Aihe: Guitar Fan-lehti?
1 2 3 4 5 6 7 8 9
oiva tumpeloinen
05.07.2007 17:28:19
Joo mut kaikki tietää kaiken jo aleXista... ja ne jotka ei tiedä, ei haluakkaan. Kuka oikeesti voi enään innostua jostain Alexin haastattelusta?
Itse penkoisin esiin joitain ei-niin tunnettuja lahjakkuuksia.

Jos mä teen lehden, mihin haastattelen kaikkia tuntemattomia suuruuksia, niin ostaisitko lehden?
KaRa
05.07.2007 17:32:17
Jos mä teen lehden, mihin haastattelen kaikkia tuntemattomia suuruuksia, niin ostaisitko lehden?

No miksipä en... ?
Hei oikeesti oon ihan pirun huono keksimään mitään hyviä allekirjoituksia =/
oiva tumpeloinen
05.07.2007 18:07:44
No miksipä en... ?

Että sua varmasti kiinnostaa useamman lehden verran, jos mä vaikka haastattelen täältä M.Netistä näitä soittajia, jotka kehuu soittavansa mitä vaan....
käsi
05.07.2007 18:20:51

Joo mut kaikki tietää kaiken jo aleXista... ja ne jotka ei tiedä, ei haluakkaan. Kuka oikeesti voi enään innostua jostain Alexin haastattelusta?
Itse penkoisin esiin joitain ei-niin tunnettuja lahjakkuuksia.

Bisness puolellisesti olisi hyvinkin nopea itsemurha haastatella monen lehden verran niitä ei-kukaan-tiedä-kovia-kitaristeja. Ketä kiinnostaa lukea marginaalisesti tiedetyn soittajan asioista?

Toki löytyy niitä, mutta se ei maksa lehden painoa eikä palkkoja koska se joukko on niin pieni. Toisaalta kun taas "teini"wannabee tilusankarit taasen jotka esim ihannoivat alexia ja ostavat kaiken häneen liittyvän, maksaa sen lehden tekemisen kun ostavat.

Jos tasapaino tässä säilyy homma on hyvin hanskassa. Jos mennään kokonaan jompaan kumpaan suuntaan homma kaatuu ihan varmasti. Kultaisen keskitien löytäminen vaan on vaikeaa.
Hullujenhuoneella ei vain hullut ole päästään vialla.
KaRa
05.07.2007 18:27:11
En nyt tarkoittanut mitään totaalia matti meikäläistä, mutta kuitenkin jotain... ei mitään alexia joka on jo ollu kaikissa mahdollisissa lehdissä kaikissa mahdollisissa numeroissa kaikilla mahdollisissa sivuissa ja kannessa... ja vielä jaksatte olla kiinnostuneita. Eli vaihtais vaikka John Frusciantteen välillä XD
Hei oikeesti oon ihan pirun huono keksimään mitään hyviä allekirjoituksia =/
sankar
05.07.2007 18:43:28
mix kaikkien kitara lehtien kannes on aina jotkut fak-ing segovia ja brozman!!!1
mielummin vaik hammett tai joku muu hevi (OIKEA) kitaristi.
Wahi
05.07.2007 19:27:27 (muokattu 05.07.2007 19:28:17)
mix kaikkien kitara lehtien kannes on aina jotkut fak-ing segovia ja brozman!!!1
mielummin vaik hammett tai joku muu hevi (OIKEA) kitaristi.

Mitäköhän lehtiä olet selaillut? Enemmän lehtien kansissa näkyy Zakk Wyldeä ja muita tilupettereitä. Guitar Worldista ja Total Guitarista ainakin on jäänyt semmoinen kuva että vähän enemmän hevii kanellaan. Guitarist on mun suosikkilehti. Se on monipuolinen ja todella asiallinen.

