Aihe: Tiluttaminen ei vain onnistu
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Kefiiri
26.10.2007 21:42:43
Ushimir on klassikko. Älkääs hätyyttäkö sitä! Ja ne pisteet... Täähän toimii heti...
Bookkeeper
26.10.2007 21:50:52
Vaikeninko? Joo ei nyt vaan tuu kovin usein m.netissä käytyä...

Copy & paste:

Muusikoiden.net: Kuinka usein käyt sivuilla? Muutaman kerran päivässä

Mistäs niin päättelit? Eikö mun tekniikka FAQt riitä todisteeks??

Totta kai riittää. Minäkin laittaisin YouTubeen pätkän jossa sweeppåån Landolan akustisella Paganinin kapriisi viitosen läpi tempoon 360, mutta kun en osaa käyttää weppikameraa. Pikkusormikin on kipeä. Tippui nimittäin eilen pleku taskusta auton alle. Noh, vasemmalla kädellä nappasin puskurista kiinni ja terävällä ranneliikkeellä heivasin kärryn viereiseen parkkiruutuun. Siinä sitten tuli naarmu pikkusormeen. Kaveri voisi todistaa, mutta kun se ei osaa käyttää tietokonetta.
"I am like a cross between Hendrix and Mozart...only better!" - Siggi Björnstrupp
Carpenter
26.10.2007 21:56:48
Ja teitä joitain kiinnostaa? Joo Videoita on ollu netissä ja juuri joku sanoi sellasen nähneensä... No en ala teidän takii vaivautumaan... Nopeus ei ole tärkeintä kitaran soitossa...

Jos videoita on ollut, mikset äkkiä tekisi uutta? Yleisö vaatii tilua!!
Basisti on lyömäsoitin.
FensonGibder
27.10.2007 12:31:11
Johan otsikkokin sanoo, että tiluttaminen ei onnistu :-)

Oisko tähän jo syytä miettiä, että lukko?
Zen se vasta oli fixu kaveri.. ja Paavo takaisin Eduskuntaan!
-RaT-
27.10.2007 14:03:59
Tylsää. Aivopieruja:

18 nuottia 1000 millisekuntiin => yhden nuotin kesto noin 55,6 ms.
4 nuotin kesto siis 222,4 ms. =>
16-osanuotit lähtee tempoon 271-275.

Vertailun vuoksi: 18 nuottia/sekunti tarkoittaa 1080 ääntä minuutissa.
Tässä Mike Mangini soittaa 1126 "ääntä" minuutissa.

http://www.extremesportdrumming.com/WFDTV/MIkewindowmediabroadband.wmv

Kunhan ihmettelen.
"Äiti, miks toi setä näyttää ihan tädiltä?"
ushimir
27.10.2007 15:39:58 (muokattu 27.10.2007 15:45:57)

Eipä ne taida riittää, ne on kirjaimia ja numeroita eikä kuultua soittoa. Tossa on ilmainen äänitysohjelma koneelles: http://audacity.sourceforge.net
Haeppa se ja nauhoitat pikku pätkän soittoas, ei ole vaikeaa.

Ja rikon koneen jollai viiruksilla? No ei ohjelmalla voi mitää äänittää. Mitä hyötyä?

Vertailun vuoksi: 18 nuottia/sekunti tarkoittaa 1080 ääntä minuutissa.
Tässä Mike Mangini soittaa 1126 "ääntä" minuutissa.

http://www.extremesportdrumming.com/WFDTV/MIkewindowmediabroadband.wmv

Kunhan ihmettelen.

En ihmettele... En siis ollenkaan. Oon aina luullu et maailman nopein rumpali olisi niin nopea että se ääni jatkuisi yksittäisenä... Mutta yliarvioin.
Eddie
27.10.2007 15:44:16

Ja rikon koneen jollai viiruksilla? No ei ohjelmalla voi mitää äänittää. Mitä hyötyä?

Joo-o, eihän ohjelmilla voi mitään nauhoittaa. Huoh.

Jos sä olet trolli, niin aika huolella olet imagon rakentunut. Sulla ei kai sitten olekaan muuta elämää.
Ostetaan soittotaito.
Kukkis 77
27.10.2007 15:45:26

Mitähän vittua äänityssoftalla sitten voi tehdä jos ei äänittää?
Klikki, Beat Detective, triggerit, Autotune ja Pro Tools, siitä syntyy vittu Rock'n'Roll!
ushimir
27.10.2007 15:46:33 (muokattu 27.10.2007 15:48:54)

Siihen tarvitaan mikrofoni... Luonnollisesti...

