä, vaan oikaisin virheellisen arviosi. Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka. |
Jucciz 20.10.2012 13:37:37 (muokattu 20.10.2012 14:58:06) | |
---|
IntriguingMan: Neil Young ja ketju kiinni. Neil Young on yksi parhaista kitaristeista koskaan. Ei lähde Ynkkä- tai Petrucci-tilut, mutta musiikin soittamisessa mies on kova luu. Soundi on samoin aivan järjettömän kova, mutta tästä nyt on turha keskustellakaan, samaa osastoa EVH:n soundin kanssa nimittäin. :) Myös Kurt Cobain putoaa löyhästi tähän kategoriaan: ei tekniikkahirmu, mutta soittamassaan musiikissa ehdottomasti mies paikallaan. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Alfons Åberg 20.10.2012 13:43:53 (muokattu 20.10.2012 13:59:58) | |
---|
Jucciz: Neil Young on yksi parhaista kitaristeista koskaan. Ei lähde Ynkkä- tai Petrucci-tilut, mutta musiikin soittamisessa mies on kova luu. Soundi on samoin aivan järjettömän kova, mutta tästä nyt on turha keskustellakaan, samaa osastia EVH:n soundin kanssa nimittäin. :) Myös Kurt Cobain putoaa löyhästi tähän kategoriaan: ei tekniikkahirmu, mutta soittamassaan musiikissa ehdottomasti mies paikallaan. Väärinkäsitysten välttämiseksi: Mulla on useita Youngin levyjä ja kävin juuri R&A -Festivaaleilla katsomassa miehen uusimman kuvallisen tuotoksen. Mutta sinähän sen perusidean sanoit: Young soittaa musiikkia, ei "kitaramusiikkia". E: Alkuperäiseen aiheeseen: Mike Oldfieldin särösoundit on monesti melko kuraa, itse asiassa jo niin kuraa että voidaan puhua hyvällä tavalla paskasta soundista. Heidän kanssaan olen tehnyt kauppaa onnistuneesti:
Chronic, penahoo, tgeton, marktark, arinuutinen, Osi, imk, Ba-sisti, Stain, Janlappa, chilli, kaiken tallettaa, kangasa-r |
kid ego 20.10.2012 14:11:45 | |
---|
Mattias IA Eklundhin skittasoundit etenkin Freak Kitchenin Land of the Freaks -levyllä ovat melko kamalat. Etenkin komppisoundi on jotenkin tunkkainen. Joku sanoi, että kuulosta vaihevirheeltä. Itse en semmoista tunnista. Tämän minä allekirjoitan. |
JIRPPI 20.10.2012 14:46:27 | |
---|
Dimebag Darrellin soundi on kyllä paska ihan missä tahansa. "Itse olen pohtinut asiaa naisen logiikalla ja mielestäni syynä on ihmisen ahneus. Öljyä pumpataan surutta ja saman koostumuksen omaavaa täyteainetta ei pumpata tilalle. Tämän takia syntyy maan sisälle epätasapaino, joka panee mannerlaatat liikkumaan." - |
Räkkipeli 20.10.2012 15:46:31 | |
---|
kid ego: Mattias IA Eklundhin skittasoundit etenkin Freak Kitchenin Land of the Freaks -levyllä ovat melko kamalat. Etenkin komppisoundi on jotenkin tunkkainen. Joku sanoi, että kuulosta vaihevirheeltä. Itse en semmoista tunnista. Itse taas pidän erittäin paljon miehen soundista. Se on persoonallinen ja jytää mukavasti. |
TuomasDC 31.10.2012 14:47:58 | |
---|
En jaksanut lukea ollenkaan koko ketjua, mutta heti tuli yksi nimi mieleen: Mick Mars onneton sirinä saundi mielestäni, ei hän kovin kummoinen myöskään soittamaan ole,mutta saundi levyillä että livenä on aivan onneton |
Master Of The Universe 31.10.2012 19:30:11 | |
---|
Steve Vai ja suurin osa muistakin ipanetsimiehistä. Äijä kuulostais miljuunasti paremmalta jos olis edes jotain korvaa saundille. Todella kypsä ihminen. |
Tawsky 31.10.2012 22:20:12 | |
---|
Master Of The Universe: Steve Vai ja suurin osa muistakin ipanetsimiehistä. Äijä kuulostais miljuunasti paremmalta jos olis edes jotain korvaa saundille. Vailla on kyllä sellanen geneerinen tilusaundi. Satrianilla on nykyään mielestäni ihan ok soundi, Paul Gilbertilläkin silloin tällöin. Jos nyt näistä Ibanez-äi'istä puhutaan. "Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM |
Jucciz 01.11.2012 00:25:23 (muokattu 01.11.2012 00:25:59) | |
---|
ADEHD: Vailla on kyllä sellanen geneerinen tilusaundi. Satrianilla on nykyään mielestäni ihan ok soundi, Paul Gilbertilläkin silloin tällöin. Jos nyt näistä Ibanez-äi'istä puhutaan. Mites sit jatsimmat äijät kuten Pat Metheny ja John Scofield? Tuleeko soundista ekana mieleen Ibanez? ;) On a related note: Scofieldin Trio sit Tampereella sunnuntaina. Liput hankittu'd. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Tawsky 01.11.2012 09:29:44 | |
---|
Jucciz: Mites sit jatsimmat äijät kuten Pat Metheny ja John Scofield? Tuleeko soundista ekana mieleen Ibanez? ;) Sivistymättömänä rokki-urpona en ota kantaa noihin kun en ole heidän ralleja hirveästi kuullut. Onko nää nyt sitten samalla tavalla jazzahtavia kun se rumpukomppi Bation biisissä? "Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM |
Funkånaut 01.11.2012 12:25:27 (muokattu 01.11.2012 12:28:13) | |
---|
ADEHD: Sivistymättömänä rokki-urpona en ota kantaa noihin kun en ole heidän ralleja hirveästi kuullut. Onko nää nyt sitten samalla tavalla jazzahtavia kun se rumpukomppi Bation biisissä? "Hivenen" eri kaliiperin jazzia kyseessä. http://www.youtube.com/watch?v=agRfAZ5eACE Jucciz: On a related note: Scofieldin Trio sit Tampereella sunnuntaina. Liput hankittu'd. Tekee Princet kuitenskin. Ei vaa, toivottavasti on mahtava keikki. E: Voi vitalis, ton klipin rumpali näyttää OIKEASTI ihan Rocco Siffrediltä. Ei voi olla näkemäti enää. Varmasti kova jannu panemaan. Miehet jotka menevät, näkevät ja tekevät, vetävät ne väkevät.
Kuuntelen tämmöist |
Tawsky 01.11.2012 13:31:51 | |
---|
"Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM |
Guitar_Miller 01.11.2012 14:28:34 | |
---|
Ibanez miehillä on paras saundi. Kurt Kobainilla on paska saundi. Mua muutenki ärsyttää soittajat jotka suhtautuu oman saundinsa hiomiseen asenteella e.v.v.k, mutta ainiin juu... Sehän on tosi rock kun ei jäädä kauheesti säätää omaa virettänsä ja kamoja ja oikeestaan yhtään mitään ja kaikista parhaintahan ois jos rikkois sen oman soittimensa sinne lavalle. |