Edit: Guitar Fan:iin en ole vielä ehtinyt tutustua, mutta viimeistään nyt kun on tuo kiven tekemä fuzz-testi niin pakko hommata.
Sutela
05.07.2007 20:00:55
Toisaalta kun taas "teini"wannabee tilusankarit taasen jotka esim ihannoivat alexia ja ostavat kaiken häneen liittyvän

Onko aina teini ja wannabe jos tykkää Laihosta ja Bodomista? Ja jossain vaiheessa niistä "wannabe tiluttajista" tulee seuraavia Alexi Laihoja.
käsi
05.07.2007 20:53:06 (muokattu 05.07.2007 20:53:14)

Onko aina teini ja wannabe jos tykkää Laihosta ja Bodomista? Ja jossain vaiheessa niistä "wannabe tiluttajista" tulee seuraavia Alexi Laihoja.

Ei toki aina, kuten huomasit varmaankin että kärjistin asioita hieman tahallaan. Tunnen montakin yli kolmekymmistä karvanaamaista ja kaljamahaista tilukitarafania. Ei siinä mitään, kukin tykkää mistä tykkää. Mutta nuo "Wannabee"
teinit on vaan sellainen alue joihin pitää saada kontakti koska he kuluttavat paljon rahaa.

Itse arvostan laihoa ja kumppaneita paljon, jokainen tietää kuinka kovan duunin takana on sellainen soittotaito sekä se duunimäärä jota vaaditaan siihen että pääsee noin pitkälle kun esim bodomi on mennyt on valtava.
Hullujenhuoneella ei vain hullut ole päästään vialla.
apip
06.07.2007 10:26:21 (muokattu 06.07.2007 10:34:39)
En nyt tarkoittanut mitään totaalia matti meikäläistä, mutta kuitenkin jotain... ei mitään alexia joka on jo ollu kaikissa mahdollisissa lehdissä kaikissa mahdollisissa numeroissa kaikilla mahdollisissa sivuissa ja kannessa... ja vielä jaksatte olla kiinnostuneita. Eli vaihtais vaikka John Frusciantteen välillä XD

Who the hell is John Frusciante? :) En mä ainakaan ostais lehteä sen takia, että siinä on jonkun Fruscianten haastattelu. Mutta jos siinä on esim. Slashin haastattelu niin voisin ostaakin.

Vaikka lehden pääasiallinen kohderyhmä lieneekin kitarointia harrastavat tai muuten siitä kiinnostuneet henkilöt, niin kuten huomaat, kaikki eivät tiedä sun Johnia :)

Edit: Googlasin kuka toi John on. Vaikuttaa näköjään Red Hot Chili Peppersin kitaristina. Hienoa, eipä sanonut mulle mitään vaikka onkin tunnettu bändi.
kid ego
06.07.2007 10:31:15
Who the hell is John Frusciante? :)

Red Hot Chili Peppers.
Jo joutui Armas, Aika ja Suvi suloinen.
KaRa
06.07.2007 10:47:19
Who the hell is John Frusciante? :) En mä ainakaan ostais lehteä sen takia, että siinä on jonkun Fruscianten haastattelu. Mutta jos siinä on esim. Slashin haastattelu niin voisin ostaakin.

Vaikka lehden pääasiallinen kohderyhmä lieneekin kitarointia harrastavat tai muuten siitä kiinnostuneet henkilöt, niin kuten huomaat, kaikki eivät tiedä sun Johnia :)

Edit: Googlasin kuka toi John on. Vaikuttaa näköjään Red Hot Chili Peppersin kitaristina. Hienoa, eipä sanonut mulle mitään vaikka onkin tunnettu bändi.

Se oli esimerkki herra hyvä. Tarkoitin VAIHTELUA haastateltaviin.
Seuraava lause on totta - edellinen lause on valetta.
kid ego
06.07.2007 11:49:21
Se oli esimerkki herra hyvä. Tarkoitin VAIHTELUA haastateltaviin.