Älkää nyt pilatko topicia jauhamalla paskaa mulla on suunnitteilla VIDEO en laita muutakun videoita... En osaa oon paska tekniikassa.

Niin ja aiheeseen vielä... Osta guitar techniquesia... Hyvä lehti.

Jos mä olen trolli... No varmasti kaikki luulisi että oon trolli ellen olisi joskus todistanut sitä... Voi lol:D (pissis)
Kukkis 77
27.10.2007 15:49:34

Tiesitkö muuten että mä soitan 2650 iskua minuutissa vasurilla silmät kiinni ja ongin kaloja samalla toisella kädellä. Soittonäyte OLI youtubessa mutta otin sen pois kun se oli niin paska.
Klikki, Beat Detective, triggerit, Autotune ja Pro Tools, siitä syntyy vittu Rock'n'Roll!
Räkkipeli
27.10.2007 15:52:59 (muokattu 27.10.2007 15:53:37)
Tiesitkö muuten että mä soitan 2650 iskua minuutissa vasurilla silmät kiinni ja ongin kaloja samalla toisella kädellä. Soittonäyte OLI youtubessa mutta otin sen pois kun se oli niin paska.

Eikä viiti laittaa uutta kun mitä ilmeisemmin sekin olisi paska. Totennäkösesti.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Kukkis 77
27.10.2007 15:53:48

Eikä viiti laittaa uutta kun mitä ilmeisemmin sekin olisi paska.

Joo oisin muuten laittanu mutta ku äänityssoftalla ei pysty äänittää eikä mulla kyllä oo mikkiäkään.
Räkkipeli
27.10.2007 15:55:34
Joo oisin muuten laittanu mutta ku äänityssoftalla ei pysty äänittää eikä mulla kyllä oo mikkiäkään.

Ja etkä löydä plektraa kuitenkaa just sillon ku oliski mikit sun muut ni ei vois soittaa.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
--Tomppa--
27.10.2007 15:59:23 (muokattu 27.10.2007 16:00:03)

Älkää nyt pilatko topicia jauhamalla paskaa mulla on suunnitteilla VIDEO en laita muutakun videoita... En osaa oon paska tekniikassa.

Niin ja aiheeseen vielä... Osta guitar techniquesia... Hyvä lehti.

Jos mä olen trolli... No varmasti kaikki luulisi että oon trolli ellen olisi joskus todistanut sitä... Voi lol:D (pissis)

Ratkaisu: Pyydä apua joltain tekniikasta tajuavalta!

Ja prkl, onko se ny niin vaikeeta käyttää vähemmän niitä pisteitä?
Up to Eleven!!
Tigerstedt
27.10.2007 15:59:47

Paa pikaviestinä kotiosoite niin laitan sulle tulemaan mikrofonin, saat vaikka omaksi jos lupaat nauhoittaa pätkän.
Summer nights are colder now, they've taken down the fair, and all the lights have died somehow, or were they ever there?
Bookkeeper
27.10.2007 16:05:52

Oikein. Tosi kepittäjä onkisi 2650 kalaa minuutissa ja tiluttaisi samalla Kimalaisen Lentoa vasurilla. Harmi kun en osaa käyttää weppikameraa. Kaveri osaisi, mutta se ei osaa käyttää nettiä.
"I am like a cross between Hendrix and Mozart...only better!" - Siggi Björnstrupp
Kukkis 77
27.10.2007 16:33:24

Noni Ushimir! Kaveri palautti lainaamansa plektran niin pystyin tekemään soittonäytteen. Oot kova jätkä jos paat paremmaks!

http://www.youtube.com/watch?v=YQz7N7frJhA
Ambitus
27.10.2007 16:57:01

Noni Ushimir! Kaveri palautti lainaamansa plektran niin pystyin tekemään soittonäytteen. Oot kova jätkä jos paat paremmaks!

AAAH!! Rölölöööö!! Ihan sikakova! Sä oot mun idoli! =D=D=D
Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti?
heikkijarvinen
27.10.2007 17:09:08
Älä sure, itsekin harmittelin tuota aikoinaan, mutta sitten ymmärsin venhetessani, ettei kaikkien tarvitse olla mitään tilulilu mestareita. Riittää että soittaa yksinkertaisesti ja varmasti. Kyllä joku eppu normaalikin potkii, jos se on hyvin soitettu. Eli lopeta tilutus ja keskity enemmän peruasioihin.
Räkkipeli
27.10.2007 17:18:00 (muokattu 27.10.2007 17:18:47)

HAHA =D jäbä on tosissaan sanojensa veroinen! aikamoista..
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)