Oliko Guitar Fanin ensimmäisessä numerossa Alexin haastattelu? Jos ei ollut, niin tämähän on vaihtelua.
Jo joutui Armas, Aika ja Suvi suloinen.
KaRa
06.07.2007 12:34:34
Oliko Guitar Fanin ensimmäisessä numerossa Alexin haastattelu? Jos ei ollut, niin tämähän on vaihtelua.

? en mä tiiä muutakun että jonkun guitar fanin kannessa oli alexin kuva ja joku teksti...
Seuraava lause on totta - edellinen lause on valetta.
sankar
06.07.2007 14:08:02
Mitäköhän lehtiä olet selaillut? Enemmän lehtien kansissa näkyy Zakk Wyldeä ja muita tilupettereitä. Guitar Worldista ja Total Guitarista ainakin on jäänyt semmoinen kuva että vähän enemmän hevii kanellaan. Guitarist on mun suosikkilehti. Se on monipuolinen ja todella asiallinen.

Edit: Guitar Fan:iin en ole vielä ehtinyt tutustua, mutta viimeistään nyt kun on tuo kiven tekemä fuzz-testi niin pakko hommata.

Hyvä että huomasit minun olevan täysin tosissaan viestini kanssa.
GuitarFan
07.07.2007 22:59:05

Alexi Laihosta kuuluu ja pitää kertoa alan lehdessä. Alexin sulkeminen jonkun makuasian perusteella osoittaa kapeakatseista näkemystä. Toiseksi Alexin kautta monet saattavat kiinnostua lehdestä ja samalla muista asioista mitä lehden sivuilla on. Alexi on monen idoli ja hänestä ollaan kiinnostuneita. Turha kuitenkaan pelätä, että Guitar Fan laskisi varman päälle ja kertoisi ainoastaan jo ns "varmoista" nakeista. Miksikään Rolling Stoneksi emme siis aio. Jollekin perustalle kuitenkin lehteä pitää rakentaa. Alexista ei ole paljoa toisessa numerossa juttua, vaan vasta kolmannessa. Lehdessä on paljon muutakin asiaa ja myös näitä tuntemattomia suuruuksia ja uusia tulokkaita. Alexi ei kuitenkaan missään tapauksessa ole turha julkkis. Ansioita miehellä on ja niistä kuuluu kertoa suomalaisessa alan lehdessä. Kaikkia emme voi miellyttää ja ei ole tarkoituskaan.
oiva tumpeloinen
08.07.2007 01:02:07
Hienoa. Nyt tuli asia ulos, niin kuin pitääkin.

Mä voin nyt antaa omat mietteeni lehdestä, jos se jotenkin toimittajia kiinnostaa. Se lehti sisällöltään on hyvä. Toimituksen puute on tiedotuksessa. Se ei yksinkertaisesti toimi, sorry. Teidän lehtien saapumisen ajankohdat on auki, teidän kautta tilatut liput ei tule sovittuun aikaan....

Kaikki huonot puolet, mitä mieleeni tulee, johtuu teidän tiedotuksen puutteesta. Jos ihmiset laittaa rahojaan kiinni johonkin, he eivät tahdo arpoa, milloin tavara tulee, jos tulee ollenkaan (tätä ongelmaa ei ole käsittääkseni millään tuotteella ollut).

Tästä päästäänkin asian ratkisuun (ja se mikä henkilökohtaisesti risoo asiassa). Jos teillä on mahdollisuus lähettää esim. sähköpostia tilanteiden kehittymisestä, niin olisi aivan asiallista teidän puolesta lähettää myös viesti asioiden viivähtymisestä. Henkilökohtaisesti koin tämän ongelman TE:n lippujen kanssa. Jos teillä on lähettää vakiopohja laskutusohjeista kaikille tilaajille, niin ei varmaan ole liikaa pyydetty samalle listalle lähettää viesti mahdollisista muutoksista/ongelmista?

Anteeksi avautuminen, mutta toivottavasti se auttaa kehittämään Guitarfanclubia eteenpäin kaiken alkuvaikeuden keskellä.
GuitarFan
08.07.2007 03:20:23

Hienoa. Nyt tuli asia ulos, niin kuin pitääkin.

Mä voin nyt antaa omat mietteeni lehdestä, jos se jotenkin toimittajia kiinnostaa. Se lehti sisällöltään on hyvä. Toimituksen puute on tiedotuksessa. Se ei yksinkertaisesti toimi, sorry. Teidän lehtien saapumisen ajankohdat on auki, teidän kautta tilatut liput ei tule sovittuun aikaan....

Kaikki huonot puolet, mitä mieleeni tulee, johtuu teidän tiedotuksen puutteesta. Jos ihmiset laittaa rahojaan kiinni johonkin, he eivät tahdo arpoa, milloin tavara tulee, jos tulee ollenkaan (tätä ongelmaa ei ole käsittääkseni millään tuotteella ollut).

Tästä päästäänkin asian ratkisuun (ja se mikä henkilökohtaisesti risoo asiassa). Jos teillä on mahdollisuus lähettää esim. sähköpostia tilanteiden kehittymisestä, niin olisi aivan asiallista teidän puolesta lähettää myös viesti asioiden viivähtymisestä. Henkilökohtaisesti koin tämän ongelman TE:n lippujen kanssa. Jos teillä on lähettää vakiopohja laskutusohjeista kaikille tilaajille, niin ei varmaan ole liikaa pyydetty samalle listalle lähettää viesti mahdollisista muutoksista/ongelmista?

Anteeksi avautuminen, mutta toivottavasti se auttaa kehittämään Guitarfanclubia eteenpäin kaiken alkuvaikeuden keskellä.

Tämä oli myös täyttä asiaa ja aiomme ottaa opiksemme omista virheistämme ja viivästyksistä. Konserttilippujen toimitusajan viivästyminen on todella oma mokamme ja tiedämme vaikka syyt olisivat mitkä täytyy meidän ottaa asioista vastuu. Meidän täytyy vain parantaa koko ajan, jotta asiakkaat olisivat tyytyväisiä. Onneksi jokainen sai kuitenkin Tommynkin konserttiin lippunsa hyvissä ajoin ja ensi kerralla emme lupaile aikatauluja joista emme voi olla varmoja. Ymmärrämme kuitenkin huolesi, koska odottaminen voi olla todella turhauttavaa. Lähetimme kyllä pahoittelukirjeen lippujen toimituksen yhteydessä kauan odottaneille, jos tuo nyt yhtään osoitti katumustamme.

Mitä sitten lehden toimittamiseen tulee. Kuten sanoit: Lehti on hyvä, mutta tottakai parantamisen varaa on aina. Tämän vuoden lehtien toimitusajat ovat mitä ovat, mutta lehtiä tulee tasaiseen tahtiin varmasti. Vuodelle 2008 joudumme kuitenkin ilmoittamaan ilmestymisaikataulun tarkasti koska tämän vaatii viralliset jakelukanavammekin. Konseptimmekin tulee muuttumaan yhä mielenkiintoisemmaksi vuodelle 2008. Koko ajan koitetaan kehittyä ja parantua.
Dunga
17.07.2007 09:43:39
Onkos uutta lehteä tullut jo? Olen yrittänyt paikallisesta Citymarketista bongailla lähes joka päivä mutta ei ole näkynyt, ei myöskään ärrillä. Ovatkohan menneet jo tai olenko vain huono etsijä :)
"Robot minds of robot slaves, lead them to atomic rage"
Late-x
17.07.2007 09:49:11
Onkos uutta lehteä tullut jo? Olen yrittänyt paikallisesta Citymarketista bongailla lähes joka päivä mutta ei ole näkynyt, ei myöskään ärrillä. Ovatkohan menneet jo tai olenko vain huono etsijä :)

Eilen tipahti tuore numero postiluukusta, irtonumeroista ei mitn hajua.
Hyvä lääke maistuu aina pahalta.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)